سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو پارسی خدمات خودرا گسترش می دهد

اجاره خودرو پارسی خدمات خودرا گسترش می دهد اکنون خدمات مشتری خودرو خود را برای مشتریان فرودگاه پلاتلند (PDX) با پارکینگ اختصاصی AirPark ارائه می دهد.

با توجه به ReachNow، اعضای می توانند از مرکز شهر پورتلند به فرودگاه برای کمتر از 20 دلار از هر راه استفاده کنند.

آلن بیتس، مدیر بازار پلاتلند اجاره خودرو پارسی خدمات خودرا گسترش می دهدگفت: “دسترسی به PDX برای ReachNow یکی از ویژگی های درخواست شده از اعضای ما در پورتلند بوده است. “با اضافه کردن PDX به منطقه خانه ما،اجاره ماشین در گیلانحتی بیشتر برای افرادی که در پورتلند زندگی می کنند و از آن دیدن می کنند، قابل دسترسی است.”

اجاره خودرو پارسی خدمات خودرا گسترش می دهددارای 20 فضای پارکینگ اختصاصی در فرودگاه AirPark است که در خارج از سایت به خدمت فرودگاه می پردازد. پس از پایان سفر اجاره ماشین در شیراز خود، اعضا می توانند بر روی یک شاتل که آنها را در ترمینال فرودگاه قرار می دهند، شلیک کنند. برای کسانی که به فرودگاه وارد می شوند، شاتل AirPark آنها را در ادعای غسل تعویض خواهد کرد.

تمام سفرهای ReachNow که در فرودگاه آغاز می شوند یا پایان می دهند شامل هزینه 5 دلار برای فرودگاه است، اما برای ماه اول، ReachNow از پرداخت این مبلغ صرف نظر می کند.

فرودگاه بین المللی پورتلند دومین فرودگاه است که  راه اندازی ملی سالانه اجاره ماشین اجاره اتومبیل ملی، از طریق برنامه وفاداری Club اجاره ماشین در انزلی Club، برنامه سالانه “One Two Free” را راه اندازی می کند.پس از راه اندازی تابلوهای تابستانی در فرودگاه بین المللی سیاتل تاکوما، به اعضا دسترسی پیدا کرده است.
استیو بنفیلد، مدیرعامل اجاره خودرو پارسی خدمات خودرا گسترش می دهد، گفت: “استفاده از پارکینگ اختصاصی ما در Sea-Tac یکی از محبوب ترین موارد استفاده برای اعضای ما است و ما معتقدیم ساکنان پورتلند و بازدید کنندگان اجاره ماشین در مشهد  نیز آن را دوست دارند.” “ReachNow در فرودگاه یک راه راحت و مقرون به صرفه است برای رسیدن به فرودگاه و از آن در یک ماشین که دارای تعداد زیادی اتاق برای خانواده و غرفه است.”