سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن رنت ماشین

انجمن رنت ماشین

انجمن رنت ماشین : انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی  استعفا از جان نایت رئیس جمهور خود را پذیرفته است. نایت به عنوان معاون اجرایی توسعه کسب و کار برای خودروی فاکس اجاره خدمت می کند. او از سال 2005 تا کنون هیئت مدیره بوده است.

شارون فاکنر، مدیر اجرایی ، گفت: “سالها طولانی بودن خدمات خود را به انجمن صنعت، واقعا قدردانی و هدایت او از دست رفته است.

بیل پلموندون، معاون پیشین ، به عنوان رئیس جمهور جدید نامگذاری شده است. او در حال حاضر در هیئت مدیره در حال کار است. رابرت ای. موهس، معاون رئیس امور رنت خودرو دولتی با گروه ، به عنوان معاون جدید منصوب شده است.

رنت ماشین

انجمن رنت ماشین علاوه بر این، اریک روتمن به عنوان عضو جدید هیئت مدیره منصوب شده است. راتمن به عنوان رئیس جمهور و مدیرعامل   در نیویورک خدمت می کند. او این شرکت را در سال 2014 تاسیس کرد و بیش از 18 سال تجربه در سرمایه گذاری و مدیریت دارد. او در حال حاضر در تحرک خدمت می کند.

قصد دارد گزارش های مالی خود را در سه ماهه 2017 در سه شنبه 9 نوامبر در حدود ساعت 4 صبح گزارش دهد. زمان شرقی. این شبکه تلویزیونی همراه خود را برای بحث در مورد چنین نتایجی در روز جمعه 10 نوامبر در ساعت 8:00 صبح در وقت شرق برگزار خواهد کرد.

این وب سایت را می توان از طریق پیوند اجاره خودرو در بخش روابط سرمایه گذار وب سایت هرتز دسترسی پیدا کرد و به گفته ی شرکت، برای مدت یکسال، در دسترس خواهد بود.

اجاره ماشین

انجمن رنت ماشین به گفته اداره ایمنی ترافیک ملی، هیوندای موتور آمریکا در حال یادآوری 443،545 سونات 2011-2014 و سوناتای 2011-2015 سدان متوسط با اندازه متوسط است، زیرا کمربندهای صندلی های جلو ممکن است در طی یک تصادف از کار افتاده باشند.

اگرچه این وسایل نقلیه بخشی از کرایه ماشین یک کمپین یادآوری قبلی (17V-152) بودند، اتصال کمربند ایمنی برای هر دو کمربند ایمنی جلو ممکن است از پیش بند بند های کمربند ایمنی کمربند جدا شود.