سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه اجاره ماشین آلامو

برنامه اجاره ماشین آلامو

اجاره اتومبیل آلامو آن را سریع تر و آسان تر برای اعضای کرایه ماشین ترجیح داده شده، برنامه وفاداری خود را به استفاده از پاداش است.


اکنون امتیازهای آلامو برنامه را می توان برای روزهای اجاره ای که از 700 امتیاز بدون هیچ تاریخ خاموشی استفاده می شود، استفاده می کنند. به گفته شرکت، لوازم جانبی مانند دستگاه های جی پی اس و صندلی های ایمنی کودک اکنون برای 250 امتیاز در روز در دسترس هستند.

علاوه بر این، اعضا به طور خودکار حداقل 100 امتیاز آلامو رنت ماشین امتیاز را در هر اجاره کسب خواهند کرد. اعضای یک دلار برای هر دلار صرف اجاره و امتیاز دوگانه برای هر دلار صرف لوازم جانبی ادامه خواهند داد.

اسکات دایور، معاون اجرایی و افسر بازاریابی، آلامو، گفت: “ما می دانیم که مسافران در اجاره اتومبیل انتخابی دارند، بنابراین ما از مشتریان وفادار خود قدردانی می کنیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از طریق کسب پاداش کسب و کار خود ادامه می دهند.” . “ما بخش واکنش وفاداری آلامو را در پاسخ به نظرات و پیشنهادات مشتریان خود افزایش داده ایم و معتقدیم که برنامه ای با ارزش تر و رضایت بخش تر به دست آورده ایم.”

آلامو کاربران پیشنهادی می توانند برنامه تلفن را در دستگاه های iOS و Android دانلود کنید. سفرآلامو آزاد است اجاره خودرو برای پیوستن و برای ساکنان ایالات متحده، کانادا، پورتوریکو و جزایر ویرجین آمریکا باز است.


صنعت اجاره رشد اجاره ماشین عروس

هنگامی که به دنبال استخدام در اجاره ماشین عروس ایالات متحده ، صنعت ماشین اجاره نرخ رشد سالانه بیش از یک سال داشته است. با توجه به گزارش اخیر Franchise National Bank of ADP، نرخ رشد سالانه بیش از سال در بخش اجاره در ماه دسامبر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3?3 درصد افزایش یافته است.

به علاوه، طبق گزارش، اجاره خودرو صنعت اجاره در طی یک دوره 12 ماهه نرخ رشد متوسط مثبت (0?3?) را تجربه کرده است. این به معنی نرخ رشد متوسط برای همه حق رای دادن است.

با این حال، هنگامی که به صورت ماهانه به دنبال توسعه بود، صنعت اجاره در ماه نوامبر میزان رشد منفی (-0?1?) را نشان داد. برای تعداد اشتغال، تغییر شغل ماهانه اجاره صنعت به 40 نفر کاهش می یابد.

به طور کلی، شغل رنت ماشین در بخش خصوصی ایالات متحده در ماه دسامبر به 38،000 افزایش یافته است، بر اساس گزارش، که عمدتا به دلیل رشد اشتغال در رستوران های حق بیمه است.

Ahu Yildirmaz، معاون رئیس جمهور و رئیس موسسه تحقیقاتی ADP، گفت: “در 3?4? در سال 2014، رشد شغلی حق رای دادن به طور قابل توجهی قوی تر از نرخ رشد عمومی خصوصی در ایالات متحده 2?2? است.” “تعداد مشاغل دسامبر بالاترین میزان 2014 بود که با پرش بزرگ در اشتغال رستوران از 12،000 نفر در ماه نوامبر تا 24،000 در ماه جاری تقویت شده است.”

در ماه هر ماه آزادانه به طور عمومی توزیع می شود، رنت ماشین تغییرات ماهانه در استخدام حق رای را برآورد می کند که از داده های حقوق واقعی معاملات ADP محاسبه می شود. این گزارش توسط ADP، یک ارائه دهنده جهانی از راه حل های مدیریت سرمایه انسانی (HCM)، با همکاری شرکت Moody’s Analytics Inc. تولید شده است.


شرکت برتر اجاره ماشین عروس رنیکا

دادگاه عالی لندن به نفع اجاره ماشین عروس  در یک اختلاف علامت تجاری با رنیکاحکم صادر کرده است.

این اختلاف در مورد استفاده از “الکترونیک” توسط نام تجاری پیشرواجاره خودرو  متمرکز شده است و زمانی که رنیکادر مارس 2012 علامت “e” خود را معرفی کرد، در سال 2012 به طور گسترده در رنیکا استفاده شد تبلیغات و بازاریابی در سراسر اروپا.

سازمانی ادعا کرد که لوگوی جدید رنیکاکاملا گیج کننده است و از مارک تجارت Enterprise Rent-A-Car مشابه است که از سال 1994 به طور مداوم در سراسر اروپا استفاده شده است – زمانی که اجاره ماشین  اولین عملیات شعبه خود را در انگلستان آغاز کرد، شرکت.

دادگاه اذعان داشت که علامت تجاری Enterprise Rent-A-Car در نتیجه استفاده گسترده از شخصیت متمایز و شهرت برخوردار بود و سردرگمی ناشی از استفاده رنیکااز لوگو «e» آن بود. بنابراین، دادگاه نتیجه گرفت که استفاده رنیکا از لوگو خود را در حقوق سازمانی نقض شده است.

این تصمیم در ماه دسامبر 2014 به تصویب رسیده است که شرکت سازنده را مجبور کرد مجوز رنت ماشین برای اعمال مارک های ملی و آلامو در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) را لغو کند. به گفته این شرکت، این مارک ها اکنون در بسیاری از اروپا به رنیکا تبدیل شده اند.
رنیکاs، گفت: “ما در سال های اخیر به شدت سرمایه گذاری کرده ایم تا نام تجاری رنیکارا در اروپا توسعه دهیم و مشتریان را با تجربه ای فوق العاده تجربه کنیم.” مشتریان حق دارند بدانند که از آنها چه می خواهند، و آنچه که این شرکت ایستاده است، به همین دلیل است که نام تجاری ما بسیار مهم است. این تصمیم به ویژه در زمانی که ما برند ما را به عنوان یک کسب و کار جهانی رشد می دهیم، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و زمانی که تقاضا برای اجاره اتومبیل نیز به سرعت در حال افزایش است، مردم تغییر عادات خود را تغییر می دهند. “


شرایط برنامه ی اجاره ماشین عروس

پیش از این چند سال پیش – 2009 دقیقا مشخص نبود – اجاره ماشین عروس  () در روز دوشنبه بعد از ظهر آغاز شد و در روز سه شنبه قبل از شام به پایان رسید. دوره و زمانه عوض شده. از سال 2009 دو برابر شده است، و امسال بیشترین برنامه ریزی را در تاریخ خود ارائه می دهد.

در همکاری با انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی ()، 2015 نمایشگاه بین المللی اتومبیل اجاره “رسما” برگزار می شود 13 آوریل و 14، هر چند این رویداد در بعد از ظهر یکشنبه 12 آوریل آغاز خواهد شد و از طریق چهارشنبه آوریل 15 تا 1 ادامه خواهد داد بعد از ظهر

نمایندگی کرایه ماشین به نمایشگاه بین المللی کرایه ماشین تبدیل شده است، و این نشان دهنده موقعیت آن به عنوان تنها کنوانسیون است که در کل جامعه اجاره اتومبیل در سطح جهانی انجام می شود. شرکت کنندگان از بیش از 30 کشور به طور منظم در CRS شرکت می کنند.

با این تغییر نام، مهم است که توجه داشته باشید که درصد شرکت کنندگان اجاره خودرو  بین المللی نسبت به مشارکت ایالات متحده تنها با چند درصد افزایش یافته است – به عبارت دیگر، همچون اپراتورهای مبتنی بر U.S. نیز رشد کرده است.

این سال، یک هتل جدید را به خانه خود، بسکتبال لاس وگاس می سازد. در وسط نوار لاس وگاس واقع شده است، نه تنها ارائه می دهد بسیاری از گزینه های ناهار خوری و سرگرمی، اما اکثریت نوار راه رفتن دور است. شرکت کنندگان CRS در برج یوبلی بازسازی شده در باقی خواهند ماند و همچنین می توانند یک اتاق را در مالکیت خواه خود، پاریس لاس وگاس، با یک راهرو متصل کنند.

افتتاح پنل Keynote

در فرار از فرمت اصلی سخنرانی یک سال پیش از سال های گذشته، CRS اجاره ماشین سال 2015 یک پانل آبی رنگ ایجاد خواهد کرد تا دیدگاه جامع از صنایع اجاره اتومبیل را در ایالات متحده امروز ارائه دهد.

نمایندگان رشته های ضروری در صنعت، هیئت مدیره بحث می کند که رانندگان کلیدی بازار امروز، از جمله خرید و دفع ناوگان، مسائل عملیاتی، حق رای دادن و روابط سازنده، چالش های قانونی و بیشتر.
نمایشگاه اتومبیل سال 2001 در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.
نمایشگاه اتومبیل سال 2001 در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.

در روز دوشنبه 13 آوریل در ساعت 10 صبح جمعه، هیئت مدیره اصلی افتتاحیه، سوزان لمباردو، معاون رئیس جمهور خودرو در شرکت سرمایه گذاری؛ گرگ تیبوت، دفع ناوگان معاون رئیس جمهور در گروه بودجه Avis؛ باب بارتون، معاون رئیس جمهور اوقات فراغت و عملیات رنیکا آمریکا – رنیکاجهانی هولدینگ؛ جو نایت، معاون رئیس جمهور، توسعه کسب و کار، رنت ماشین  .؛ و  مدیر ارشد – فروش اجاره روزانه در فیات کرایسلر اتومبیل.


ارزش برای اجاره ماشین عروس

در حالی که شرکت های اجاره اتومبیل همچنان در معرفی فناوری های خود با ارائه اجاره ماشین عروس  قابلیت های جدید تلفن همراه، گسترش استفاده از سیستم های موقعیت یابی جهانی و هماهنگ شدن تجربه ورود و خروج از طریق کیوسک های ارتقاء ادامه می دهند، مهمترین مسائل مربوط به مسافران مدیران مسافر تا آنجا که خدمات اجاره اتومبیل ارزش کلی برای قیمت، “بر اساس یک بررسی BTN ژوئیه-اکتبر 2014?

مدیران مسافرت ارزش قیمت 5?63 را در مقیاس اهمیت صعودی از یک تا شش، با یکی بودن “مهم نیست” و شش نشانگر “بسیار مهم”، به ارزش 5?63 را ارزیابی کردند. بازگشت ماشین سریع خودرو و وضعیت ثبت نام ترجیح داده شده در رتبه بعدی در اهمیت در میان خریداران، با امتیازات 5?52 و 5?45 به ترتیب.

جان مورینیر، معاون ارشد رنیکارنت ، مهندسی و طراحی می گوید قیمت و قابلیت اجاره خودرو  اطمینان در لیستی از عوامل مهمی است که باید در هنگام انتخاب یک شرکت اجاره اتومبیل مورد توجه قرار گیرد.

مورینیر گفت: “هزینه مهمترین عنصر نیست، زیرا شما می خواهی ماشین های با کیفیت با ارزش باشند.”

کرایه ماشین ملی، تامین کننده اصلی اجاره اتومبیل رنیکارنت است، و رنیکارنتگفت اجاره ماشین  که او برای خدمات کلی به عنوان پنج در مقیاس صعودی به یک تا شش امتیاز می دهد.

دایل گونل، مدیر پروژه جهانی کارلسون واگنلیت سفر راه حل گروه، گفت: “خریداران در حال حاضر با توجه به هزینه های اجاره ای که آنها در حال انجام خدمات خود هستند، به جای بحث در مورد اجزای نرخ، تمرکز می کنند.” “آنها به دنبال کاهش هزینه های جانبی جانبی کنترل شده هستند که قیمت کلی را در اختیار دارند.”

“جان مورینیر” معاون ارشد رنیکارنتگفت: “هزینه مهمترین عنصر نیست، زیرا شما می خواهید ماشین های با کیفیتی قابل اعتماد باشند.”

کیم کی، مدیر کل مسافرت ها و هزینه های شرکت رنیکارنت، گفت که او به دنبال اجتناب از هزینه های اضافی مانند هزینه های یک طرفه یا کاهش هزینه است. او همچنین تلاش می کند تا از افزونه های ارزش افزوده مانند مسافت پیموده شده نامحدود برای اعضای وفادار استفاده کنند.

برای مسافران مورد بررسی، داشتن کارکنان حرفه ای و مؤدب، مهمترین عامل رنت ماشین در میان ارائه شده هاست، با میانگین رتبه 5?03 نشان داده شده است، به دنبال آن، کمک های 24 ساعته در کنار جاده ها (5?00) و خدمات بازگشت به عقب خودرو (4?90). کمک های کنار جاده ای برای خریداران مهم تر بود، رتبه چهارم، که ممکن است نشان دهنده کمبود نسبی باشد که این خدمات مورد نیاز است. رنیکارنترنیکارنتگفت: “این بسیار مهم است، اما من از کسی که از خدمات استفاده نکرده است شنیدم.”

در دسترس بودن مسیرهای درون خودرو با استفاده از دستگاه های موقعیت یابی جهانی، به ترتیب توسط مسافران و خریداران، کمترین و کمترین میزان را به خود اختصاص داده اند. با ظهور گوشی های هوشمند، گونهل گفت که احتمالا این خدمات منسوخ شده است.

پیش از این چند سال پیش – 2009 دقیقا مشخص نبود – Car Show Show (CRS) در روز دوشنبه بعد از ظهر آغاز شد و در روز سه شنبه قبل از شام به پایان رسید. دوره و زمانه عوض شده. CRS از سال 2009 دو برابر شده است، و CRS امسال بیشترین برنامه ریزی را در تاریخ خود ارائه می دهد.

در همکاری با انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی (رنیکارنت)، 2015 نمایشگاه بین المللی اتومبیل اجاره “رسما” برگزار می شود 13 آوریل و 14، هر چند این رویداد در بعد از ظهر یکشنبه 12 آوریل آغاز خواهد شد و از طریق چهارشنبه آوریل 15 تا 1 ادامه خواهد داد بعد از ظهر

نمایندگی کرایه ماشین به نمایشگاه بین المللی کرایه ماشین تبدیل شده است، و این نشان دهنده موقعیت آن به عنوان تنها کنوانسیون است که در کل جامعه اجاره اتومبیل در سطح جهانی انجام می شود. شرکت کنندگان از بیش از 30 کشور به طور منظم در CRS شرکت می کنند.

با این تغییر نام، مهم است که توجه داشته باشید که درصد شرکت کنندگان بین المللی نسبت به مشارکت ایالات متحده تنها با چند درصد افزایش یافته است – به عبارت دیگر، CRS همچون اپراتورهای مبتنی بر U.S. نیز رشد کرده است.

این سال، CRS یک هتل جدید را به خانه خود، بسکتبال لاس وگاس می سازد. رنیکارنت در وسط نوار لاس وگاس واقع شده است، نه تنها ارائه می دهد بسیاری از گزینه های ناهار خوری و سرگرمی، اما اکثریت نوار راه رفتن دور است. شرکت کنندگان CRS در برج یوبلی بازسازی شده در رباقی خواهند ماند و همچنین می توانند یک اتاق را در مالکیت خواه خود، پاریس لاس وگاس، با یک راهرو متصل کنند.

افتتاح پنل Keynote

در فرار از فرمت اصلی سخنرانی یک سال پیش از سال های گذشته، CRS سال 2015 یک پانل آبی رنگ ایجاد خواهد کرد تا دیدگاه جامع از صنایع اجاره اتومبیل را در ایالات متحده امروز ارائه دهد.

نمایندگان رشته های ضروری در صنعت، هیئت مدیره بحث می کند که رانندگان کلیدی بازار امروز، از جمله خرید و دفع ناوگان، مسائل عملیاتی، حق رای دادن و روابط سازنده، چالش های قانونی و بیشتر.
نمایشگاه اتومبیل سال 2001 در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.
نمایشگاه اتومبیل سال 2001 در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.

در روز دوشنبه 13 آوریل در ساعت 10 صبح جمعه، هیئت مدیره اصلی افتتاحیه، سوزان لمباردو، معاون رئیس جمهور خودرو در شرکت سرمایه گذاری؛ گرگ تیبوت، دفع ناوگان معاون رئیس جمهور در گروه بودجه Avis؛ باب بارتون، معاون رئیس جمهور اوقات فراغت و عملیات franchise RAC آمریکا – Hertz جهانی هولدینگ؛ جو نایت، معاون رئیس جمهور، توسعه کسب و کار، ررنیکارنت-A-رنیکارنتو رنیکارنترنیکارنترنیکارنت، مدیر ارشد – فروش اجاره روزانه در فیات کرایسلر اتومبیل.