سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالاترین سفر برای تعطیلات سال های پیش بینی شده

بالاترین سفر برای تعطیلات سال های پیش بینی شدهانتظار میرود که بیش از 103 میلیون آمریکایی که بیشترین تعداد آنها در این فهرست هستند، برای تعطیلات سالهای آینده سفر کنند، با توجه به “AAA / اجاره ماشین در شیراز Holidays of the Year 2016″، افزایش 1?5 درصدی یا 1?5 میلیون مسافر در مقایسه با سال گذشته پیش بینی سفر. “

این افزایش می رود با وجود یک روز مسافرت کمتری در این فصل تعطیلات. دوره تعطیلات سال آخر تعطیلات جمعه 23 دسامبر تا دوشنبه ژانویه 2 تعریف می شود.

با توجه به AAA، افزایش سفر تعطیلات در سال جاری به دلیل  اجاره ماشین در مشهد  هزینه های اضافی مصرف کننده، نتیجه بهبود در بازار کار و افزایش دستمزد است.

مارشال دانی، رییس و مدیرعامل AAA، گفت: «این فصل برای تعطیلات سفر است و امسال بیشتر آمریکایی ها برای جشن تعطیلات و جشن سالگرد از هر سال دیگر سفر خواهند کرد.  اجاره ماشین در گیلان  “افزایش درآمد و ادامه قیمت های پایین گاز باید برای فصل تعطیلات شادی آور باشد.”

طبق اظهارات AAA، اکثر مسافرین (93?6 میلیون نفر) این سفر را جشن می گیرند که در مقایسه با سال گذشته 1?5? افزایش یافته است. انتظار می رود که میزان فروش هواپیما 2?5? افزایش یابد.

طبق گزارش AAA، میانگین میانگین ملی برای یک گالن بنزین امروز 2?23 دلار است که 23 سنت بیشتر از میانگین قیمت روز سال نو 2016 است (2?00 دلار). بیشترین رانندگان ایالات متحده، دومین ارزان قیمت ترین قیمت سال نو را از سال اجاره ماشین در انزلی، زمانی که میانگین ملی 1?62 دلار بود، پرداخت خواهد کرد.

براساس Leisure Travel Index AAA، نرخ اجاره ماشین های روزانه 66 دلار خواهد بود، که کمی کمتر از سفر تعطیلات سال گذشته (68 دلار) است.

محبوب ترین مکان های تعطیلات این سال عبارتند از: لاس وگاس، اورلاندو، نیویورک، سان دیگو و آناهیم، کالیفرنیا.

پیش بینی های AAA بر اساس پیش بینی اقتصادی و تحقیق توسط IHS Markit، ارائه دهنده اطلاعات کسب و کار است.