سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست عجیب ترین درهای خودرو

لیست عجیب ترین درهای خودرو

 

هیوندای

 

درب‌های خودروهای ما در مقایسه با نمونه‌های عجیب‌وغریب این لیست معمولی به نظر می‌رسند. در این نوشته نگاهی می‌اندازیم به غیرمعمول‌ترین درب‌های نصب شده روی خودروها! همراه ما باشیددرب‌های این کانسپت در محدوده‌ی بسیار وسیعی باز می‌شوند اما هرکدام فقط یک لولا دارند. اگر پارکینگی بسیار وسیع دارید، سوار و پیاده شدن خودرو بسیار راحت خواهد بود.اگر شانس آن  قطعات یدکی هیوندای را داشته باشید که سوار این خودرو شوید، درب را باز کرده و به طرف جلو بچرخانید تا باز شده و وارد خودرو شوید.

 

قطعات

 

این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2010 رونمایی شد و یکی از خاص‌ترین درب‌ها را دارد. این درب‌ها نه تنها بزرگ هستند بلکه بخشی از گلگیرهای جلو را نیز دربرمی گیرند. لوازم یدکی هیوندای وقتی درباره‌ی درب‌های خیال‌انگیز صحبت می‌کنیم همه به این درب‌ها فکر می‌کنند. درب‌های Z1 داخل و زیر بدنه پنهان شده و رانندگی بدون درب‌ها منع قانونی ندارد.ولوستر یک هاچبک عجیب‌وغریب بوده و حتی چیزی که باعث عجیب‌تر شدن آن می‌شود وجود یک درب در طرف چپ و دو درب در سمت راست است!

 

لوازم

 

بیایید یک مینی ویژه بسازیم! می‌دانیم چگونه آن را بسازیم. دو درب کوچک در دو سمت خودرو اضافه می‌کنیم و مردم آن را دوست دارند!ساترن SC2 نیز دربی کوچک در طرف راننده دارد. شرکت می‌گوید این امر باعث آسان‌تر شدن جا دادن وسایل در صندلی‌های عقب می‌شود.زمانی که درب‌های این هایپرکار را باز می‌کنید بخشی از سقف نیز به منظور راحت‌تر کردن ورود به کابین با قطعات هیوندای  درب‌ها باز می‌شوند.درب عجیب این خودرو باعث دسترسی آسان‌تر به کابین نمی‌شود؛ و اگر قد شما به اندازه‌ی جرمی کلارکسون بلند باشد احتمالاً باعث آسیب رساندن به سرتان نیز می‌شود.کانسپت لانچیا استراتوس این خودروی مفهومی تیز و برنده در سال 1970 رونمایی شده است. جذاب‌ترین ویژگی آن شیشه‌ی جلویی است که باز شده و به عنوان درب خودرو عمل می‌کند!