سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد

 

.اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد

بیمه ریشه بیمه اجاره را با همکاری Lyft اعلام کرده است.

برای بیمه گرانی که نیاز کوتاه مدت به حمل و نقل جایگزین اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد را پس از یک حادثه دارند، ریشه اکنون بین خودروی اجاره ای و یک مبلغ قابل مقایسه از اعتبار Lyft برای سواری رایگان ارائه می دهد.

ارائه جدید پوشش اجاره ریشه پس از موفقیت “اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهدon Us” perk است که به بیمه گذاران رایگان اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهداعتبارات در خطرناک ترین روزهای رانندگی سال.

الکس تیمم، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ریشه، گفت: “تجربه ادعاهایی بسیار بد است.” “شما فقط به یک حادثه رسیده اید و در حال حاضر شما یک کوه کاغذ کاری، عوامل با سوالات و پاداش اضافه یک ماشین ندارید. ما ادعای تجدیدنظر از سطح زمین را بازسازی می کنیم، با شروع پوشش اجاره ای. از طریق مشارکت ما با Lyft، ما اطمینان می دهیم که ما به استرس روزهای بد آسیب نمی رسانیم. ”

رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد


با استفاده از گزینه رنت ماشین ، سیاستگذاران ریشه اکنون می توانند فرایند ماشین اجاره را رد کنند و در عوض اعتبارات اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهداضافه شده به حساب خود برای استفاده در طول دوره تعمیر. به گفته شرکت، برنامه، که اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهدنیز با دو حامل در کالیفرنیا پرواز می کند، به ارزیابی رضایت بالاتری برای تجربه ادعاهای کلی منجر شده است.

کوین دلسکی، که مشارکت های استراتژیک در Lyft، گفت: “ما هیجان زده هستیم که با اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد، یکی از شرکت های بیمه های جدید همراه اول، با یک شرکت بزرگ با رشد بالا، همکاری کنیم.” “ما همیشه به دنبال راه های جدید برای نوآوری در صنایع موجود هستیم و بیمه قطعا جایگاهی است که ما می توانیم آن را تأثیر بگذاریم.”

تحت برنامه Lyft، مشتریانی که نیازمند کوتاه مدت هستند اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد (یک هفته یا کمتر) گزینه ای برای انتخاب یک ماشین اجاره ای انتخاب خواهند کرد یا اعتبارات کرایه ماشین را برای یک مقدار قابل مقایسه انتخاب خواهند کرد. صاحبان بیمه می توانند هر بار که ادعا می کنند، تصمیم بگیرند.