سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ماشین عروس رنیکا سریع در اجاره

گروه تثبیت کننده دلار (DTAG)، بخشی از اجاره ماشین عروس .، شبکه فعلی خود را در آلمان با 116 مکان اضافی در سراسر کشور گسترش داده است. شاخه های جدید در 1 ژانویه 2015 شروع به کار کردند.

فرودگاه جدید دلار تورفتا و شعبه های مرکز شهر، شبکه های موجود مارک ها را در شهرهای بزرگ آلمان مانند برلین، دوسلدورف، فرانکفورت، کلن و مونیخ گسترش می دهند. علاوه بر این، مکان های جدید در سراسر مقصد توریستی آلمان مانند درسدن و نورنبرگ افتتاح شده است، شرکت می گوید.

تام کلیی، معاون رئیس جمهور، دلار سرمایه گذاری بین المللی، گفت: رنت ماشین  “از ابتدای سال 2013، استراتژی رشد بین المللی دلار و ریزه اندوخته بر اهمیت مهم ترین نقاط اروپا تمرکز شده است.” تا کنون، بیش از 320 دلار تورتیف دوگانه مکان های مارکدار در اروپا، گسترش شبکه جهانی DTAG از بیش از 1700 شعبه، به منظور بهبود نیازهای تحرک مشتریان ما. … ”

رافائل جرونا گفت: “ادغام دلار با صرفه جویی در شبکه شرکتی ما در آلمان – اجاره خودرو  بزرگترین بازار اجاره اتومبیل در اروپا و یکی از مهمترین بازارهای خارج از کشور در جهان – قدم اصلی در راستای تقویت دلار و تثبیت به عنوان مارک های جهانی است. مدیر عامل، هرتز آلمان. “علاوه بر این، با گسترش حضور دلار تورفتی در سراسر کشور، ما پیشنهاد ما را برای برآورده شدن مشتریان جدید با نیازهای ارزشمندی بیشتر گسترش می دهیم.”

از ماه فوریه سال 2013، هنگامی که DTAG اعلام کرد گسترش آن در اروپا با افتتاحیه در بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند و اسپانیا، مارک ها در سراسر قاره رشد کرده اند. در حال حاضر، Dollar Thrifty در اتریش، یونان، جزایر بالئارای، اجاره ماشین پرتغال و سوئیس نیز کار می کند، با گسترش بیشتر برنامه ریزی شده در سال 2015، این شرکت می گوید.