سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه اجاره طولانی مدت ماشین

ارائه اجاره طولانی مدت ماشین

با همکاری با پژو، سفرآلامو، یک سازنده اجاره ماشین  جهانی، می تواند از دسترسی مسافران به وسایل نقلیه از طریق برنامه جاده باز اروپائی پژو، ارائه دهد.

مسافران برنامه ریزی برای بازدید از برخی از بزرگترین شهرهای اروپا برای 15 روز یا بیشتر اکنون می توانند در این برنامه شرکت کنند. طبق گزارش اجاره خودرو مسافران اساسا یک وسیله نقلیه جدید را از طریق پژو به توافق می رسانند که پژو پس از سفر به آن “پس از خرید” بازگردد. این یک قرارداد اجاره ای است.

به گفته Auto Europe، این برنامه مسافران را فرصتی برای رانندگی یک وسیله نقلیه جدید در اروپا با نرخ روزانه که اغلب پایین تر از یک کرایه سنتی اتومبیل است، فراهم می کند. نرخ اجاره اولیه می تواند تا 20 دلار در روز باشد.

به گفته  می گوید: مزایای اضافه شامل مسافت پیموده شده نامحدود، هیچ مالیات بر ارزش افزوده اروپا و هزینه های فرودگاه رنت ماشین و در دسترس بودن رانندگان تا 18 سالگی است. همچنین واحد GPS نیز در این خودرو قرار دارد.

اسکات براون، افسر بازاریابی کرایه ماشین ، گفت: “بسیاری از مشتریان ما در طول سفر خود به کشورهای اروپایی برای اقامت طولانی سفر می کنند و گزینه های بیشتری از حمل ونقل اقتصادی را دنبال می کنند.” “این برنامه به ما اجازه می دهد تا وسایل نقلیه با وسایل نقلیه خود را با انگیزه های اضافه شده برای ارائه اجاره های بلند مدت ارزان تر ارائه دهیم. برای مثال، یک تخفیف جدید در این سال سه روز رایگان در اجاره 21 روز یا بیشتر است. “

رنت ماشین

 

سایر مزایای اضافه شده به برنامه خرید در سال جاری عبارتند از:

– مدت زمان لازم: در حال حاضر 15 روز
– مدل های جدید خودرو، از جمله پژو 4008 کراساور
– گزینه های پرداخت انعطاف پذیر، مانند سپرده تنها برای رزرو
– در دسترس بودن در اوج ماه سفر، از جمله وسایل نقلیه با انتقال اتوماتیک

شرکت خودروسازی اروپا فرایند رزرو را مدیریت می کند، اما هنگامی که رزرو به اتمام برسد، مسافران با بازسازی  کار می کنند، در صورتی که نیاز به انجام هر گونه تغییری داشته باشند، شرکت می گوید.


توسعه سیستم اجاره ماشین

توسعه سیستم اجاره ماشین

 یک پلت فرم تجارت مسافرتی، یک قرارداد جهانی اجاره ماشین جدید را با  پلت فرم توزیع حمل و نقل زمینی ارائه می دهد که از ارائه دهندگان خدمات جهانی و منطقه ای ارائه می دهد، امضا کرده است.

این شراکت جدید به این معنی است که نمایندگان مسافرتی مرتبط با سفرآلامو دسترسی بیشتری به گزینه های اجاره اتومبیل دارند، از جمله شرکت های کوچکتر منطقه ای. به گفته شرکت، مشتریان سفرآلامو همچنین به سیاست های مربوط به سفر و شرایط و ضوابط چند زبانه دسترسی خواهند داشت.

ماباکار در ایرلند، یک پلت فرم توزیع جهانی برای همه انواع حمل و نقل زمینی، از جمله اجاره خودرو نقل و انتقالات، خودروهای مسکونی، موتورسیکلتها و هلیکوپترها را توسعه داده است. به گفته شرکت، شرکت سفرآلامو شرکت های مسافرتی آنلاین و مشتریان خود را، از جمله خطوط هوایی و نمایندگی های آنلاین، به شبکه جهانی حمل و نقل متصل می کند.

 

رنت ماشین

مایک وبستر، مدیر عامل شرکت سفرآلاموگفت: “ما خوشحالیم که وارد این ارتباط جدید با می شویم.” “ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته با مابقی عرضه جهانی مواباک به ما در گسترش جهانی  رنت ماشین ادامه خواهد داد. علاوه بر این، این ارتباط با  ما را قادر می سازد تا به مشتریان آژانس های مسافرتی جدیدی دسترسی پیدا کند و آنها را به انتخاب و انعطاف پذیری بیشتر در مورد محتوای اجاره اتومبیل ارائه دهد. “

نیکلاس آندرین، معاون ارشد ارشد مسافرتی هتل، ماشین و تبلیغات، گفت: “این ارتباط استراتژیک با کرایه خودرو  در حصول اطمینان از اینکه ما در ارائه مطالب گسترده برای مشتریان خود برای مشتریان خود ادامه می دهیم، هستیم.” “ما در حال حاضر ارائه محتوای بی نظیر هتل، با بیش از 650،000 خواص هتل در دسترس است، و در حال حاضر از طریق  ما قادر به ارائه گزینه های ماشین های اضافی در سراسر جهان است. اجاره اتومبیل یک منطقه رشد مهمی برای ما و همچنین مشتریان آژانس مسافرتی ما است، بنابراین ما در حال تمرکز واقعی روی آن هستیم


پنل برای اجاره خودرو در سایت سفرآلامو

پنل برای اجاره خودرو در سایت سفرآلامو

چگونه لایحه یادآوری جدید به طور مستقیم بر عملیات اجاره خودرو تاثیر می گذارد با تصویب لایحه  بزرگراه در ماه دسامبر، قانون قرار است قانون تبدیل شود، که بیشتر شرکتهای اجاره خودرو را تحت حملات وسیله نقلیه قرار می دهد.

در نمایشگاه بین المللی اتومبیل های 2016، یک هیئت متخصص در فراخوانی های خودرو، سمینار را «یادآوری لایحه قانون، چه چیزی را امروز» ارائه خواهد کرد؟

این پانل شامل ،  عملیات اجاره ماشین  و کامیون  است. ، معاون اجرایی سیستم های بین المللی، صاحبان مارک  یک سرویس اعلان یادآوری است.  وکیل و صاحب سمینار را بر عهده خواهد داشت.

پانل قانون معلق و معافیت های آن را تعریف می کند، بینش در مورد محدوده و نوع فراخوان ها را در محیط امروز، و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها در مورد رعایت و حل مشکلات عملیاتی رنت ماشین  و خدمات مشتری، به اشتراک می گذارد.

“وقت آن رسیده است تا به عنوان یک صنعت برای به دست آوردن بهترین شیوه های مطابقت با قانون و اطمینان از اینکه ما در کنار  هستیم تا به ما در مورد چگونگی رفع سیستم فراخوانی شکسته کمک کنیم.”

“این سمینار اولین فروض صنعت برای بررسی این قوانین جدید است که بر روی تمام اپراتورهای کرایه ماشین  تأثیر خواهد گذاشت.” “شناخت و پیروی از قانون فرآیند مداوم خواهد بود، اما بحث ما یک نقطه شروع مهم خواهد بود.”

نمایشگاه سفرآلامو اجاره اتومبیل برگزار خواهد شد.


اجاره خودرو بصورت ماهانه

اجاره خودرو بصورت ماهانه

 

 

در ماه گذشته، اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه مجوز خودروهای زیر را صادر کرده است:

نیسان به برای رنت ماشین  می گوید
GM به یاد می آورد 473K وانت،  برای اجاره ماشین
یادآور شارژرهای دوج
Subaru به نام اجاره خودرو سوپروایزر برای هود
هیوندای به نام SUV های Tucson برای کرایه ماشین  است
شورولت کلرادو، GMC Canyon برای فرماندهی یادآور شد
مزدا به نام SUV های CX-5 برای خطر آتش سوزی


آلامو شریک ملی اجاره ماشین در آسیا

آلامو شریک ملی اجاره ماشین در آسیا

آلامو اجاره ماشین و اجاره اتومبیل ملی یک برنامه مشارکت جدید با آسیا  یک برنامه پاداش سفر در آسیا را راه اندازی کرده اند.

طبق گفته ، مالک و اپراتور مارک های آلامو و ملی، این برنامه به اعضای آسیای میله اجازه می دهد تا 500 مایل را هنگام اجاره از شرکت Alamo و مکان های ملی در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین به دست آورد.

 معاون توسعه کسب و کار بین المللی شرکت می گوید: “ما از این برنامه جدید هیجان زده هستیم.” در آن، اعضای آسیای میلس فرصت می کنند تا مایل های ارزشمند کسب کنند، در حالی که تجربه خدمات با کیفیت Alamo و National

آلامو یک برند ارزش محور است که به نیازهای اجاره خودرو در مسافرت های تفریحی فرودگاه منتهی می شود در حالی که ملی به عنوان یک برند برتر در نظر گرفته شده است که نیازهای اجاره روزانه مسافر فرودگاه را مد نظر قرار می دهد.

آسیا میلز دارای بیش از 8 میلیون رنت ماشین و بیش از 600 برنامه شریک در سراسر جهان، از جمله 25 خطوط هوایی و بیش از 150 مارک ها و گروه های هتل است.

برای شرکت در برنامه پاداش، اعضای آسیای میله باید رزرو خود را انجام دهند و شماره عضویت خود را از طریق وب سایت اختصاصی آلامو اجاره خودرو یا وب سایت کرایه ماشین  ملی ارائه دهند.