سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استارت خوردن سرویس اشتراک گذاری الکتریکی اجاه ماشین

استارت خوردن سرویس اشتراک گذاری الکتریکی اجاه ماشین کمی بیشتر از یک سال پس از انتشار BlueIndy، سرویس خودروسازی خودروهای الکتریکی در ایندیاناپولیس، گروه Bolloré در ایالات متحده با اجاره ماشین در شیراز در لس آنجلس در حال گسترش است.

در روز 16 دسامبر، پس از تصویب شورای شهر لس آنجلس، شهر لس آنجلس قراردادی را با اجاره ماشین در مشهد، شرکت تابعه Bolloré امضا کرد که این سرویس را به اجرا درآورد تا خدمات به اشتراک گذاری تمام خودروهای الکتریکی را راه اندازی کند.

ماری بلورور، رییس شرکت حمل و نقل هوایی آبی راه حل، گفت: “ما افتخار می کنیم که در پی درخواست درخواست مجوز برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شده است.” “لس آنجلس، دومین شهر بزرگ ایالات متحده، یک نمایشگاه فوق العاده برای خدمات اتومبیلرانی ما است و ما قصد داریم از رهبری محیط زیست شهر با تعهد به مقرون به صرفه و دسترسی برابر، اجازه حرکت الکتریکی را برای دسترسی به جوامع ناامن فراهم کنیم. … “

طبق گفته Bolloré BlueLA قرار است در سال 2017 باز شود. در ابتدا این خدمات عبارتند از استقرار 200 امتیاز هزینه عمومی و 100 وسیله نقلیه الکتریکی. بر اساس تکنولوژی که در اروپا (Autolib، Bluely، Bluecub و Bluetorino)، در ایالات متحده (استارت خوردن سرویس اشتراک گذاری الکتریکی اجاه ماشین ) و به زودی در آسیا (BlueSG) نشان داده شده است، اجاره ماشین در گیلان نیازهای تحرک آنجلوس را با تمرکز بر جوامع محروم ملاقات خواهد کرد.

BlueLA در جوامع Westlake، اتحاد پیکو، بخش های کره ای تاون، مناطق شمال دانشگاه کالیفرنیا جنوبی و بخش های مرکز شهر لس آنجلس در دسترس خواهد بود.

شهردار لس آنجلس اریک گارستیتی، شهردار لس آنجلس گفت:  اجاره ماشین در انزلی “هر جامعه در لس آنجلس مستحق هوای پاکتر و فرصتی است برای ایجاد تغییر در مبارزه با تغییرات آب و هوایی.” “به همین دلیل است که ما خیلی افتخار می کنیم که اکنون می توانیم اولین برنامه آزمایشی کشور برای به اشتراک گذاری وسایل نقلیه الکتریکی در جوامع محروم را راه اندازی کنیم. این پیشرفت واقعی است. “