سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی های اجاره خودرو

نمایندگی های اجاره خودرو ایالات متحده اجاره ماشین را به نمایندگی مجدد وارد کرده و 200 خودرو از نمایندگی های منطقه ای میشیگان پیش از یک برنامه بازاریابی برنامه ریزی شده برای خودرو ارائه داده است.

نمایندگی های اجاره خودرو بانکداری در برای کمک به احیای این دسته است، به عنوان آن را به یک کرایه ماشین با امتیاز 28 مایل در هکتار در بزرگراه. همچنین قصد دارد یک هیبرید در اواخر امسال ارائه دهد.

در 29 فوریه در وینسور، کارخانه انتاریو در کانادا تولید رنت ماشین را آغاز کرد. آنگلا بیانیچی، سخنگوی ، گفت:  برخی از را به نمایندگی مجدد در هر منطقه ایالت متحده فرستاده است.

به عنوان بخشی از یک رویداد “رانندگی دور” در مرکز در ابورن هیلز، میشیگان، سازنده خودرو، نمایندگی مجاز و فروشندگان را از میشیگان، اوهایو، ایندیانا و کنتاکی به ارمغان آورد. نمایندگی مجاز و فروش بیش از رانندگی کرد.

اجاره خودرو و خلاقیت

نمایندگی های اجاره خودرو ، راننده مارک های اتومبیل های مسافری ، گفت: “کرایسلر معیار جدید در سبک مینی وین، طراحی، ایمنی، بهره وری، سرگرمی و عملکرد است.” “اکنون مشتریان می توانند را در نمایندگی محلی خود تجربه کنند و ببینند چرا ما معتقدیم این وسیله ای مناسب برای خانواده مدرن است.”

برای دسترسی به ، مصرف کنندگان می توانند برنامه تلفن همراه آلامو موجود در هر دو سیستم عامل تلفن همراه اپل و آندروید را دانلود کنید. مصرف کنندگان همچنین می توانند اجاره خودرو  را از طریق وب سایت خود دسترسی پیدا کنند.

آلامو گفت: “2016 زمان باورنکردنی برای خلاقیت و تغییر در صنعت خودرو است.” اجاره خودرو در صنایع تحرک و کرایه خودرو پیشروی می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما تجربه مدرن را که انتظار می رود و سزاوار آن هستند، دریافت می کنند.”

علاوه بر فرودگاه نیوآرک و بروکلین، سیلورکار در آستین، سانفرانسیسکو، لس آنجلس، دالاس، دنور، میامی، فینیکس، لاس وگاس، فورت لادردیل، شیکاگو، دنور و منهتن / نیویورک، مکان هایی دارد.