سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرفداران اجاره ماشین

طرفداران اجاره ماشین ، طرفداران می توانند به طور رسمی توقف را به سوار خود اضافه کنند . یک گزینه در برنامه برای مسافران است، آنها را به تجربه نهایی ماشین از جمله ، منو سفارشی در خودرو، ماشین و رایگان زمانی که شما “سوار” در راه مقصد بعدی خود”ما متوجه شدیم که برای هر فردی که از راننده خواسته است تا یک تپه را در Taco Bell بگذراند – و ما بسیاری را دیده ایم – احتمالا کسانی هستند که مطمئن نیستند که این امکان وجود دارد،” ماریسا تالبرگ، رئیس افسر بازاریابی، ماشین ایرانی . “با ظهور این همکاری فوق العاده با ، ما هر گونه عدم قطعیت طولانی را پاک می کنیم و توانایی” سوار شدن را در حالت “جشن می گیریم.”آزمون کرایه ماشین از 27 تا 29 ژوئیه و اوت 5 تا 2017 در شهرستان اورنج آغاز خواهد شد.

مسافرانی که از ساعت 9 بعد از ظهر به منزل می روند. و 2 ساعت صبحانه در ناحیه تعیین شده، توانایی انتخاب حالت در حالت ماشین سازی خود را دارند. و قصد دارد تا پایان سال را به بازار های اضافی توسعه دهد و در سال 2018 در سراسر کشور عرضه شود.

بازاریابی اجاره ماشین

طرفداران اجاره ماشین ملیسا واترز، رئیس بازاریابی گفت: “ما لذت بردن از تجارب جدید برای مسافرانمان را برای زندگی به ارمغان می آوریم و به آنها اجازه می دهد شب را به نحوی که قبلا انجام نشده است، ادامه دهیم.” “ما دو مورد از فعالیت های مورد علاقه ی خود را برای مسافران ترکیب می کنیم – شب با دوستان و لذت بردن از رنت ماشین که به این معنی است که حتی بیشتر از شب به عشق وجود دارد.”

طرفداران اجاره ماشین از آنجاییکه قطعات تعمیر شده از یک تامین کننده متفاوت هنوز در دسترس نیستند، نیسان اولین اعلامیه یادآوری یادآوری را برای صاحبان وسیله نقلیه تا پایان سپتامبر ارسال خواهد کرد. هنگامی که قطعات جایگزین کافی در دسترس قرار می گیرند، نامه ای دیگر به اطلاع صاحبان وسیله نقلیه می رسد که برنامه ریزی تعمیر را دارند. برای مشتری ماشین خارجی هزینه ای نخواهیم داشت.