سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو تهران

اجاره خودرو تهران

 

اجاره خودرو بدون راننده

 

اجاره خودرو در تهران بدون راننده برای مسافرت راحت  و آرامش و امنیت سفر و ماشین  مهم است و می خواهید که یک سفر با شکوه داشته باشید.به همین دلیلما اجاره ماشین برای مسافرت را به شما پیشنهاد

 

 

 

می کنیم و ماشین ایمن و قابل اعتماد برای مدت زمان سفر خود را فراهم کنید و یک سفر ایده آل  داشته باشید

 

انتخاب خودرو برای اجاره خودرو در تهران بدون راننده

 

شما می توانید با توجه به در نظر گرفتن بودجه و لیست قیمت ها و تعداد روزهایی که می خواهید خودرو را اجاره کنید.

 

ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

شاید دلتان بخواهد برای یک قرار ملاقات کاری و یا مسافرت درون شهری و یا برون شهری خودروی تشریفاتی داشته باشد.

 

یا یک خودروی شاسی بلند قدرتمند و یا سواری خانوادگی داشته باشید.

 

که همه اینها آرامش و راحتی را برای شما به همراه دارد.

 

برای امور داخل شهر می توانید با کرایه اتومبیل بدون راننده و یا خودرو اجاره ای با راننده  دیگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید.

 

همچنین اگر بخواهید کمتر هزینه کنید .

 

می توانید  با اجاره ماشین ارزان تهران یک خودروی کم  مصرف و با قیمت مناسب مثل اجاره ماشین پژو کرایه کنید.

 

خودرو ها تنوع زیادی دارند فقط با توجه به نیازی که شما دارید انتخابمی شوند و نیاز شما را بر طرف می کنند.

 

نیاز شما را بر طرف کنندنرخ اجاره ماشین بسته به شرکت و سال تولید خودرو و مدت زمان در خواستی شما متفاوت است.

 

بنابراین با نگاهی به لیست قیمتهای شرکت می توانید اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

اجاره ماشین بدون راننده در تهراناجاره خودرو بدون راننده در تهران

 

مقایسه اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

 

پرطرفدارین اجاره  خودرو ،اجاره ماشین با راننده است. اجاره ماشین در تهران بدون راننده یکی از  پرطرفدار ترین ها  در صنعت اجاره خودرو می باشد .

 

یکی از مزیت های این روش در اختیار داشتن کامل خودرو می باشد و شما می توانید به هر نحوی که خود می خواهید به رانندگی بپردازید و از مسیر لذت ببرید.

 

ولی اجاره ماشین با راننده نیز مزیت های خودش را دارد  .

 

وقتی ماشین با راننده اجاره می کنید تمام هزینه های ناشی از خسارت های احتمالی به اتومبیل برعهده راننده است.

 

یکی از برترین مزیت های اجاره خودرو با راننده می باشد.

 

میزان تعهدات فرد کرایه کننده خودرو در قبال اتومبیل اجاره شده به میزان قابل ملاحضه ای کاهش پیدا می کند

  


مشخصات فنی خودرو لامبورگینی اوروس

مشخصات فنی خودرو لامبورگینی اوروس

 

دومین شاسی‌بلند گاو ایتالیایی خشمگین، کم و بیش به نمایندگی‌های فروش لامبورگینی در سراسر جهان وارد شده است.

 

 

 

علاقمندان دنیای خودرو، به‌خصوص رسانه‌های خودرویی معتبر جهان، مدتی است که با نگاه اولیه به اوروس، نظرات متفاوتی نسبت به این شاسی‌بلند سوپراسپرت منتشر می‌کنند.

 

آیا اوروس با پیشرانه‌ی 8 سیلندر V شکل، به‌عنوان شاسی‌بلند جدید لامبورگینی که بر اساس پلتفرم آئودی Q7 (و بنتلی بنتایگا) ساخته شده است، شایستگی حضور در این خانواده‌ی خاص ایتالیایی را دارد.

 

اجاره خودرو تهران

 

ابتدا باید روراست باشیم که اوروس، یک سوپراسپرت V12 موتور میانی نیست، بلکه یک شاسی‌بلند موتورجلو است.

 

با وجود پلتفرم مشترک با آئودی Q7، اوروس فقط یک آئودی با بدنه‌ی ایتالیایی نیست و البته جالب است بدانید (به دلیل پلتفرم MLB) که پیشرانه‌های V10 هوراکان یا V12 اونتادور برای این شاسی‌بلند بسیار بزرگ هستند.

 

اجاره خودرو لامبورگینی بدون رانندهاجاره ماشین لامبورگینی بدون راننده

 

تفاوت‌های اوروس و Q7 بسیار زیاد است؛ با وجود پیشرانه‌ی 8 سیلندر V شکل 4 لیتری توئین توربوشارژ، قدرت 650 اسب بخار، گشتاور 850 نیوتن‌متر و زمان 3.6 ثانیه در تست سرعت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت.

 

اوروس در بخش قوای فنی یک سر و گردن بالاتر از Q7 قرار می‌گیرد.

 

اجاره خودرو

 

اما شاسی‌بلند اوروس فقط در قوای فنی بالا خلاصه نمی‌شود. به‌عنوان مثال این اولین محصول تاریخ لامبورگینی است که در صندلی‌ها ردیف عقب، سرنشینان بزرگ‌سال را به‌راحتی جای می‌دهد.

 

احتمالاً اولین خودروی لامبورگینی که توانایی کشش کاروان دارد که البته به گیره‌ی تریلر هم مجهز است.

 

از قدرت بالا و بزرگ‌ترین ترمزهای سرامیک کربنی دنیا (خودروهای تولید انبوه کارخانه‌ای) که بگذریم، اوروس با داشتن فضای زیاد صندوق و صندلی‌های ردیف عقب.

 

دید وسیع راننده، تکنولوژی‌های فراوان که حتی چند مورد آن از سدان لوکس آئودی A8 قرض گرفته شده، یکی از خواستنی‌ترین شاسی‌بلندهای بازار جهانی است.

 

اجاره خودرو بدون راننده بدون چک و سند

 

برگه پیشنهادی : درباره ما

  


اجاره خودرو های پاک در نروژ

اجاره خودرو های پاک در نروژ

 

رنت ماشین

 

در مواقعی برخی از اجاره خودرو ارزان در تهران سازان نظیر نیسان و ب ام و از دولت‌ها درخواست ارائه‌ی مشوق‌ها در بخش خودروهای الکتریکی را داشتند تا بدین ترتیب مصرف‌کننده‌ها بتوانند هرچه بیشتر به سمت این‌گونه از وسایل نقلیه متمایل شوند.

 

این موضوع در نروژ کاملاً متضاد است زیرا نروژ پیشروی دنیا در بحث فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی می‌باشد. تمامی کشورها می‌توانند نروژ را یک “آزمایشگاه” برای کل دنیا در نظر بگیرند.

 

این کشور که به لطف وجود منابع عظیم نفت و گاز، ثروتمند است سیاستی ملی دارد که طی آن نه‌تنها خرید خودروهای سبزتر را انتخابی کاملاً وجدانی و درست نشان می‌دهد بلکه از نظر اقتصادی نیز بهتر است.
نتیجه‌ی خالص این کار را می‌توان در میزان فروش خودروهای الکتریکی، پلاگین هیبریدی و هیبریدی دید. هم‌اکنون 50 درصد خودروهای فروخته شده در نروژ از این نوع هستند. اگر ریزتر شویم شاهد سهم 18 درصدی فروش برای خودروهای الکتریکی، فروش 18 درصدی خودروهای پلاگین هیبریدی و سهم فروش 14 درصدی هیبریدی‌ها خواهیم بود.

 

 

ماشین

 

در سال 2011، 76 درصد اجاره خودرو بدون راننده  سواری فروخته شده در نروژ از نوع دیزلی بودند. این سهم هم‌اکنون به 25 درصد رسیده زیرا دولت از خطرات آلاینده‌های NOx بیش از پیش آگاه شده است.

 

هدف میان‌مدت کنونی وضع مالیات بر خودروهای احتراق داخلی و حذف آن‌ها از بازار تا سال 2025 است. البته مناطق حیاتی در شمال این کشور علاقه‌ی زیادی به خودروهای دیزلی دارند و چگونگی انجام برنامه‌های یاد شده در این مناطق یک مشکل بسیار بزرگ خواهد بود.
یکی از مسائل مهم در این بخش اصلاح سیستم مالیاتی است. مالیات خودروها در نروژ بالاست، بسیار بالاتر از کشور همسایه یعنی سوئد. لطیفه‌ای قدیمی وجود دارد که می‌گوید با هر بار خرید “شما یک خودرو برای خود و یکی نیز برای دولت می‌خرید.”

 

 

اجاره

 

 

برای نمونه بهای یک میتسوبیشی اوت لندر دیزلی در نروژ 519600 کرون است درحالی‌که به این قیمت باید حدود 200 هزار کرون نیز به خاطر مالیات دولتی اضافه کنید.این مالیات‌های گران و زیاد بر پایه‌ی وزن و آلایندگی خودرو وضع می‌شوند، به علاوه اینکه مالیات خطی نیز بر آلایندگی NOx تمامی خودروهای احتراق داخلی وضع می‌شود.از طرف دیگر آن‌هایی که خودروی الکتریکی یا پلاگین هیبریدی می‌خرند از تخفیف‌های فراوانی بهره مند می‌شوند.بهای اوت لندر پلاگین هیبریدی با همان مشخصات برادر دیزلی برابر با 461700 کرون است و تنها مالیات 5 هزار کرونی به آن تعلق می‌گیرد.پس از آن نیز اجاره ماشین  مشوق‌هایی چون پارکینگ رایگان، هزینه‌ی پلاک گذاری کمتر، عدم اخذ عوارض و… برای خودروهای الکتریکی در نظر گرفته شده است.

 

 

اجاره ماشین

 

 

به منظور همراهی با تعداد رو به افزایش خودروهای الکتریکی در نروژ، دولت این کشور برنامه‌ای را برای ایجاد حداقل دو جایگاه شارژ سریع در تمامی جاده‌های بزرگ تا پایان سال 2017 تهیه کرده است.
نروژ امیدوار است تا سال 2020 به ازای هر 10 خودروی الکتریکی یک نقطه‌ی شارژ وجود داشته باشد.

 

یک کارمند شرکت میتسوبیشی در نروژ به ما گفت که بسیاری از نروژی‌ها اصلاً راجع به اینکه تسلا مدل S در بازارهای دیگر یک خودروی گران‌بها است فکر نمی‌کنند زیرا این خودرو در نروژ نسبتاً ارزان‌قیمت است.
آیا این حرکت با قلب مهربان و خوب  اجاره اتومبیل نروژی‌ها به راه افتاده است؟ بسیاری از افراد محلی پاسخ مثبت دادند و اغلب با افتخار اول بودن خود در زمینه‌ی خودروهای الکتریکی را اعلام می‌کردند.

  


بهترین خودروهای نمایشگاه اجاره ماشین

بهترین خودروهای نمایشگاه اجاره ماشین

 

 اجاره خودرو

 

 

 

دوج، جیپ، هیوندای، هوندا، سوبارو، جنسیس، تویوتا و… همگی امسال از خودروهای گوناگونی با تنوعی گسترده در نمایشگاه نیویورک پرده‌برداری کردند. از کانسپت‌های جمع‌وجور گرفته تا SUVهای فول سایز و سدان‌های تولیدی؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم بهترین اجاره خودرو ارزان در تهران رونمایی شده در نمایشگاه  را که شامل 10 خودروی مختلف می‌شود را معرفی کنیم.

 

مقام دهم لیست به نسخه? فیس‌لیفت شده? هیوندای سوناتا اختصاص یافته است. مهندسین هیوندای در این سدان خانوادگی کره‌ای یک فیس‌لیفت کلی یا مأجور را انجام داده‌اند و علاوه بر این، شاسی آن‌را دوباره تنظیم کرده و ویژگی‌های جدیدی را هم به آن اضافه نموده‌اند؛ البته پیشرانه? 2 لیتری چهار سیلندر توربو 245 اسب بخاری سوناتا همچنان بدون تغییر باقی‌مانده است ولی یک گیربکس هشت سرعته? اتوماتیک جدید برای آن ارائه شده که عملکرد و مصرف سوخت آن‌را بهبود خواهد داد.

 

 

کرایه اتومبیل

 

 

خودروی بعدی یک کانسپت از سوبارو است. این اجاره ماشین بدون راننده که ایسنت نام دارد، پیش‌نمایشی از یک کراس‌اوور فول سایز سه ردیفه? تولیدی است که در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان جایگزین مدل ترایبکا معرفی خواهد شد. سوبارو ایسنت در آینده با خودروهایی چون فورد اکسپلورر، نیسان پث‌فایندر و فولکس‌واگن اطلس به رقابت خواهد پرداخت و صرفاً در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور ژاپنی مجهز به یک پیشرانه? تخت توربوشارژ کاملاً جدید خواهد بود.
8- اینفینیتی QX80 مونوگراف کانسپت

 

مانند سوبارو، اینفینیتی هم در نیویورک از یک SUV کانسپت جدید رونمایی کرد. این خودرو که QX80 مونوگراف نام دارد، پیش‌نمایشی است از نسل آینده? SUV پرچم‌دار این شرکت. مونوگراف با منحنی‌های زیبا و جلوپنجره? عظیم قطعاً باابهت است. از ویژگی‌های جالب آن نیز می‌توان به رینگ‌های 24 اینچی غول‌پیکر و محافظ کامل زیر بدنه برای مسیرهای آفرود اشاره کرد. هیچ اطلاعاتی از قوای محرکه? این کانسپت ارائه نشده است.
7- جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک

 

جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک خودرویی است که قلب 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر دوقلوهای هلکت دوج را قرض گرفته است. این SUV نیرومند حالا با 707 اسب بخار قدرت می‌تواند ظرف تنها 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً به حداکثر سرعتی نزدیک به 290 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. همچنین ترک‌هاوک مسافت 400 متر را هم در 11.6 ثانیه طی می‌کند و از سرعت 96 کیلومتر در ساعت در مسافت 35 متر متوقف می‌شود.

 

 

کرایه خودرو

 

 

برای کسانی که یک اجاره ماشین در تهران کاربردی می‌خواهند اما نیازی به عملکردی مشابه سوپراسپرت‌ها ندارند، بیوک نسل جدید کراس‌اوور فول سایز انکلیو را ارائه کرده است که خودرویی عالی و پریمیوم است. این ماشین از ساختار بدنه? کاملاً جدیدی سود می‌برد که صندلی‌هایی برای حمل تا هفت نفر را فراهم می‌کند درحالی‌که فضای باری بیشتر از رقبایی مانند آکورا MDX، آئودی Q7 و اینفینیتی QX60 را ارائه می‌نماید. انکلیو جدید مجهز به یک پیشرانه? 3.6 لیتری V6 است که 305 اسب بخار قدرت دارد.
5- آکورا TLX

 

سدان مید سایز آکورا نیز برای سال 2018 فیس‌لیفتی را به همراه پیشرفت‌هایی تجربه کرده است. آشکارترین این تغییرات در بخش جلویی خودرو یعنی جلوپنجره? آن صورت گرفته است که فرم خیره‌کننده‌ای دارد؛ اما در پشت این جلوپنجره امکان قرارگیری یک پیشرانه? 2.4 لیتری چهار سیلندر یا یک واحد شش سیلندر با 290 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور وجود دارد. برای خریدارانی که خواهان کشش بیشتری هستند نیز سامانه? چهارچرخ محرک در دسترس است.

 

 

کرایه ماشین

 

 

برند لوکس و نوپای هیوندای یعنی جنسیس در نمایشگاه نیویورک یک کراس‌اوور کانسپت را به نمایش درآورد. این کانسپت که GV80 نام دارد، از یک قوای محرکه? هیدروژنی استفاده می‌کند درحالی‌که بر روی رینگ‌های غول‌پیکر 23 اینچی قرار گرفته است. در داخل نیز اجاره ماشین  یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ، چرم مجلل با دوخت برجسته و تعداد زیادی از ویژگی‌های لوکس بکار رفته است. گزارشاتی نشان می‌دهند که جنسیس قصد دارد تا سال 2020 دو کراس‌اوور را به سبد محصولات خود اضافه کند که این کانسپت GV80 می‌تواند یکی از آن‌ها باشد.

 

 

رنت اتومبیل

 

 

تویوتا نیز کراس‌اوور کانسپتی را در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد. این کانسپت که FT-4X نام دارد، با استایل بیرونی آفرود، بخش داخلی کاربردی و زاویه‌های ورود و خروج مناسب که توانایی‌های آفرود بالایی را برای آن فراهم می‌کند، شهرنشینانی که به یک آفرودر سبک احتیاج دارند را هدف قرار داده است. این خودرو که بر روی پلت‌فرم موسوم به معماری جهانی جدید تویوتا یا TNGA ساخته شده است، در بسیاری از اجزا با کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR اشتراک دارد. منحصربه‌فردترین ویژگی این کانسپت، درِ صندوق بار دولولایی آن است که موجب می‌شود بتوان آن‌را به هر دو صورت افقی و عمودی باز کرد.

 

 

رنت خودرو

 

 

لینکلن برای اولین بار نسل کاملاً جدید SUV فول سایز لوکس خود یعنی نویگیتور را در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد. این SUV لوکس مغرور مجهز به یک پیشرانه? V6 توئین توربو اکوبوست با 450 اسب بخار قدرت است که در کنار یک گیربکس 10 سرعته? اتوماتیک پیشرفته قرار گرفته است. در مقایسه با نسل قبلی، نویگیتور جدید به لطف استفاده از آلومینیوم فشرده در بدنه، حدود 100 کیلوگرم وزن کم کرده است. در داخل نیز سرنشینان از تکنولوژی‌های پیشرفته و چرم باکیفیت لذت خواهند برد.

 

 

رنت ماشین

 

 

و درنهایت جالب‌ترین، چشمگیرترین و در اجاره خودرو  یک‌کلام بهترین خودروی رونمایی شده در نمایشگاه نیویورک 2017، دوج چلنجر دیمن است. این هیولای آمریکایی یک نیروگاه آتشین 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ را در زیر کاپوت خود پنهان کرده که نیروی ویرانگری برابر با 840 اسب بخار تولید می‌کند. این موتور نسخه? ارتقاءیافته‌ای از همان پیشرانه? هلکت است و می‌تواند دیمن را فقط و فقط در 2.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برساند. این در حالی است که شیطان آتشین دوج مسافت 400 متر را هم در کمتر از 10 ثانیه طی می‌کند که سریع‌ترین رکورد درگ در بین تمامی خودروهای تولیدی دنیا محسوب می‌شود؛ اما بااین‌حال دوج چلنجر دیمن یک خودروی تولید محدود است و تنها 3300 دستگاه از آن ساخته خواهد شد که 3000 دستگاه آن در ایالات‌متحده عرضه می‌گردد.

  


اجاره ماشین های خودران در آینده نزدیک

اجاره ماشین های خودران در آینده نزدیک

 

اجاره خودرو بدن راننده

 

پارلمان آلمان قوانینی را که به خودروسازان اجازه می‌دهد تا پروتوتایپ های رنت خودرو  خود را در خیابان‌های این کشور تست کنند تصویب کرد.این قانون از هر خودرو می‌خواهد تا به جعبه سیاهی مجهز شود که داده‌های هر سفر را ضبط می‌کند. به علاوه رویترز گزارش داده این قانون به راننده‌ها اجازه خواهد داد تا زمانی که سیستم خودران خودرو را تحت کنترل دارد دست‌های خود را از روی فرمان و چشم‌ها را از جاده بردارند.

 

رنت ماشین

 

استفاده از جعبه سیاه برای تشخیص مقصر یک تصادف ضروری خواهد بود. این قانون تصریح می‌کند اگر در زمان تصادف راننده خودرو را کنترل کرده باشد شخصاً مسئول و مقصر است. هرچند، اگر سیستم رنت ماشین خودران دخیل باشد و نقص سیستم باعث حادثه شود خودروساز مسئول آن خواهد بود.

 

 

کرایه ماشین

 

همه‌ی اجاره خودرو سازان بزرگ آلمانی نظیر فولکس‌واگن، ب ام و، مرسدس و آئودی در حال توسعه‌ی سیستم‌های سواری خودکار بوده و همه‌ی آن‌ها به جز آئودی اکثر تست‌های خود را در ایالت کالیفرنیا برگزار می‌کنند. احتمالاً با تصویب این قانون خودروسازان آلمانی به جاده‌های آلمان بازخواهند گشت.