سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار

اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار

GO Rentals، یک شرکت اجاره اتومبیل بر پایه نیوزیلند،اجاره ماشین در انزلی  اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار جایزه گردشگری پایدار گردشگری Qualmark را دریافت کرده است.

GO Rentals اولین کسب و کار در صنعت اجاره اتومبیل نیوزیلند برای دریافت این جایزه برای برتری در شیوه های کسب و کار پایدار است.

Qualmark یک راهنمای قابل اطمینان برای اقامت، حمل و نقل و جاذبه برای  اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدارمسافران است. شرکت هایی که نماد اجاره ماشین در مشهدرا نشان می دهند، به طور مستقل تایید شده اند و استانداردهای کیفیت و معیارهای زیست محیطی را برآورده کرده اند.جیمز دالگلیگز، مدیر کل اجرایی GO، گفت: “ما هیجان زده هستیم اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار تا صنعت را به سطح Gold Qualmark تایید کنیم. “به عنوان یک کسب و کار، ما بر کیفیت، ایمنی، توجه به محیط زیست و ارزش تمرکز می کنیم، از این رو شناسایی اجاره ماشین در گیلانبرای تیم ما بسیار ارزشمند است و همچنین به ما به نمایندگی از مسافران بسیار عالی است.”کامرون لارنس، مدیر

اجاره ماشین

کل Qualmark نیوزیلند، گفت که کسب اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار و کارهایی که جایزه گردشگری پایدار طلایی Qualmark را دریافت می کنند، به عنوان راه مناسبی برای تبدیل صنعت گردشگری نیوزیلندی به مقصد پایدار شناخته شده اند.لارنس گفت: “Qualmark هر کسب و کار را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که یک تجربه پایدار با کیفیت با عناصری از سلامت و ایمنی، محیط زیست و عملکرد اجتماعی که همه تحت معیار کسب و کار تجدید پذیر پایدار ما ارزیابی می شود.” “GO اجاره به طور مداوم عملکرد بالا در معیار اجاره ماشین در شیرازنشان داده است، و آن را باید برای رهبری و تعهد خود را به ارائه تجربه گردشگری پایدار تبریک می گویم.” در سال 1999 راه اندازی شد و تنها با تعداد انگشت شماری از وسایل نقلیه و یک محل شروع شد. هجده سال بعد، GO Rentals اکنون دارای ناوگان تقریبا 3000 خودرو و شش مکان در سراسر نیوزیلند است.