سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اوبر رانندگی را در سان فرانسیسکو متوقف می کند

پس از جلسه بااوبر رانندگی را  اجاره ماشین در شیراز در سان فرانسیسکو متوقف می کند DMV کالیفرنیا و دفتر دادستان، اوبر، برنامه خلبان خود را در سانفرانسیسکو را پایان خواهد داد. DMV ثبت نام خود را در 16 خودرو خودآزمایش تست خودرو Uber در خلبان استفاده می شود.
اوبر اکنون خودروهای خود رانندگی را برای برنامه آزمایشی به آریزونا انتقال خواهد داد.


آژانس آریزونا، داگ دوسی، گفت: اجاره ماشین در مشهد “آریزونا خودروهایی با راننده خود را با سلاح های باز و جاده های گسترده باز می کند. “در حالی که کالیفرنیا ترمزهای نوآوری را تغییر می دهد و با بوروکراسی و قوانین بیشتر تغییر می کند، آریزونا راه را برای تکنولوژی های جدید و کسب و کارهای جدید راه می دهد. در سال 2015، یک قرارداد اجرایی را امضا کردیم که از تست و کارکرد اتومبیل های خود رانندگی در آریزونا تأکید بر سرمایه گذاری، رشد اقتصادی، و مهمتر از همه، امنیت عمومی “.

کالیفرنیا این بیانیه را صادر کرد: “اوبر رانندگی را در سان  اجاره ماشین در گیلان فرانسیسکو متوقف می کندکالیفرنیا، مسئول تحقیق در مورد خودروهای خودگردان را تشویق می کند. ما در حال انجام پروسه مجوز برای اطمینان از امنیت عمومی به عنوان این تکنولوژی مورد آزمایش قرار. بیست تولیدکننده در حال حاضر مجوز برای آزمایش صدها اتومبیل در جاده های کالیفرنیا را دریافت کرده است. اوبر هم همین کار را می کند. ”

اوبر تصمیم گرفت که این پروسه مجوز را دنبال نکند، زیرا ادعا می کند که خودروهای خود را مستقل نمی دانند، زیرا در این مرحله نمی توانند کاملا مستقل عمل کنند.

“ما احترام قائل به تفسیر قانونی از قوانین خودمختاری امروز با تفسیر حقوقی وزارت امور خارجه کالیفرنیا هستیم، به ویژه که اوبر مجوز آزمایشی برای استفاده از خودروهای خودگردان خود را در سانفرانسیسکو دارد”، آنتونی لواندوفسکی، معاون ارشد مهندسی ابار، در وب سایت Uber. “مقررات مربوط به” وسایل نقلیه مستقل “است و وسایل نقلیه خودمختار به عنوان خودروی مجهز به فناوری تعریف می شود که می تواند یک وسیله نقلیه را بدون کنترل فیزیکی فعال یا نظارت بر عملگر انسان انجام دهد. اما Ubers های خود رانندگی قادر به رانندگی بدون کنترل فیزیکی یا نظارت فیزیکی نیستند. ”

“ما خوشحال هستیم که می شنویم که اجاره ماشین در انزلیاقداماتی را اعمال کرد که من به شدت از آن حمایت کردم و در نتیجه Uber خودروهای خود راننده را از خیابان های سان فرانسیسکو حذف کرده است.” ادوین لی، شهردار سن فرانسیسکو گفت: “من همیشه طرفدار قوی بوده ام از نوآوری و توسعه و آزمایش وسایل نقلیه مستقل، اما تنها در شرایطی است که انسان، دوچرخه سواری و ایمنی عابر پیاده را برای اولین بار قرار می دهد. سان فرانسیسکو در حال کار با شرکت های نوآورانه در حال کار با قانون گذاران و سازمان های دولتی برای حفظ ساکنان ما است. ”

اوبر شروع به ارائه سواری های لوکس ولوو XC90 به مشتریان خود در سان فرانسیسکو کرده است. این مشارکت خود را با Volvo که در ماه اوت آغاز شد، برای ارائه وسایل نقلیه خود در رشته پیتزبورگ گسترش داد.