سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همکاری سیستم های کلاسیک،اجاره ماشین عروس های عجیب و غریب

 همکاری سیستم های کلاسیک،اجاره ماشین عروس های عجیب و غریب، یک شبکه برای افرادی که عاشق اتومبیل و وسایل نقلیه گردآورنده هستند، Classics & Exotics، یک بازار آنلاین همکار به بازار برای اتومبیل های کلاسیک را به دست آورد. اجاره خودرو آن را به عنوان DriveShare توسط Hagerty دوباره راه اندازی کرد.

McKeel Hagerty، مدیر عامل شرکت Hagerty، گفت: “اجاره ماشین عروس به مردم راه آسان برای پشت چرخ ماشین هایی که همیشه می خواستند رانندگی کنند، می دهد.” “هدف ما ارائه یک پلت فرم مشترک است که علاقه مندان و صاحبان ارتباطات را برای گسترش جامعه افرادی که اتومبیل را دوست دارند، متصل می کند.”

در سال 2014 تاسیس شده و در کاپ کید، ماساچوست، کلاسیک و اگزوتیک مستقر است، صاحبان خودرو با رانندگان پیش نمایش داده شده به دنبال تجربه رانندگی یا وسایل نقلیه مناسب برای مراسم عروسی و سایر رویدادها هستند.

Peter Zawadzki، بنیانگذار Classics & Exotics که به عنوان مدیر اجاره ماشین  همکاری سیستم های کلاسیک،اجاره ماشین عروس های عجیب و غریبپیوست، گفت: “من این شرکت را شروع کردم تا مردم بتوانند این خودروهای شگفت انگیز را امتحان کنند و صاحبانشان می توانند پول کمی برای پرداخت هزینه مالکیت بپردازند و این هنوز مأموریتی برای DriveShare است. از DriveShare “این یک راه عالی برای به دست آوردن مردم بیشتر در سرگرمی است. آنچه ما دیده ایم این است که افرادی که این اتومبیل ها را اجاره می دهند، اغلب صاحبان اتومبیل های کلاسیک می شوند.”

Hagerty در سال 1984 برای فروش رنت ماشین   بیمه های تخصصی به صاحبان قایق های چوبی تاسیس شده است در حال حاضر ارائه دهنده بیمه تخصصی برای وسایل نقلیه کلاسیک.

به گفته این شرکت، هر اجاره ین میلیون دلار در حمایت از بیمه و دسترسی به برنامه کمک های کنار جاده ای تمام خدمات طراحی شده به طور خاص برای وسایل نقلیه کلاسیک است.