سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی بخش جدید اجاره ماشین می شود

راه اندازی بخش جدید اجاره ماشین می شودبا شهر اجاره ماشین در شیراز ، Colo، مشارکت کرده است تا خدمات به اشتراک گذاری خودرو خود را به ساکنان، شرکت ها و بازدیدکنندگان منطقه بفرستد.

هفت Zipcars – از جمله فورد اکسپلورر به نام “ادی”، فرار فورد به نام “تیتانیوم دنباله”، فورد فاکس به نام “Huckleberry”، Subaru Crosstrek به نام “Carlton”، Subaru Impreza به نام “Ullr”، هوندا CRV به نام ” Darlene “و” اجاره ماشین در مشهد Jeep “به نام” Woodchuck “- برای رزرو توسط ساعت یا روز با گاز و بیمه گنجانده شده است.

به گفته راه اندازی بخش جدید اجاره ماشین می شود، وسایل نقلیه در نقاط تعیین شده در سراسر Breckenridge پارک شده اند که برای گرفتن و رها کردن مناسب است و می تواند از طریق برنامه تلفن همراه اجاره ماشین در گیلان، به صورت آنلاین یا از طریق تلفن رزرو شود.

Breckenridge شهردار اریک مومولا گفت: “من هیجان زده هستم که Breckenridge با Zipcar همکاری کرده است تا وسایل نقلیه مشترک را برای ساکنان و بازدیدکنندگان ما به جامعه ما ارائه دهد.” “ما از تعهد ما نسبت به برنامه ها و ابتکاراتی که از نظر محیط زیست آگاهند و همچنین برای ساکنان و بازدیدکنندگان Breckenridge به آسانی زندگی می کنیم، افتخار می کنیم.”

راه اندازی رسمی در Breckenridge بر اساس برنامه ماشین سازی راه اندازی بخش جدید اجاره ماشین می شوددر دنور، جایی که بیش از 100 Zipcars در تقریبا 40 محل در منطقه Denver بزرگ در دسترس هستند، برپا می شود.

نیکول دالمی، مدیر کل اسکار، گفت: “ما نمی توانیم بیشتر از اینکه راه اندازی بخش جدید اجاره ماشین می شودرا Breckenridge به عنوان بخشی از شبکه حمل و نقل در حال رشد شهر به ارمغان بیاورد، بیشتر هیجان انگیز است.” “خدمات صدور ویزای ما بر روی تقاضا، دسترسی سریع به وسیله نقلیه برای ساکنان و بازدیدکنندگان Breckenridge ارائه می دهد. با استفاده از شاتل و اتوبوس برای رسیدن به اجاره ماشین در انزلی– و Zipcar یک بار آنها را در اینجا – بازدید کنندگان می تواند کمک به کاهش ترافیک و احتقان در Breckenridge.