سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نوع خودرو اجاره ای برای سفر انتخاب کنید

بهترین نوع خودرو اجاره ای برای سفر انتخاب کنید

مهم است بدانید که مردم برای یک هدف اجاره خودرو را اجاره می دهند، اما شما نمی توانید یک ماشین بدون اجاز? انتخاب برخی از عواملی که باعث انتخاب شما می شود، اجاره کنید.

 

به عنوان مثال، اگر شما در کریستوچر، نیوزیلند زندگی می کنید و شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به سفر جاده ای هستید، اما نمی دانید که چگونه می توانید از استخدام خودرویی که به بهترین وجه مورد نیاز شماست، بروید.

این مقاله عالی است به شما کمک کند در اینجا، ما قصد داریم تا راهنمایی هایی را انجام دهیم که بهترین نوع اجاره خودرو را برای سفر خود انتخاب می کند.

بهترین نوع خودرو اجاره ای برای سفر انتخاب کنید

بهترین نوع خودرو اجاره ای برای سفر انتخاب کنید

1. دلیل برای استخدام یک ماشین را شناسایی کنید

شما بدون اجتناب از دلیل برای اجاره ماشین برای اجاره اتومبیل نیستید، انتظار می رود دلیل اینکه چرا برای سفر خود نیازمند یک کرایه ماشین هستید شناسایی کنید.

دلیل شما ممکن است برای حمل و نقل تعطیلات، یا سفر جاده ای، و غیره باشد. این می تواند هر چیزی است که با سفر می کند، اما فقط مطمئن شوید که شما یک طرح مختصر برای این.

2. گشت و گذار در اینترنت و یا برای شرکت اجاره خودرو قابل اطمینان

بعد از قرار دادن نیازهای خود برای استخدام خودرو، چیزی که باید انجام دهید این است که مشخص کنید کجا خودرو را اجاره کنید. این مهم است چرا که هنگامی که شما ارائه دهندگان اجاره مناسب را نداشته باشید احتمالا شما احتمالا پشیمان می شوید که تصمیم خود را دریافت کنید.

شما انتظار می رود از طریق اینترنت گشت و گذار کنید و یا از مردم در مورد کجا برای گرفتن ماشین مناسب برای استخدام بپرسید. اگر بتوانید تحقیق خود را بسیار خوب انجام دهید، مشکلی با انتخاب درست ندارید.

3. در نظر نوع خودرو شما می خواهید

فکر کنید در مورد نوع وسیله نقلیه ای که می خواهید، اندازه، و همچنین تصمیم بگیرید که آیا انتقال اتوماتیک که شما نیاز دارید یا ماشین انتقال اتوماتیک. این شما را آماده می کند تا بداند چه چیزی انتظار می رود.

4. در مورد ماشین با اقتصاد سوخت بزرگ فکر می کنم

مهم این است که بدانید که اجاره اتومبیل ممکن است گاهی اوقات بدون هیچ زحمتی در هنگام استفاده از حق استفاده کنید.

شما انتظار می رود که در مورد نوع ماشین با اقتصاد سوختی بزرگ به پرسش های خود بپردازید تا زمانی که در عمل عمل نکنید، از بودجه خارج نخواهید شد.

5. کتاب زودتر

بسیاری از مردم بارها تصور می کنند که یک اجاره اتومبیل را در اوایل رزرو نکنند و گاهی اوقات ناامید می شوند. بنابراین، اگر شما بخواهید در سفر جاده ای وارد شوید، رزرو اولیه یک ماشین بسیار مهم است.

7. بودجه خود را در نظر بگیرید

این فقط در مورد انتخاب کرایه ماشین مناسب برای سفر خود که مهم است؛ این نیز در مورد قادر به پرداخت خدمات مورد نیاز شما است.

شما باید قادر به دانستن نقاط قوت مالی خود باشید و برای وسیله نقلیه که می دانید می تواند بودجه خود را مطابقت بدهد، به این ترتیب که شما در مورد بودجه بیش از حد اجرا نخواهید کرد.

به طور خلاصه، با توجه به ظرفیت مالی خود، یک ماشین را استخدام کنید. اجاره خودرو در تهران را از اجاره خودرو پارسی بخواهید.


عرضه محصول جدید لیفان

عرضه محصول جدید لیفان

لیفان

لیفان 720 قرار است توسط کرمان موتور در سه ماه اول سال 92 به بازار کشور عرضه شود که بر این اساس لیفان720 بعد از 520، 620 و X60 چهارمین محصول از کارخانه لیفان برای بازار ایران باشد.
خودرو  قطعات یدکی لیفان 720 یک رده بالاتر از مدل 620 جای می‌گیرد و 15سانتیمتر در طول و 6 سانتیمتر در عرض از این خودرو بزرگتر است و حدود 0.5 سانتیمتر کوتاه‌تر از 620 است.

قطعات لیفان

این خودرو با پیشرانه 1.8 لیتری به بازار چین عرضه  شد که توسط شرکت لیفان توسعه داده شده است و نهایت قدرتی برابر با 126.5 اسب بخار تولید می‌کند و چند اسبی نسبت به پیشرانه‌های موجود برای X60 و 620 ضعیف‌تر است اما این احتمال وجود دارد که کرمان موتور همان نمونه 131 اسب بخاری موجود در ایران را برای این خودرو نیز در نظر بگیرد.حد اکثر گشتاور این پیشرانه به 159 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه می‌رسد و با یک جعبه دنده 5 سرعته دستی ترکیب خواهد شد. این خودرو با جعبه دنده اتومات یا CVT ارایه نخواهد شد و احتمالا نمونه CVT توسعه یافته توسط  لوازم یدکی لیفان در آینده به لیست انتخاب‌های موجود برای این خودرو اضافه می شود. میزان مصرف سوخت این خودرو هنوز منتشر نشده اما توانسته استاندارد آلایندگی یورو4 را دریافت کند.

قطعات یدکی لیفان

720 در هر چهار چرخ از ترمزهای دیسکی بهره می‌برد که در چرخهای جلویی از نوع خنک شونده هستند. ترمزهای این خودرو به سیستم‌های ABS و EBD مجهز شده‌اند. همچنین برای ایمنی بیشتر این خودرو در مجموع چهار کیسه هوا در نظر گرفته شده که شامل دو کیسه برای سرنشینان جلویی و دو کیسه هوای پرده‌ای می‌شود. دور بین دید عقب، سنسور دنده عقب و سیستم ضد سرقت از دیگر موارد ایمنی این خودرو هستند.
هنوز درباره قیمت احتمالی این خودرو اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.


کیفیت خودروهای داخلی

کیفیت خودروهای داخلی

لوازم لیفان

اما بزرگ‌ترین تغییر این قسمت، بررسی پژو 207 اتوماتیک برای اولین بار است. این در حالی است که مدت‌زمانی طولانی از عرضه? 207 جدید به بازار می‌گذرد اما خبری از آن در جدول کیفیت نبود؛ اما حالا که به‌تازگی ایران‌خودرو فروش نسخه? اتوماتیک آن‌را آغاز کرده است، نام 207 اتوماتیک در جدول کیفیت دیده می‌شود قطعات یدکی لیفان  درحالی‌که هنوز هم خبری از 207 دستی نیست. بااین‌حال این خودرو در نخستین بررسی خود موفق به کسب چهار ستاره? کیفیت شده که آن‌را هم‌سطح خودروهایی چون رنو ساندرو و تندر اتوماتیک قرار می‌دهد. به‌طورکلی صدر بخش خودروهای 25 تا 50 میلیون تومان جدول کیفیت، تحت سلطه? خانواده? خودروهای رنو ساندرو و L90 قرار دارد که حالا پژو 207 اتوماتیک هم به آن‌ها اضافه شده است.

قطعات لیفان

بخش بعدی متعلق به خودروهای 50 تا 75 میلیون تومان قرار دارد  لوازم یدکی لیفان که به‌جز یک مورد، بقیه همگی چینی هستند. قعر جدول این بخش به خودروهای چینی لیفان X60 و ام‌وی‌ام 550 اختصاص پیدا کرده است؛ بنابراین این دو خودرو به همراه ام‌وی‌ام 110S، پژو پارس، پژو 405، سمند، تیبا 2، ساینا و خانواده? پراید، بی‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی محسوب می‌شوند.

لیفان

اما چینی‌های بی‌کیفیت این قسمت در همین‌جا پایان میابند چراکه خودروهای چری آریزو 5، چانگان CS35، جک J5 و برلیانس H330 همگی سه ستاره? کیفیت را دریافت نموده‌اند. تنها خودروی دوستاره? این قسمت نیز آریو اتوماتیک است درحالی‌که صدر آن‌هم هیوندای i10 با چهار ستاره? کیفیت قرار گرفته است.


بازار گرم بلند قامتان لیفان

بازار گرم بلند قامتان لیفان

لیفان

به گفته سام کاویانی همان‌گونه که بازار بلندقامتان وارداتی سخت داغ و پرشور است و سانتافه نامی از هیوندای هم صدرنشین آن بازار در سال 95 شد؛ سازندگان داخلی هم پای به پای وارداتی‌ها شبانه‌روز مشغول به کارند و خیل انبوهی از هم‌وطنان مشتاق را به انواع شگرد و تدابیر  قطعات یدکی لیفان مفتون و مجذوب خود نموده‌اند. منظور از تولیدات داخل هم در اینجا اشاره به آن دسته از بلندقامتانی دارد که اساساً آسیایی هستند و در این دیار تنها مونتاژ می‌شوند. بخش عمده آنها از خطه پهناور چین می‌آیند و اندکی هم از ژاپن.

قطعات لیفان

در مجموع، در یازده ماهه نخست سال 1395 شمسی، تعداد 54,341 دستگاه خودروی شاسی‌بلند در کشورمان تولید شد که نسبت به سال پیش از آن از رشد 49.9 درصدی برخوردار بود. کماکان جک S5 با تولید 18,745 دستگاه در صدر این جدول ایستاده است و بعد از آن چری تیگو 5 جای گرفته است. خودرویی لوازم یدکی لیفان  که بیشترین رشد سالانه تولید را در میان تمامی بلندقامتان داخلی از آن خود نمود و شمار تولیدات آن بیش از 7 برابر در قیاس با سال 94 رشد داشت. کمترین رشد و کمترین تولید هم در میان داخلی‌ها از آن لندمارک بود که تنها یک دستگاه از آن در سال 95 تولید شد!

لوازم لیفان

تولید خودروهای بلندقامت ساخت داخل . با این توضیح که چون برخی از این خودروها به تازگی، در اواسط و یا ماه‌های پایانی سال 95 وارد خط تولید شدند و کمتر از یک سال هم است که در چرخه تولید هستند، ارقام رشد سالانه آنها در جدول منظور نگردیده است


گزارش سازمان مستقل ناظر بر کیفیت

گزارش سازمان مستقل ناظر بر کیفیت

لیفان

یکی از راه‌های کسب اطلاعات از میزان کیفیت خودروها و مشکلات احتمالی آن‌ها، گزارش‌های سازمان‌های مستقل ناظر بر کیفیت محصولات تولیدی می‌باشد. مؤسساتی نظیر جی دی پاور در این زمینه پیشتاز بوده و می‌توان با اعتماد به گزارش‌های آن‌ها که از طیف وسیعی از مشتریان و خریداران به دست آمده، قطعات یدکی لیفان تصمیم‌گیری نمود. در ایران نیز شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که یک موسسه خصوصی است این وظیفه را برعهده دارد.

لوازم لیفان

معیارهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد برای تعیین سطح کیفیت خودروها از طریق بازرسی در خط تولید شرکت‌ها با هماهنگی و اجازه آن‌ها و به سفارش وزارت صنعت و معدن و تجارت و بررسی مواردی چون پیشرانه، سیستم تعلیق، تزئینات داخلی و خارجی و صداهای غیرعادی می‌شود. هرچند این روش نسبت به ارزیابی از خریداران و شمارش عیوب خودروهای فروخته شده در بازه‌های زمانی خاص از قابلیت اعتماد پایین‌تری برخوردار است اما به هر جهت می‌توان تا حدود زیادی همین ارزیابی را نیز به عنوان مرجع پذیرفت و از آن برای تشخیص میزان کیفیت محصولات لوازم یدکی لیفان خودرویی داخلی استفاده کرد.

قطعات لیفان

در گزارش این شرکت، رده کیفی خودروها با ستاره‌هایی از یک تا پنج به نمایش در می‌آید. متأسفانه در این گزارش‌ها خبری از نمره‌های منفی خودروها و همچنین نوع عیوب کشف‌شده آن‌ها نیست. بنابراین مشخص نمی‌شود که وزن ستاره‌های دریافتی یا از دست رفته بیشتر بر اساس سیستم‌های فنی و مکانیکی بوده یا تزئیناتی و رفاهی و این اشکالات و عیوب با چه هزینه‌ای و به چه صورتی قابل رفع است. بعلاوه مشخص نیست که محصول خروجی از کارخانه در بازه زمانی مثلاً سه ماهه، چه مشکلات و معایب جدیدی را بروز خواهد داد.