سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک خودرو جدید را برای اجاره تعیین می کنند

یک خودرو جدید را برای اجاره تعیین می کنند ، یک شرکت خدمات حمل و نقل زمینی مبتنی بر هند، Gautamاجاره ماشین در انزلیرا به عنوان مدیر عامل جدید خود نامگذاری کرده است.

طبق گفته شرکت یک خودرو جدید را اجاره ماشین در گیلانبرای اجاره تعیین می کنند Eco Rent A Car را به عنوان یک مرحله جدید از رشد و توسعه وارد می کند.
او به Eco Rent A Car از یک خودرو جدید را برای اجاره تعیین می کنند پیوست و در آنجا به عنوان معاون ارشد شرکت های بین المللی و داخلی B2B مشغول به کار شد.


Rajesh یک خودرو جدید را برای اجاره تعیین می کنند مدیر کارخانه Eco گفت: “Eco Rent A Car از زمان آغاز فعالیت، به ویژه در دو سال گذشته، رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است.” در 20 سال از وجود ما، یک شرکت ایجاد کرده ایم که توانسته است از طریق آن گام های مختلفی که در اجاره اتومبیل، حمل و نقل کارکنان و چشم انداز “تاکسی” ظاهر شده است، خوشحالیم که از اجاره ماشین در شیراز در هیئت مدیره خوشامد می گوییم و مطمئن هستیم که با گذشت سالها تجربه او در نورد شدن چرخ چرخشی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. که او نه تنها رشد می کند، بلکه همچنین قادر خواهد بود که راهبرد و فرهنگ شرکت را به صورت حرفه ای، متقاعد کننده و موثر هدایت کند. ”

نات گفت: “به عنوان مدیر اجرایی Eco Rent A Car، نقش من به اجاره ماشین در مشهد  خوبی تعریف شده است و در زمانی که بازار با رقابت سالم، جدیدترین تکنولوژی و تغییر ذهنیت در مورد مالکیت خودرو به پایان رسیده است، می آید.” برای 20 سال گذشته، تیم محیط زیست، درک عمیق از تفاوت های ظاهری فضای حمل و نقل زمینی در هند دارد. کار من این است که از نقاط قوت شرکت بهره ببرند و آنها را به راهبردهای برنده شدن برای جایگزین کردن جایگاه Eco به عنوان یک رهبر دامنه تبدیل کنند. “