سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ماشین در ایران

پارسی رنت قصد دارد تا مکان های پارکینگ خیابانی بیشتری را در سراسر شهر سانفرانسیسکو اضافه کند. آژانس حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو اخیرا یک برنامه مجوز دائمی پارکینگ در پارکینگ را تصویب کرد.هیئت مدیره اجاره ماشین در شیراز خواهد شد دادن به فضای پارکینگ برای خودرو به اشتراک گذاری وسایل نقلیه و از مردم خواست که در آن فضاهای باید قرار گرفته است.از سال 2014، سان فرانسیسکو تنها حدود فضایی را در زیر برنامه خلبان به اشتراک گذاری در خیابان مجاز کرده است.

بر اساس گزارشی از اجاره ماشین در گیلان شورای شهر لس آنجلس تأمین قطعه زمین را به عنوان بخشی از پروژه بهبود ترافیک خود در فرودگاه بین المللی لس آنجلس تصویب کرد.

اجاره ماشین در ایران این گزارش می افزاید که این زمین به عنوان بخشی از مرکز خودروی اجارهای با استقرار فرودگاه جدید مورد استفاده قرار می گیرد. این پروژه بیش از اداره اجاره ماشین را در یک مکان ادغام خواهد کرد. مرکز اجاره بخشی از برنامه  میلیارد دلاری فرودگاه نوسازی فرودگاه است.انتظار می رود مرکز مرکزی اجاره خودرو با کاهش  مایل مسافر خودکار، باعث کاهش تراکم ترافیکی در اطراف فرودگاه شود.

اجاره وسیله نقلیه

اجاره ماشین در ایران به غیر از وسایل نقلیه که در حال عبور هستند، شناختن مکان دقیق آنها بلافاصله باعث می شود تا مدیریت ناوگان فعال تر، مخصوصا برای اپراتورهای متعدد و مکان های ماهواره ای انجام شود. تیلور می گوید: “شما می توانید از پیش روندهای بهتر مدیریت کنید و ببینید که اجاره ماشین در انزلی وسیله نقلیه در یک مکان در دسترس هستند و تنها دو در دیگری وجود دارد، بنابراین اجازه می دهیم وسایل نقلیه را به جایی که مورد نیاز هستند.”

اجاره ماشین در ایران بعضی از سیستم ها اجاره ماشین توابع مدیریت زیادی را ارائه می دهند تا به طور خودکار سوخت، کیلومتر شمار اتومبیل، و کد های مربوط به مشکل خودرو را بخوانند. بریان دلی، مدیر، مدیر محصول برای گروه مالی خودرو در اجاره ماشین در مشهد ، ارائه دهنده مخابراتی می گوید.