سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنت ماشین در فصل سرما

رنت ماشین در فصل سرما

رنت ماشین در فصل سرما اولین کرایه ماشین ، یک شرکت کرایهی خودروی مبتنی بر آفریقای جنوبی، سه مدل جدید خودرو را به ناوگان اجاره ای خود اضافه کرده است.

سوزوکی چلپ چلوپ خودروی کلاسیک با موتور 1.2 رنت ماشین در تهران لیتری بنزینی است. ویژگی های ایمنی و امنیتی شامل کیسه های هوا دوگانه، ترمز ، و قفل مرکزی کلید فعال است.

سوزوکی چلپ چلوپ به شرکت ، هوندا بریو در اولین رنت ماشین گروه خودروی از وسایل نقلیه میپیوندد.

به گفته شرکت، فورد  اولین وسیله نقلیه خانواده برای اجاره اتومبیل با امکانات و امکانات فضا و ایمنی است. این خودرو توسط موتور سه سیلندر توربوشارژر فورد طراحی شده است.

رنت ماشین بدون راننده

 همراه با بلوتوث و کنترل صدا با شش بلندگو، 60/40 صندلی رنت عقب در هفت ترکیب مختلف تاشو؛ و یک طبقه قابل تنظیم بار.

فورد به گروه خودروی اول اجاره خودرو  میپیوندد.

رنت ماشین در فصل سرما صندلی فورد با یک موتور 4 سیلندر با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ شده است و با کنترل صدای 2، اتصال بلوتوث فورد و اتصال بلوتوث از طریق یک صفحه نمایش لمسی عمل می کند که سرگرمی های هوشمند و سرگرمی را اجرا می کند. ویژگی های ایمنی شامل نگهداری از خط، رنت ماشین بدون راننده کنترل کروز انطباقی، و فعال پارک کمک کند.

رنت ماشین بدون چک

فورد به  در اولین گروه خودروی از وسایل رنت ماشین نقلیه شرکت می کند.

رنت ماشین در فصل سرما ارشد امور مالی اکسپرس ، سازندگان اکسپرس اجاره اتومبیل، با پیوستن به نیروهای اجرایی با شرکت ، اکسپرس خود را به عنوان یک شریک برتر در صنعت اجاره اتومبیل تاسیس می کند. “اجاره دهندگان ما افزایش رضایت را تجربه خواهند کرد. این فوق العاده یکی از هیجان انگیزترین همکاری های شرکت است. رنت ماشین بدون چک ما منتظر آینده بسیار موفق با هستیم. “