سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس

کمیسیون فرودگاه لس آنجلس (BOAC) مجوز فرودگاه های اجاره خودرو  (LAWA) را مجاز به درخواست درخواست (RFP) برای قطار مسافر خودکار (APM) در فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX) صادر کرده است.

RFP برای APM یکی از اجزای برنامه بزرگتر 5?5 میلیارد دلاری درخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس پیشرفت دسترسی به زمین (LAMP) است که برای کاهش ترافیک در فرودگاه با اضافه کردن یک قطار به محدوده ترمینال مرکزی (CTA) که به راه آهن سبک لس آنجلس متصل است طراحی شده است سیستم، یک ماشین اجاره خودرو (ConRAC)، و پارکینگ های اضافی با مناطق جدید اجاره ماشین  برای برداشتن و رها کردن مسافران.

سون بورتون، رئیس BOAC، گفت: “ما هیجان زده هستیم که این مولفه ضروری پروژه LAMP را پیش ببریم.” یکی از دلایلی که فرودگاههای جهانی لس آنجلس انتخاب کردند یک P3 – Public Private Partnership بود – برای این پروژه این است که سرعت تحویل این بهبود بحرانی را افزایش دهد که یک تجربه بهتر برای مسافران LAX ایجاد خواهد کرد. ”

درخواست اجاره ماشین عروس

پروژه LAMP شامل پنج بخش اصلی است: APM، ConRACدرخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس ، دو ترابری حمل و نقل بین المللی (ITF شرق و غرب)، و بهبود مسیر در سراسر منطقه LAX.

– APM خواهد بود یک قطار برقی با قدرت 6 ایستگاه در طول 2?25 مایل مایل، اتصال مسافران و کارمندان به راه آهن سبک، اتوبوس منطقه ای، پارکینگ، و پایانه ها. ایستگاه های APM در داخل CTA به پایانه ها از طریق پل های پیاده رو با جاده های متحرک متصل می شوند.

– ConRAC نیاز به شاتل / اتوبوس اجاره برای ورود به CTA را از بین می برد. درخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس این باعث می شود که تراکم ترافیک را کاهش داده و با استفاده از 23 شرکت اجاره اتومبیل، که در حال حاضر در سراسر منطقه فرودگاه پراکنده شده است، در یک مرکز تخلیه شود. مسافران در ConRAC حذف خواهند شد.

درخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس


– هر دو ITF در شرق و غرب به کاربران فرودگاه با دو مکان خارج از CTA خدمت می کنند. ITF ها پارکینگ رنت ماشین را در اختیار مسافران قرار می دهند و مسافران را به سمت CTA از طریق APM متصل می کنند.

دبورا فلیمینت، مدیر عامل شرکت LAWA، گفت: “APM یک پروژه حیاتی برای مدرن سازی آینده LAX است و راه حلی برای دسترسی قابل اعتماد و معقول به پایانه های خطوط هوایی برای مسافران، کارمندان و سایر کاربران است.” “مجوز امروز RFP گامی مهم در جهت تحقق این وعده است. فرایند به ثمر رسیدن RFP طراحی شده است تا به ما یک تیم واجد شرایط بدهد که یک سیستم با کیفیت بالا، قابل اعتماد و زیبایی طراحی کند. “