سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروس

رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروس تور، یک بازار رایانه ای با همتایان خود، با Yhat، ارائه دهنده نرم افزار مدیریت دانش داده، مشارکت داشته است. Turo از نرم افزار اجاره ماشین عروس Yhat استفاده خواهد کرد تا برنامه تلفن همراه خود را فعال کند.

به گفته شرکت، نرم افزار رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروسبه طور مستقیم به برنامه اجاره خودرو تورو به قیمت های پویا و الگوریتم های پیشنهاد دهنده محصول ارائه خواهد داد. تیم تحقیقاتی اطلاعاته  اجاره ماشین  تورو می تواند قیمت های اطلاعاتی و توصیه های خودرو را به لیست افراد و اجاره اتومبیل ها از طریق برنامه ارائه دهد.

الگوریتم های رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروساز متغیرهایی مانند مدل ماشین و مدل، ویژگی های کاربر و رقابت پیش بینی استفاده می کنند.

آستین اوگیلوی، مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران یات، گفت: اجاره خودرو  “اطلاعات در سطح مشتری در همه جا است که به شرکت ها فرصتی باور نکردنی برای خدمت به مشتریان خود در شیوه ای متناسب و شخصی تر است.” چالش یافتن راهی برای تبدیل آن به یکی از کارهای استراتژیک است که تورو نمونه ای از شرکتی است که علم داده را به زندگی خود در محصول خود آورده است، که بلافاصله هنگامی که شما از برنامه خود استفاده می کنید آشکار می شود. این تجربه یکپارچه است.

جروم سلز، مدیر اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده های تورو گفت: “رنت ماشین دارای میلیون ها اطلاعات در مورد چگونگی قرض دادن و وام خودرو است.” به محض توسعه تور، ما می خواستیم داده های ما را در زمان واقعی استفاده کنیم تا راحت تر و سرگرم کننده تر شود قرض دادن یا قرض دادن ماشین. با تشکر از Yhat، ما قادر به جاسازی مدل های داده های علمی خود در برنامه به عنوان نقطه پایان REST API است، که دوره فاز استقرار را از هفته ها یا حتی ماه ها تا چند ثانیه کاهش می دهد. رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروسبه ما اجازه می دهد تا تقریبا بلافاصله ارزش کار علمی داده ما را تحقق بخشید. “