سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه

 

 افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه

بر اساس گزارش “گزارش GBTA BTI چشم انداز – گزارش جهانی سالانه و  اجاره ماشین عروس پیش بینی”، یک گزارش جدید منتشر شده توسط بنیاد تجارت جهانی کسب و کار (GBTA)، کسب و کار مسافرت های جهانی در سال 2016 نزدیک به 3/1 تریلیون دلار افزایش یافته است و تنها در سال 2015 به میزان 3?5 درصد افزایش یافته است.

براساس گزارش، چین برای دومین سال متوالی در سال 2016، نمودارها افزایش  اجاره خودرو افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه را به بالاترین حد ممکن برساند و ایالات متحده را به عنوان بزرگترین بازار تجاری کسب و کار در جهان پیش برد. 15 مورد از سال گذشته بدون تغییر باقی ماند – به استثنای هند، دو نقطه را افزایش داده است.

انتظار می رود که هزینه های کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای در سال افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه 2018 به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابد، تا 6?1 درصد افزایش یابد و پس از آن رشد تقریبا 7 در سال 2019 و 2020، انتظار می رود. اجاره ماشین  افزایش درآمد کسب و کار از سال 2011 به این سطح رسیده است.

 اجاره ماشین عروس در خاورمیانه


مایکل وک مک کورمیک، مدیر عامل اجرایی GBTA، گفت: “تجارت کسب و کار جهانی رنت ماشین   افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه یک رقیب مهم در موفقیت سازمان ها در سراسر جهان است.” “پایداری قوی در بازارهای در حال ظهور و محرک های اقتصادی مداوم در دنیای توسعه یافته، از ثبات جهانی منجر به پیش بینی مثبت شده است که متاسفانه با عدم اطمینان بیشتر از آنچه که در دهه های گذشته دیده می شود، متزلزل شده است.”

بر اساس این گزارش، نشانه های بسیاری نشان می دهد که اقتصاد جهانی  افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه بهبود می یابد. افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه مصرف کنندگان هزینه می کنند، تجارت و سرمایه گذاری در حال افزایش است، سود شرکت ها و احساسات مدیریت قوی هستند، قیمت کالاها تثبیت شده است، رکود اقتصادی در برزیل، روسیه و آرژانتین به پایان رسیده است، و فرود کم چین ادامه دارد.

با توجه به این عوامل، رشد کسب و کار در طول سال های آینده به نظر می رسد؛ افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه با این حال، عدم اطمینان هنوز فراوان است. طبق گزارش، سیاست های سیاسی، تنش های ژئوپولیتیکی و نگرانی های مالی تشدید شده است. شاخص عدم اطمینان سیاست اقتصادی جهانی، که در سال 1997 آغاز شد، به 20 سال زمان برسد.

 افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه


بعضی از منابع نامطمئن در نهایت می تواند تاثیر مثبتی بر مسافرت های تجاری داشته باشد  افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه چرا که نرخ مالیات بر شرکتها پایین تر است و مقررات تجاری نیز به دلیل افزایش سرمایه گذاری های زیربنایی در سراسر جهان کاهش می یابد. سایر عوامل تاثیر مثبتی بر مسافرت های تجاری دارند، از جمله بازنگری در سیاست های تجاری، تروریسم، ممنوعیت سفر و مهاجرت، تحریم ها، ممنوعیت های الکترونیکی و تنش های ژئوپولیتیک.