سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات اجاره خودرو در ایران

خدمات اجاره خودرو در ایران

خدمات اجاره خودرو در ایران بزرگترین خدمات اجاره اتومبیل در تهران با تامین خودرو های مورد نیاز شما و ارائه قیمت های بسیار مناسب در گروه های شاسی بلند و سواری و خودرو های لوکس و اسپرت که به دو دسته اجاره اتومبیل های ایرانی و اجاره ماشین های خارجی در ایران. برای اجاره اتومبیل می بایست حداقل سن 19 سال و حداکثر سن 70 و دارای گواهینامه رانندگی معتبر از جمهوری اسلامی ایران و یا داشتن گواهینامه بین المللی که در صورت نیاز به صدور گواهینامه بین المللی شما می توانید با تماس با شرکت اجاره خودرو پارسی و درخواست آن و ارایه مدارک شناسایی.

گواهینامه بین المللی خود را بعد از چند روز کاری دریافت نمایید. زمانی که شما یک ماشین از شرکت اجاره خودرو پارسی کرایه کردید نمی توانید خودروی رنت شده را به فرد دیگری واگذار نمایید مگر با هماهنگی شرکت و لازم به ذکر است خودرو های این شرکت به صورت ساعتی و اجاره ماشین روزانه و اجاره ماشین هفتگی و اجاره ماشین ماهیانه با شرایط و قیمت ویژه ارایه می گردد.

چگونه می توانم یک ماشین با قیمت خوب اجاره کنم؟

خدمات اجاره خودرو در ایران شما با مراجه به لیست قیمت اجاره ماشین و انتخاب ماشین مورد نظر خود و تماس با شرکت از طریق شماره تلفن 0912200068  از پیشنهاد و تخفیفات ویژه مطلع شوید. همچنین با تماس با شرکت اجاره اتومبیل پارسی و مشورت با کارشناسان اجاره اتومبیل سوالات و راهنمایی های مورد نیاز خود را در مورد اطلاعات فنی اتومبیل ها و قیمت و شرایط ویژه کرایه اتومبیل را پرسیده و یک انتخاب مناسب داشته باشید. .

ناوگان کرایه اتومبیل برای هر نیاز

خدمات اجاره خودرو در ایران اجاره خودرو برای مدیران ارشد  اجاره ماشین برای کارکنان شرکت های دولتی و خصوصی _اجاره وسایل نقلیه تجاری و اداری _تخصصی (کسب و کار) وسایل نقلیه _اجاره اتومبیل برای نیاز شخصی .

چرا اجاره خودرو

اجاره اتومبیل یکی از گزینه مورد نظر بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان است که رنت ماشین آن را نه فقط در صرفه جویی در هزینه های قابل توجهی به ارمغان می آورد بلکه زحمات اداری کاهش می یابد و کاهش ریسک در خطر ارزش فروش مجدد، هزینه تعمیر و نگهداری و الگوهای استفاده. اتومبیل های شرکت اجاره خودرو پارسی بسار مجلل هستند و شما می توانید با رنت یک خودرو مناسب برای سفر های درون شهری و بیرون شهری عالی برای خود و خانواده خود فراهم کنید و خاطرات شیرین به همراه داشته باشید.

رنت ماشین

ما با ناوگان گسترده از بهترین، خودرو های معتبر در جهان از جمله مرسدس بنز، بی ام و ، تویوتا و کیا و هیوندایی و اجاره انواع اتومبیل ایران با اتومبیل های استثنایی ما و خدمات برتر بی نظیر ما، شما هم می توانید تجربه سفر در سبک لوکس. اجاره ماشین در تهران و ماشین در تمامی شهرستان های کشور عزیزمان ، رنت خودرو برای شما به صورت اجاره روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می باشد. کرایه خودرو در تهران با درخواست شما یا از طریق انلاین و یا به صورت کرایه خودرو به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در دفتر شرکت واقع در شهرک غرب می توانید رزرو نمایید.

خدمات اجاره خودرو در ایران شرکت اجاره خودرو پارسی می داند زمان برای شما مشتریان عزیز بسیار ارزشمند است لذا کرایه اتومبیل درخواستی شما را درب منزل و یا تحویل خودرو در محل به درخواست شما توسط کادر مجرب این شرکت انجام می گیرد.

  ما همراه شما هستیم

خدمات اجاره خودرو در ایران شرکت اجاره خودرو پارسی دارای انواع اتومبیل های روز دنیا می باشد و شما می توانید با رنت خودرو خارجی (اجاره بنز،اجاره بی ام و، اجاره اپتیما و ماکسیما و تویوتا) و اجاره انواع خودرو ایرانی ( اجاره 206، اجاره پرشیا ، اجاره پراید، اجاره ماشین ارزان قیمت و زانتیا و انواع ماشین چینی ) و انواع خودروهای شاسی بلند و دیگر خودرو های این شرکت که با مراجعه به لیست قیمت اجاره خودرو و انتخاب خودرو مورد نظرتان و رزرو آن به کارهای تشریفاتی و یا سفرهای درون شهری و سفر های برون شهری خود رسیده و با امکانات خدماتی این شرکت دیکر نیازی به خرید موقت اتومبیل ندارید.