سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشست اجاره ماشین

نشست اجاره ماشین کنفرانس اختصاص داده شده به “مردم، روند و سود” – برای اولین بار به میامی برای اولین بار با فهرستی از سخنرانان جدید و یک رویداد افتتاحیه افزوده اختصاص داده شده به راه حل های هوشمند تحویل ناوگان.نشست اجاره اتومبیل برگزار خواهد شد 6-7 نوامبر در میامی هیلتون صنعت خودروسازی .مایک پیتچر، مدیر عامل سابق اجاره ماشین و مدیر اجرایی  و خودرو سایپا ، سخنرانی اصلی این سال را ارائه خواهد داد: “هفت راهبرد رهبری برای یک نژاد جدید از رهبر”.دستورالعمل امسال همچنین نیل آبرامز، مشاور و تحلیلگر صنعتی، که در مورد بخشهای متحرک بازار بازار خودرو در حال حاضر و تاثیرات روش های حمل و نقل جدید در مدل اجاره اتومبیل سنتی بحث خواهد کرد، ارائه شده است.

آلامو ارشد ایران خودرو

آلامو ، اقتصاددان ارشد شرکت ایران خودرو ، عوامل اقتصاد کلان را تحت تاثیر قرار می دهد که صنایع خودرو و اجاره اتومبیل را بررسی می کند، در حالی که فراهانی ، معاون تحلیل و تحلیل خودرو در آلامو ، قیمت خودرو را با توجه به بخش بحث خواهد کرد و آنها را نسبت به عرضه، حجم و آمار نفوذ.نشست اجاره ماشین تری راسل، مدیر سابق عملیات حق رای دادن برای هر دو گروه خودروهای دلاری ترافیک و شرکت رنت خودرو .، یک طرح برای رشد و سود را از طریق تمرکز بر اهداف بلندمدت شرکت به نمایش می گذارد.

دو سمینار برای شرکت کنندگان در آمریکای لاتین به کار رفته است: دانیل نونوس رومرو، مدیر عامل شرکت اجاره خودرو برزیل، وضعیت فعلی بازاریابی در آمریکای لاتین را مشخص می کند، در حالی که جلسه دیگری به اپراتورهای آمریکای لاتین کمک می کند تا ابزار جدیدی برای مقابله با رقبا خود داشته باشند.کریس براون، مدیر اجرایی کرایه خودرو می گوید: “نشست اجاره اتومبیل شش سالگرد سال جاری را جشن می گیرد، هرچند شما می توانید آن را یک رویداد جدید نامید.” “بیش از دو سوم سخنرانان سال جاری برای نشست اجاره اتومبیل تازه هستند، اما در مجموع آنها دهه های تجربه در اجاره اتومبیل را برای ارائه خود به ارمغان می آورند.”

نشست اجاره ماشین با برگزاری نشست اجاره خودرو، یک رویداد جدید، کنفرانس ناوگان حمل و نقل، در تاریخ 8 نوامبر برگزار می شود.

ناوگان حمل و نقل، نحوه طراحی سیستم های حمل و نقل هوشمند، وسایل نقلیه مشترک و متصل و تغییر سیاست های عمومی را در مسیر راه دستیابی به وسایل نقلیه مستقل نشان می دهد. این کنفرانس به منظور تسهیل درگیر شدن فعالانه ذینفعان ناوگان در انقلاب هوشمندانه هوشمندانه با استفاده از شبکه های آموزشی و آموزش عالی، طراحی شده است.برنامه ریزی ناوگان حمل و نقل شامل اجاره ماشین است، اما همچنین راه حل برای ناوگان تجاری، شرکت های بزرگ، دولت و شهرداری را شامل می شود.سمینارها با تمرکز ویژه برای اپراتورهای اجاره اتومبیل عبارتند از: ” خودرو کرایه خودرو فرودگاه” و “اجرای اجاره خدمات خودسری – بدون بازسازی چرخ”.

براون می گوید: همه شرکت کنندگان اجلاس اجاره خودرو، تشویق می شوند تا روز اضافی برای حضور در کنفرانس ناوگان حمل و نقل ارائه دهند. این کنفرانس در تاریخ 7 نوامبر با پذیرش شبکهای کوکتل آغاز خواهد شد و روز 8 نوامبر برنامه کامل برنامه ریزی را دنبال خواهد کرد. شرکت کنندگان در صورت ثبت نام کنندگان اجلاس اجاره اتومبیل رایگان هستند.