سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس

مالیات اجاره ای برای ساخت ورزشگاه ها و مراکز کنفرانس … آینده صنایع اجاره ماشین در سن وسایل نقلیه خودمختار و اجاره وسایل نقلیه شخصی … اصلاحات مالیاتی فدرال که به طور مستقیم بر شرکت های اجاره ماشین تاثیر می گذارد … مشارکت و یا حق رای دادن با شرکت های اقلیت و زنان برای انجام کار در فرودگاه ها …

این مسائل اصلی در حال حاضر در کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس بحث می شود که به طور مستقیم بر شرکت خودروی اجاره ای شما تأثیر می گذارد.

آیا شما می خواهید به نشستن و اجازه دادن به قانونگذاران در خانه و مجلس سنا – و رقبای سازمان یافته که در حال حاضر لابی در D.C – سازماندهی قوانین است که می تواند بر شرکت شما برای چند دهه آینده آمده است؟ یا می خواهید دو روز از برنامه خود برای پیوستن به مدیران شرکت اجاره اتومبیل خود در واشنگتن دی سی، به منظور حفاظت از منافع خود و ترویج موفقیت آینده شرکت خود، دو روز دیگر بروید؟

کنفرانس قانونی کنفرانس سالانه DC کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس آمریکا از سپتامبر 11 تا 13 سپتامبر برگزار می شود. مسائل مورد بحث در Capitol Hill در سال 2017 شامل مالیات غیر مستقیم اجاره اتومبیل، وسایل نقلیه مستقل، برنامه های صدور گواهینامه فرودگاه رنت ماشین ، و اصلاحات مالیاتی فدرال، که می تواند خط پایین شرکت شما و مسئولیت آینده آن را تحت تاثیر قرار دهد.

پنج سال از این به بعد نگاه نکنید و بگوید: “وای اگر فقط به ACRA گوش کرده و در سال 2017 به دی سی رفته بودم، این ممکن بود همه چیز متفاوت باشد. آینده خود را با گلو بچرخانید و پرواز و هتل را رزرو کنید امروز برای پیوستن به ACRA در DC در ماه سپتامبر. هزینه کنفرانس برای کنفرانس وجود ندارد ACRA فقط برای وقت خود برای دفاع از منافع شما در Capitol Hill درخواست می کند.

 

اجاره ماشین عروس

در روز دوشنبه 11 سپتامبر، شام غیر رسمی برگزار خواهد شد. در روز سه شنبه 12، یک نشست هیئت مدیره ACRA (به همه شرکت کنندگان باز خواهد شد) و یک جلسه عمومی در بعد از ظهر با سخنرانان از Capitol هالی، سازمان های فدرال که تنظیم عملیات اجاره شرکت ها، و فروشندگان اجاره خودرو وجود خواهد داشت. در همان شب، شما فرصت حضور در بازی بیس بال واشنگتن را دارید، که توسط کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس و Purco Fleet Services پشتیبانی می شود.

در روز چهارشنبه 13، شرکت کنندگان در یک جلسه جلسه صبحانه شرکت خواهند کرد تا آمادگی بیشتری برای جلسات با قانونگذاران و کارکنان در صبح و بعد از ظهر داشته باشند. هر شرکت کننده همراه با یک لابیگر حرفه ای برای راهنمایی در اطراف کاپیتول هیل و کمک به جلسات با قانونگذاران و کارکنان همراه خواهد بود.

اشتباه نکنید، موضوعاتی که به طور فعال در Capitol Hill در سال 2017 مورد بحث قرار می گیرند، که در طول دهه ها به طور کلی در صنعت اجاره اتومبیل و شرکت شما تاثیر می گذارد. صدای شما – و همچنین کسانی که از مدیران اجرایی خود در کمپانی های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت – باید برای رسیدن به نتیجه مثبت این بحث ها شنیده شوند.


کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس