سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گسترش اجاره خودرو

گسترش اجاره خودرو

سفرآلامو برنامه فروش اجاره خودرو مصرف کننده خود را به میسوری و اوکلاهما گسترش داده است. این برنامه ارائه می دهد وسایل نقلیه اجاره و بودجه دیر مدل برای خرید.

برنامه همکاری فروش خودروهای مصرفی سفرآلامو با همکاری با سرویس های نوآورانه، خریداران را بدون فرآیند بدون هیچ مشکلی با انتخاب وسایل نقلیه اجاره ماشین  ای برای مدل Avis و Budget برای خریداران خریداری می کند.

اجاره خودرو

 

با توجه به بودجه Avis، مشتریان می توانند رنت ماشین و برنامه رانندگی “آزمون نهایی” خود را برای رانندگی وسیله نقلیه خود انتخاب کنند. درایو نهایی آزمایشی رایگان برای دو ساعت می باشد و می تواند تا سه روز برای هزینه اجاره اسمی باشد.

با توجه به بودجه Avis، اگر مشتری تصمیم به خرید وسیله نقلیه، پس از خرید کامل، هزینه اجاره بنزین پس از خرید تکمیل خواهد شد.

 “ما مشتاق هستیم که برنامه کرایه ماشین  خودرو محبوب مشتریان ما را به میسوری و اوکلاهما ببریم و ساکنان مزایای بسیار زیادی را از خرید یک کیفیت و نگهداری خودرو از ما داشته باشیم.”

. این خودرو دارای بیش از 100 وسیله نقلیه و مدل است که از BMW به کرایسلر تا فورد، جنرال موتورز، نیسان و تویوتا اعمال می شود.