سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد

سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد

Localiza، یک شرکت خودروی اجارهای در آمریکای جنوبی، سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهدFast را راه اندازی کرده است، یک فرایند اجاره ماشین خودپرداز از طریق یک برنامه تلفن همراه.
خدمات خود را طی یک دوره آزمون انجام شده با مشتریان انتخاب شده در اجاره ماشین ویژه Locations در فرودگاههای Confins (Belo Horizonte)، Congonhas و سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد(سائو پائولو).
سریع است به مشتریان Localiza در Porto سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد، برازیلیا، السالوادور، رسیف، فورتالزا، Florianopolis در، ریو دو ژانیرو ( اجاره خودرو و سانتوس دومونت)، و ویتوریا، و همچنین میناس گرایس و سائوپائولو در پایتخت در دسترس نیست.
این فن آوری بخشی از برنامه سرمایه گذاری سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهداست که حدود 10 میلیون R $ (Reals برزیلی) برای بهبود محصولات و فن آوری های جدید طراحی شده است.، تجربه مشتری و قیمت گذاری سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهدگفت: “قبل از استقرار، ما با استفاده از چندین وسیله نقلیه از طریق یک مرحله آزمایشی رفتیم.” “ما فرآیند ایجاد همکاری با مشتریان را به عنوان راهی برای ارائه خدماتی که بیشتر به نیازهای کاربر تنظیم شده است، پذیرفته ایم. با توجه به استقبال استثنایی، Localiza Fast در حال حاضر به پایتخت های اصلی می رسد و انتظار می رود که بسیار موفق باشد. “

 

سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد

با تکنولوژی، مشتری می تواند بدون نیاز به رفتن از  سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهدطریق میز کار ترک کند. از طریق برنامه تلفن همراه، کاربر برای اطلاع از ورود خود چک می کند. سپس برنامه به محل ماشین اشاره می کند، با جزئیات مانند تعداد فضای پارکینگ رنت ماشین ، شماره شناسنامه خودرو و عکس مدل انتخاب شده است. هنگامی که اجاره کننده به نقطه تعیین شده وارد می شود، دکمه “باز کردن خودرو” بر روی صفحه ظاهر می شود که وقتی خودرو فعال می شود، خودرو به طور خودکار باز می شود. کلیدها و اسناد اجاره ای در محفظه دستکش قرار دارند.

Braz گفت: “سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود  کرایه ماشین را ارائه می دهدمی داند که نوآوری یک عامل کلیدی در جذب و حفظ مشتریان است.” “به همین دلیل است که ما همیشه منتظر ارائه محصولات و خدماتی هستیم که انعطاف پذیری و سادگی در اجاره اتومبیل ها را ارائه می دهند و به مشتریان خود اجازه می دهند آزادانه انتخاب و خودمختاری بیشتری داشته باشند. ابزار اجاره تمام دیجیتال قصد دارد چشم انداز اجاره ماشین را در کشور تغییر دهد و ما معتقدیم که ماشین اجاره ای تبدیل خواهد شد که یک گزینه تحرک جالب تر خواهد بود. ما می خواهیم تعجب کنیم و وفاداری مشتری را افزایش دهیم. “