سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کریستن بل در آگهی جدید اجاره ماشین

کریستن بل در آگهی جدید اجاره ماشین  اجاره ماشین در انزلی“اگر تنها شرکت سازنده بتواند با تمام نیازهای حمل و نقل من به من کمک کند.” این آرزو است که توسط بازیگر کریستن بل در یک پروژه تلویزیونی جدید تجاری ارائه شده است که نشان دهنده کمپین تبلیغاتی چند رسانه ای جدید شرکت است.

این کمپین برجسته شرکت های اجاره ماشین در گیلانچند منظوره حمل و نقل، از جمله ماشین، کامیون و لوکس وسایل نقلیه و همچنین به اشتراک گذاری خودرو و فروش ماشین. این آگهی در تاریخ 1 و 2 ژانویه، در اولین کوهنورد NHL کریستن بل در آگهی جدید اجاره ماشین Classic و بازی هاکی رویال NHL زمستانی کلاسیک عرضه شد.

کریستن بل در آگهی جدید اجاره ماشین ، معاون رئیس جمهور،  اجاره ماشین در شیراز بازاریابی برند سازمانی آمریکای شمالی، گفت: “مهم نیست که چه نیازهای حمل و نقل شما ممکن است باشد. “همانطور که عادتهای رانندگی در حال تکامل هستند، ما می خواهیم مشتریانمان را به یاد داشته باشیم که همیشه پشت خود را پشت سر می گذاریم.” “کمپین جدید ما با کریستن بل واقعا موقعیت نام تجاری خود را به زندگی می دهد. او وابسته، جذاب و جذاب است. ما می دانیم او داستان ما را در یک راه جذاب که واقعا با مشتریان ما کلیک می کند، به ما نشان می دهد. “علاوه بر تبلیغ تلویزیونی، بل همچنین در مجموعه ای از شلوا  ر های دیجیتال که بر روی خواص رسانه های اجتماعی شرکت سرمایه گذاری می کنند، ستاره خواهد بود. در این نقاط، بل با بازی کریستن بل در آگهی جدید اجاره ماشین در انواع مختلف سناریوهای طنز آمیز ارتباط برقرار می کند. به عنوان مثال، در یک دیجیتال کوتاه، بل را به شدت آماده می کنیم تا قیمت خودروی سازمانی خودرویی را مانند آنچه در دوئل وحشی وحشی است، سریع کند، هنگامی که متوجه می شود که هر وسیله نقلیه با قیمت های بدون قاچاق می شود، به شدت آماده می شود.به گفته شرکت، بل به عنوان سخنگوی شرکت سازنده در حال ظهور حضور جوئل مک هیل، بازیگر و کمدین در یک کمپین تبلیغاتی است که تمام شیوه هایی را که مشتریان خود را برداشت می کند، نشان می دهد.گفت: ”

ما در حال افزایش بازی خود را هنگامی که می آید به گفتن داستان سازمانی، گفت:. “این که آیا از طریق تبلیغات، رسانه هایاجاره ماشین در مشهد اجتماعی، محتوا یا سایر ابزارها، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان مارک ما را در سطوح مختلف مختلف تجربه می کنند و توسط داستان های جذاب ما صحبت می کنند. در این “سن تجربه”، ما قصد داریم تأکید بر تعاملات بین معاملات داشته باشیم. برای ما، این کلید برای ایجاد ارتباطات مشتری است که در طولانی مدت است. “