سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه رنت ماشین

گروه رنت ماشین

گروه اجاره خودرو پارسی یک گزارش تحقیقاتی جدید  منتشر کرده است که وفاداری 10،000 مصرف کننده ایالات متحده به 329 شرکت در 20 صنایع را بررسی می کند.

براساس این گزارش، اجاره اتومبیل و مزیت اجاره اتومبیل، بالاترین میزان شاخص اطمینان  را به دست آورده است، به دنبال آن، مرسدس بنز، فاکس اجاره اتومبیل، اتحادیه اعتباری فدرال فورد، فوجیتسو، آمازون فریز و زیمنس را به دست آورده است.

شش از هشت شرکت با کمترین تعداد ارائه دهنده خدمات تلویزیون / اینترنت: و است. سرود و نیز دارای کمترین تعداد  بودند.

اجاره خودرو

گروه رنت ماشین طبق گزارش، متوسط برای هر یک از 20 صنایع از اجاره خودرو  سال گذشته افزایش یافته است. 20 صنایع شامل اجاره خودرو خطوط هوایی، نمایندگی های خودرو، بانک ها، رایانه ها و دستگاه های قرص، صادر کنندگان کارت اعتباری، زنجیره های سریع غذا، زنجیره های مواد غذایی، برنامه های بهداشتی اجاره خودرو ، زنجیره های هتل، حامل های بیمه، شرکت های سرمایه گذاری، سازندگان عمده دستگاه ها و تلویزیون، آژانس های اجاره خودرو، خرده فروشان، اجاره خودرو شرکت های نرم افزاری، جریان خدمات رسانه ای، ارائه دهندگان خدمات تلویزیون و اینترنت، اجاره خودرو خدمات رسانی و حمل و نقل های بی سیم.

اجاره ماشین

گروه رنت ماشین بروس تمکین، مدیرعامل شرکت ، گفت: “این عالی بود که افزایش وفاداری از سال گذشته افزایش یابد، اما مشکلات زیادی وجود دارد با ارائه دهندگان خدمات تلویزیون / اینترنت.”

گروه رنت ماشین برای تعیین شرکت، رنت ماشین گروه از پاسخ دهندگان خواسته می شود تا میزان احتمال بروز رفتارهای مرتبط با وفاداری را به میزان قابل توجهی نشان دهند: خرید مجدد از شرکت، توصیه شرکت به دیگران، گمراه کردن شرکت در صورت اشتباه، اعتماد به شرکت و تلاش پیشنهادات جدید رنت ماشین این شرکت.

بر اساس مطالعه، در اینجا برخی از نکات برجسته از پنج حوزه وفاداری:


• مشتریان به احتمال زیاد  را توصیه می کنند و احتمال کمتری به توصیه های می دهند.
• مشتریان به احتمال زیاد بازپرداخت شده از ، و هستند و کمتر احتمال دارد به خرید از ، و  .
• مشتریان به احتمال زیاد -،  و  را ببخشند و احتمال کمتری برای  و را نیز به وجد می آورند.
• مشتریان احتمالا سعی می کنند پیشنهاد جدیدی از ،  و را امتحان کنند و احتمالا وفاداری محصول به پنجمین سوم و را نشان می دهند.
• و شرکت های مورد اعتماد ترین هستند، در حالی که ، و کمترین هستند.