سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین شرکت های اجاره ماشین

بزرگترین شرکت های اجاره ماشین

توافق بین وزارت کار و صنایع (واشنگتن) و هرتز، و هزینهای بیش از پیش که تحت قانون حداقل حقوق معوقه جریمه شده است، هزاران دلار برای کارگران متعدد در مکانهای شرکت اجاره خودرو برای شرکتهای کرایه خودرو خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو ، در مجموع، قرارداد تقریبا دو میلیون دلاری، یکی از بزرگترین حقوق و دستمزد  در تاریخ اخیر است.

در مجموع 157 کارگر ادعا کرده اند که حقوق و دستمزد را از 1 ژانویه 2014، زمانی که حداقل 15 دلار دستمزد اعمال شده است، و 30 سپتامبر 2015 اعمال می کند. تاریخ آخرین زمانی است که دادگاه عالی واشنگتن حکم دادگاه شرکت های تحت پوشش فرودگاه را داد .

اجاره اتومبیل

جوئل کیکس، مدیر اجاره اتومبیل گفت: “مردم حق دارند که آنچه را که سخت کار کرده اند، به دست آورند، و در صورت عدم انجام آن،  می تواند کمک کند.” “اکنون که این توافق در حال انجام است، ما در حال پیش رو هستیم تا این پول را به دست افرادی که برای آن سخت تلاش کرده اند، به دست آوریم. این وجوه برای این کارگران و خانواده هایشان یک تفاوت واقعی ایجاد خواهد کرد.”

کارگران هرتز و پرخطر، اتومبیل های اجاره ای کرایه ماشین را برای مشتریان تمیز، نگهداری و تهیه می کنند. آنها همچنین به نقاط مختلف فرودگاه بینالمللی سیاتل-تاکوما رانندگی می کنند.

اجاره ماشین

هرتز و اجاره ماشین . (تورم) قرارداد را به طور رسمی توافقنامه 18 آگوست را امضا کردند. شرکت ها هر جایی از چند هزار دلار تا 30،000 دلار برای هر کارمند، از جمله بهره، پرداخت خواهند کرد. با توجه به انتشار خبری، تنها دستمزد پشتی 1.51 میلیون دلار است – با 458.651 دلار دیگر به سود.

براساس توافقنامه، دولت هرگونه مجازات مربوطه را رد کرد و هیچ مشکلی از سوی شرکت ها پذیرفت.

شرکت ها  را برای افرادی که می بایست فرم را امضا کنند و کارفرمایان را از هر گونه ادعای بیشتر امضا کنند، ارسال می کند. اگر کارمند با شما تماس نداشته باشد، طبق اعلام خبری،  برای یک سال قبل از ارسال آنها به اداره درآمد به عنوان درخواست نشده نگهداری خواهد شد.

این توافق نامه ادعاهای اضافی برای دستمزد بازپرداخت سایر کارگران در رنت ماشین را از طریق  می تواند اداره کند. این همچنین هرگونه شکایات قانونی دیگر را در مورد این مسئله که  را شامل می شود، متوقف می کند.