سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا

 

سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا

طبق گزارش Certify SpentSmart برای 2017 Q2، در اواسط سال 2017، Uber سرویس 2 سلامت اجاره ماشین عروس رنیکا میلیارد دلاری را برای ادعای 55 درصد حمل و نقل زمینی به دست آورد. Lyft افزود: 2? برای پایان دادن به سه ماهه با 8 درصد از دسته بندی ها و هزینه ها اضافه شده است.

تاکسی به طور کلی به 8? حمل و نقل زمینی کاهش یافته است. این اجاره خودرو  اولین بار است که سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا داده های SpendSmart نشان می دهد که تاکسی در سه رقمی تک رقمی سواری می کند. صدور پروژهای که تاکسی تا 1 اکتبر 2018 هزینه کمتر و هزینه حمل و نقل زمینی را کاهش می دهد، کاهش می یابد. در ماه دوم امسال، اجاره اتومبیل با کاهش 29 درصدی درآمد و هزینه در سفرهای تجاری به کاهش دو امتیاز رسید.

در سه ماهه دوم ردیف، Uber باقی مانده ترین نام تجاری ترین سیستم توسط Cاجاره ماشین  بود. این 2? تا 9? از تمام هزینه ها و درآمدها را افزایش داد.

اجاره ماشین عروس رنیکا


رابرت نوائو، مدیر عامل شرکت Certify، گفت: “انقلاب در حمل و نقل زمینی رنت ماشین  که امروز شاهد سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا اوبر و لایتف می شود، پیامدهای فراوانی برای آینده مسافرت های شرکت های بزرگ است.” “حرکت مسافران مسافرتی به سمت شخصی سازی و راحتی بیشتری ممکن است با سوارکاری آغاز شود، اما احتمالا در آنجا متوقف نخواهد شد. فن آوری تلفن همراه ما را به یک عصر جدید هدایت کرد و انتظار و توانایی برای رعایت ترجیحات شخصی باعث تغییر فرهنگی می شود که به تغییر دینامیک در صنعت ادامه می دهد. ”

برای اجاره اتومبیل، علامت های تجاری با درآمد بالا عبارتند از: ملی (26?)، شرکت (16?)، هرتز (14?)، Avis (12?) و بودجه (4?).

گزارش Cerenti SpendSmart هزینه های کسب و کار سفر را در مقیاس های عمده مانند سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا غذا، خطوط هوایی، مسکن و اجاره اتومبیل جابجا می کند. این گزارش با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از میلیون ها هزینه و رسید توسط سیستم Certify، نشان دهنده فروشندگان برتر و روند در حال ظهور است.