سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودروهای ایمن کوچک

خودروهای ایمن کوچک

 

لیفان

 

«ما بسیار افتخار می‌کنیم که 20 سال در خط مقدم ایمنی جاده‌ای قرار داشته‌ایم. آزمون‌های ایمنی یورو انکپ به بهبود حفظ جان افراد در خودروها و همین‌طور رسیدن به کمترین میزان مرگ‌ومیر جاده‌ای در هر منطقه از جهان کمک شایانی کرده است. یورو انکپ به میلیون‌ها  قطعات یدکی لیفان مصرف‌کننده دانش و اعتماد خرید ایمن‌ترین خودروی ممکن را داده است. البته در سال‌های اخیر سرعت پیشرفت ایمنی کاهش یافته است و بنابراین ما باید این سرعت را دوباره افزایش دهیم. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که جاده‌های اروپا در 20 سال آینده نه‌تنها برای سرنشینان خودروها که برای تمامی افراد حاضر در جاده‌ها و خیابان‌ها امن‌تر شود.

 

قطعات

 

در سال 1997 خودروهای کوچکی چون فورد فی‌یستا و فولکس‌واگن پولو در آزمون‌های یورو انکپ سه ستاره را به دست آوردند درحالی‌که خودرویی که در اینجا مورد مقایسه قرار داده شده یعنی خودروی پرفروش روور 100 تنها یک ستاره کسب نمود. سایر خودروهای کوچک هم‌اندازه? روور لوازم یدکی لیفان مانند فیات پونتو، نیسان میکرا، اوپل کورسا و رنو کلیو نیز رتبه? دو ستاره را کسب کردند.

 

لوازم

 

با توجه به نتایج ضعیف خودروها در آزمون‌های یورو انکپ، در ابتدا خودروسازان این آزمون‌ها را موردانتقاد قرار داده و مدعی شدند که غیرممکن است خودرویی بتواند در تست‌های تصادف یورو انکپ چهار ستاره کسب کند؛ اما بااین‌وجود پنج ماه بعد ولوو S40 اولین خودرویی بود که توانست  لوازم لیفان در آزمون‌های تصادف یورو انکپ رتبه? چهار ستاره? را کسب کند. البته در حال حاضر خودروها در حال نبرد برای دستیابی به رتبه? پنج ستاره هستند. این رتبه نه‌فقط برای حفاظت از سرنشینان و عابر پیاده که همچنین در وهله? اول به توانایی خودروها برای جلوگیری از تصادف تعلق می‌گیرد.

  


تکنولوژی خودروهای خودران

تکنولوژی خودروهای خودران

 

لیفان

 

 

 

طبق این مطالعات فورد بالاترین رتبه را به دست آورده است. قطعات یدکی لیفان  این خودروساز اخیراً نسل بعدی خودروی تست خودران فیوژن هیبرید خود را نشان داده و در حال برنامه‌ریزی برای گسترش مرکز تحقیقات و نوآوری در Palo Alto است. فورد می‌گوید خودروهای خودران به ویژه برای سرویس‌های اشتراک سواری را تا سال 2021 بدون فرمان یا پدال‌ها عرضه خواهد کرد.

 

لوازم

 

جنرال موتورز که کمپانی استارت آپ کروز اتوموشن را خریده در این لیست رتبه‌ی دوم را به دست آورده است. در میان سایز چیزها این خودروساز بزرگ با لوازم یدکی لیفان برای شکل‌دهی شبکه‌ای از خودروهای خودران با تمامی کمپانی‌های حاضر در این مطالعه همکاری نموده و باید گفت جنرال موتورز و فورد به همراه رنو/نیسان و دایملر که به ترتیب در رتبه‌های بعدی هستند، تنها خودروسازانی می‌باشند که در بحث تکنولوژی رانندگی خودکار با برچسب “پیشرو” نام‌گذاری شده‌اند.

 

قطعات

 

کمپانی‌هایی که با برچسب “مدعی” شناخته می‌شوند عبارت‌اند از ب ام و، Waymo، گروه فولکس‌واگن، گروه هیوندای موتور، تویوتا، پژو-سیتروئن، دلفی، ولوو و تسلا. دیگر کمپانی‌ها شامل هوندا، nuTonomy، بایدو و اوبر در بخش پایین‌تر یعنی “مدعی” قرار گرفته‌اند. تاکنون هیچ کمپانی‌ای در زمینه‌ی تکنولوژی خودران “دنبال کننده” نبوده است.

  


حالت خودکار عجیب خودرو

حالت خودکار عجیب خودرو

 

لیفان

 

لوازم یدکی لیفان این وسیله‌ی عجیب‌وغریب را چادر خودروی اتوماتیک بی‌سیم همه‌کاره می‌نامد. یک جام مکش بزرگ این وسیله را به سقف خودروی شما وصل می‌کند. قلاب‌ها و حلقه‌ها نیز برای حمایت بیشتر از سوی دستگیره‌ی درب‌ها و آینه‌های جانبی تعبیه شده‌اند. یک ریموت بی‌سیم نیز باعث باز شدن این وسیله می‌شود.با نصب این چتر، خودروی شما از باران یا تگرگ در امان خواهد بود. Lanmodo همچنین ادعا می‌کند حفاظت خودرو از نور آفتاب باعث خنک ماندن کابین می‌شود. به علاوه این وسیله برای حفاظت از رنگ خودرو در برابر فضولات پرندگان نیز قابل استفاده است.

 

قطعات لیفان

 

اگر عملکرد محافظتی از رنگ خودرو برای شما کافی نیست می‌توانید از دیگر کاربردهای چادر خودروی اتوماتیک بهره‌مند شوید. زمانی که این وسیله به خودرو متصل نباشد، اتصالات به مالکان اجازه می‌دهند تا یک چادر را برپا کنند و یک درگاه USB در داخل چادر برای شارژ دستگاه‌ها وجود دارد. پوشش نقره‌ای نیز در یک‌طرف چادر وجود دارد که به عنوان صفحه‌ای برای پروژکتور به کار می‌رود.این وسیله می‌تواند برای افرادی که در مناطق مستعد تگرگ زندگی می‌کنند و نمی‌توانند  قطعات یدکی لیفان خودروی خود را در گاراژ پارک کنند مفید باشد. به علاوه به لطف تبدیل شدن به چادر و… نیز کاربردهای بیشتری دارد.

  


ترکیب و طراحی خودروهای مختلف

ترکیب و طراحی خودروهای مختلف

 

لیفان

 

دو قطبی که کمتر با یکدیگر مواجه می‌شوند.  قطعات یدکی لیفان امّا برای آنهایی که کنجکاوی‌شان به همین‌ جا ختم نمی‌شود، دست‌اندرکاران Car Keys مجموعه‌ای از ترکیبات اتومبیل‌های ناهمگون و به عبارتی «هیولاهای فرانکشتاین» در قالب وسایل نقلیه را آماده کرده‌اند که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

 

قطعات یدکی

 

مک‌لارن P1، اگرچه یک خودروی هیبرید است، امّا  لوازم یدکی لیفان به اندازه یک پریوس از ویژگی‌های سازگاری با محیط زیست برخوردار نیست. ترکیبی از P1 و پریوس می‌تواند ساده‌ترین راه برای رسیدن به یک نتیجه عالی در این زمینه باشد، امّا تصوّر آن اندکی مشکل است. تایرهای ضخیم و مقاوم در برابر غلتش و جلوبندی جمع‌وجور پریوس در کنار بدنه شیبدار مک‌لارن، یک ظاهر کاملاً عجیب را رقم می‌زند، ولی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

 

لوازم یدکی

 

همانند «پریوس1»، این هم یک مدل فانتزی دیگر از یک سوپرماشین هیبرید است. نام ماهرانه «لا توئیزاری» ترکیبی از مدل تولید محدود لافراری و مدل تولید انبوه رنو توئیزی است. نتیجه، چیزی است که بسیار زمخت و غیرجذاب می‌نماید. جلوبندی فراری، واقعاً یک شاهکار برجسته است، امّا نمی‌توان چندان به گرفتن معیارهای تصادف تصادف از این کابین با ارتفاع بلند، امیدوار بود.

 

لوازم لیفان

 

این خودرو از ترکیبی از دو مدلی است که متعلق به یک کمپانی مادر هستند. فیات مولتیپلا، خودش قیافه چندان گیرا و جذابی ندارد و استفاده از آن به عنوان ساختار پایه، واقعاً جای سؤال دارد. بنابراین، DNA جیپ نیز نتوانسته تغییر زیادی در وضعیت آن ایجاد کند. در همین حال، ایده ترکیب ویژگی‌های کاربردی «مولتیپلا» با قابلیت‌های مدل سرسخت جیپ، جالب‌توجه است.

  


لوتوس متفاوت تر از همیشه

لوتوس متفاوت تر از همیشه

 

لیفان

 

 

 

برنامه جدید لوتوس ظاهراً از سال 2020 آغاز  قطعات یدکی لیفان خواهد شد و در آن زمان خودروی کاملاً جدیدی معرفی خواهد شد. جزئیات زیادی از این خودرو منتشر نشده اما Gales تأیید کرده لوتوس به دنبال همکاری جیلی است تا ببیند که آیا امکان استفاده از قطعات مناسب در خودروها وجود دارد یا خیر.

 

قطعات لیفان

 

علیرغم کار بر روی مدل‌های جدید، مدیرعامل لوتوس گفته لوازم یدکی لیفان  این کمپانی تا زمانی که اجازه داشته باشد به ساخت مدل‌های الیزه و اگزیج ادامه خواهد داد. البته او علاقه‌ای به ساخت طولانی‌مدت این خودروها ندارد زیرا گفته است:
ما نمی‌خواهیم یک کاترهام باشیم و یک خودرو را برای 30 سال بسازیم.

 

لوازم لیفان

 

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات لوتوس معرفی اولین کراس اوور شرکت خواهد بود. مدیرعامل کمپانی درباره این خودرو سخنی نگفته تأیید کرده شاسی‌بلند شرکت کم ارتفاع‌تر، پهن‌تر و سبک‌تر از هر شاسی‌بلند دیگر بازار خواهد بود.