سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسی رنت خدمات را به فرودگاه پورتلند گسترش می دهد

پارسی رنت خدمات را به فرودگاه پورتلند گسترش می دهد

اکنون خدمات مشتری خودرو خود را برای مشتریان فرودگاه اجاره ماشین در مشهد پلاتلند (پارسی رنت خدمات را به فرودگاه پورتلند گسترش می دهد) با پارکینگ اختصاصی ارائه می دهد.

با توجه به پارسی رنت خدمات را به فرودگاه پورتلند گسترش می دهد، اعضای می توانند از مرکز شهر پورتلند به فرودگاه برای کمتر از 20 دلار از هر راه استفاده کنند.

آلن بیتس، مدیر بازار پلاتلند گفت: “دسترسی به برای یکی اجاره ماشین در انزلی از ویژگی های درخواست شده از اعضای ما در پورتلند بوده است. “با اضافه کردن به منطقه خانه ما، حتی بیشتر برای افرادی که در پورتلند زندگی می کنند و از آن دیدن می کنند، قابل دسترسی است.”

دارای 20 فضای پارکینگ اختصاصی در فرودگاه است که در خارج از سایت به خدمت فرودگاه می پردازد. پس از پایان سفر خود، اعضا می توانند بر روی یک شاتل که آنها را در ترمینال فرودگاه قرار می دهند، شلیک کنند. برای کسانی که به فرودگاه وارد می شوند، شاتل آنها را در ادعای غسل تعویض خواهد کرد.

تمام سفرهای که در فرودگاه آغاز می شوند یا پایان می دهند شامل اجاره ماشین در شیراز هزینه 5 دلار برای فرودگاه است، اما برای ماه اول، از پرداخت این مبلغ صرف نظر می کند.

فرودگاه بین المللی پورتلند دومین فرودگاه است که پس از راه اندازی تابلوهای تابستانی در فرودگاه بین المللی سیاتل تاکوما، به اعضا دسترسی پیدا کرده است.

استیو بنفیلد، مدیرعامل گفت: “استفاده از پارکینگ اختصاصی ما در -یکی  اجاره ماشین در گیلاناز محبوب ترین موارد استفاده برای اعضای ما است و ما بر این باوریم که ساکنان پورتلند و همچنین بازدیدکنندگان آن را دوست خواهند داشت.” “در فرودگاه یک راه مناسب و مقرون به صرفه برای رسیدن به فرودگاه و از طریق یک ماشین است که دارای تعداد زیادی اتاق برای خانواده و غرفه است.”