سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودروی دست ساز مهندس آفریقایی

اجاره خودروی دست ساز مهندس آفریقایی

 

اجاره ماشین

 

 

 

اگر فکر می‌کنید دیگر نمی‌توانید آرزوهای دوران کودکی خود را جامه‌ی عمل بپوشانید، نگاهی به خودروی Moses Ngobeni، مهندس الکتریک اهل آفریقای جنوبی بیندازید.پس از مطالعه‌ی مجلات خودرویی در دوران جوانی، آقای Ngobeni با دستان خود خودروی ایده آل و محبوبش را ساخت. او برای این کار مبلغ 16750 دلار صرف کرده و با استفاده از قطعات چندین خودروی مختلف، مدل مخصوص اجاره خودرو ارزان  خود را در سه سال ساخته است.به منظور دست‌یابی به آرزوی دوران جوانی او از پیشرانه‌ی 2 لیتری ب‌ام‌و 318is 1998، شیشه‌ی عقب مزدا 323 مدل 1986، شیشه‌های جانبی ب‌ام‌و M3 E46 2005، شیشه‌ی جلوی فولکس‌واگن کدی، چراغ‌های جلوی آئودی TT 2011 و چراغ‌های عقب نیسان GT-T 2015 استفاده کرده است.

 

 

رنت ماشین

 

 

این اجاره خودرو بدون راننده  دست‌ساز از ویژگی‌های آئرودینامیکی هواپیما مانندی استفاده می‌کند که به‌صورت اتوماتیک در هنگام ترمزگیری‌های ناگهانی به پایداری خودرو می‌افزایند. او همچنین راهی برای استارت از راه دور خودرو یافته و از موبایل خود برای این کار استفاده می‌کند. البته او یک مهندس است و انجام چنین کاری دور از ذهن نیست.

 

Ngobeni در ابتدا علاقه‌ای به جلب‌توجه نداشته و می‌گوید: به عنوان یک آفریقایی، می‌دانم که شاید برخی افراد حسودی کرده و از تکمیل این خودرو جلوگیری کنند.خب شاید داشتن آرزوی دست‌یافتنی یکی از دلایل اصلی انجام این‌گونه کارها باشد اما باید به خاطر داشت مهارت ضروری برای انجام چنین کاری فاکتوری حیاتی به شمار می‌رود.