سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنسیس تا سال 2030 هفت خودروی الکتریکی دیگر را آماده می کند

جنسیس آماده است تا موجی از خودروهای الکتریکی سفارشی را در پی کراس اوور جدید GV60 راه اندازی کند، زیرا در تلاش است تا خود را به عنوان یک برند لوکس مستقل معرفی کند.

این شرکت متعلق به هیوندای قصد دارد آخرین مدل موتور احتراقی خود را در سال 2025 معرفی کند و خانواده ای متشکل از هشت خودروی الکتریکی سفارشی را بر پلتفرم اختصاصی E-GMP شرکت مادر خود وارد کند و مدل های نسل اول خود را در طول این دهه جایگزین کند.

مدیر خلاقیت این برند، لوک دانکرولکه، به اتوکار گفت که GV60 قریب‌الوقوع به‌عنوان «چشیدن چیزهای آینده» از هفت خودروی برقی که به دنبال آن وارد بازار خواهند شد، عمل می‌کند.

Donckerwolke در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای الکتریکی سفارشی جدید جنسیس مستقیماً جانشین خودروهای بنزینی و دیزلی فعلی آن خواهند شد یا خیر، گفت که محدوده به‌طور مشخص با ردپای فیزیکی آن‌ها مشخص نمی‌شود، بلکه نسبت‌های داخلی آنها را مشخص می‌کند.

او گفت: «با توجه به پلتفرم‌ها، خودروها معمولاً فاصله بین دو محور طولانی‌تر و فضای بیشتری در داخل خودرو خواهند داشت، بنابراین شما نمی‌توانید آنها را یک به یک مقایسه کنید.»

او تاکید کرد که کابین GV60 بزرگتر از آنچه برای یک خودروی ICE با اندازه مشابه معمول است است و در آینده، پلتفرم‌های کف تخت روی مدل‌های این برند «تأثیر بزرگ‌تری» خواهند داشت.

در نتیجه، جانشین تمام الکتریکی شاسی‌بلند بزرگ جنسیس GV80 (که در بالا توسط اتوکار تصور می‌شود) در داخل بزرگ‌تر خواهد بود، اما نه لزوماً از نظر ردپایی.

لوازم یدکی هیوندای

انتظار می‌رود این خودرو از همان نوع شاسی بلند پلت‌فرم E-GMP استفاده کند که نسخه‌های تولیدی کانسپت‌های اخیر هیوندای هفت و کیا EV9 SUV است که آن را به عنوان رقیبی برای پرچمداران شاسی‌بلند الکتریکی از برندهای معتبر مانند آئودی معرفی می‌کند. ، بی ام و و مرسدس بنز.

Donckerwolke ماهیت یک مدل هاله ای برای این خودروی برقی رونمایی نمی کند، اما نسخه تولیدی کانسپت X سال گذشته که به عنوان یک GT با عملکرد بالا معرفی می شد، می تواند به عنوان یک رقیب به بازار عرضه شود. به پورشه تایکان، با استفاده از قوی ترین پیکربندی موتور پلت فرم E-GMP.

او پیشنهاد کرد که جنسیس EV از استراتژی نامگذاری جدید کیا و هیوندای پیروی نمی کند. دانکرولکه گفت حذف پیشوندهای «G» و «GV» مانند این است که «کوکاکولا تصمیم می‌گیرد فقط محصولات لایت را به جای نسخه اصلی بفروشد. سپس هر محصولی نور نامیده می شود.