سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتراک گذاری رنت ماشین

اشتراک گذاری رنت ماشین

اشتراک گذاری رنت ماشین اصطلاح “به اشتراک گذاری خودرو” برای هر عملیات اجاره ای که شامل گزینه های ساعتی است، اعمال می شود. هرتز و آویس، در میان دیگر ارائه دهندگان اجاره ملک، گزینه های “تقاضا” را ارائه می دهند. اجاره اتومبیل اما در ایالات متحده، تقسیم ماشین به طور عمده یک بخش تخصصی است که توسط چند بازیکن بزرگ ملی و سازمان های محلی و منطقه ای بی شماری تحت سلطه قرار گرفته است. (به تازگی در سال 2010، تنها 80 درصد از فروش خودرو در ایالات متحده آمریکا، تنها 80 درصد بود.)

خودرو

اشتراک گذاری رنت ماشین جانباز جانباز باب خودرو سازی تیرینگتون در ابتدا برای بود و در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد شرکت مدیریت و تجربه عضو است. او عضو تانک داخلی، بود که چندین دور تحقیق و آزمایش در بازارهای جهانی انجام داد.

در ایالات متحده، نتیجه ، یک شرکت جدید با ریشه در خدمات و آزمایش های تاسیس شده بود. ماشین ایرانی این اولین تلاش شرکت در “اقتصاد به اشتراک گذاری” نبود.

فعالیت های دیگر شامل خلبان مشارکت در سوارکاری با گوگل بود، سرمایه گذاری در شرکت های اشتراک گذاری سواری مانند ، و (که قبلا شناخته می شد) خدمات به اشتراک گذاری اتومبیل همکار و  ، یک گروه به اشتراک گذاری ماشین  مستقر در نیویورک است.

اجاره ماشین

اشتراک گذاری رنت ماشین همه با مجهز، ، و اجاره خودرو اتصال اپل و آندروید. دوم، هیچ درخواست یا هزینه عضویت و هیچ هزینه ای برای سوخت یا بیمه وجود ندارد. کاربران به سادگی برنامه را دانلود کرده و از آن برای رزرو، دسترسی و پرداخت هزینه برای وسایل نقلیه مشترک به صورت ساعتی یا روزانه استفاده می کنند.

اشتراک گذاری رنت ماشین  برای کارکنان تلفن همراه و اجاره ماشین نیز ساکنان شهر آماده می شود، یک گزینه جدید و قانع کننده برای شرکت هایی ارائه می دهد که به دنبال روش های جدید برای دریافت رانندگان از محل به محل و کاهش حجم ناوگان خود هستند.