سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیفیت خودروهای داخلی

کیفیت خودروهای داخلی

لوازم لیفان

اما بزرگ‌ترین تغییر این قسمت، بررسی پژو 207 اتوماتیک برای اولین بار است. این در حالی است که مدت‌زمانی طولانی از عرضه? 207 جدید به بازار می‌گذرد اما خبری از آن در جدول کیفیت نبود؛ اما حالا که به‌تازگی ایران‌خودرو فروش نسخه? اتوماتیک آن‌را آغاز کرده است، نام 207 اتوماتیک در جدول کیفیت دیده می‌شود قطعات یدکی لیفان  درحالی‌که هنوز هم خبری از 207 دستی نیست. بااین‌حال این خودرو در نخستین بررسی خود موفق به کسب چهار ستاره? کیفیت شده که آن‌را هم‌سطح خودروهایی چون رنو ساندرو و تندر اتوماتیک قرار می‌دهد. به‌طورکلی صدر بخش خودروهای 25 تا 50 میلیون تومان جدول کیفیت، تحت سلطه? خانواده? خودروهای رنو ساندرو و L90 قرار دارد که حالا پژو 207 اتوماتیک هم به آن‌ها اضافه شده است.

قطعات لیفان

بخش بعدی متعلق به خودروهای 50 تا 75 میلیون تومان قرار دارد  لوازم یدکی لیفان که به‌جز یک مورد، بقیه همگی چینی هستند. قعر جدول این بخش به خودروهای چینی لیفان X60 و ام‌وی‌ام 550 اختصاص پیدا کرده است؛ بنابراین این دو خودرو به همراه ام‌وی‌ام 110S، پژو پارس، پژو 405، سمند، تیبا 2، ساینا و خانواده? پراید، بی‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی محسوب می‌شوند.

لیفان

اما چینی‌های بی‌کیفیت این قسمت در همین‌جا پایان میابند چراکه خودروهای چری آریزو 5، چانگان CS35، جک J5 و برلیانس H330 همگی سه ستاره? کیفیت را دریافت نموده‌اند. تنها خودروی دوستاره? این قسمت نیز آریو اتوماتیک است درحالی‌که صدر آن‌هم هیوندای i10 با چهار ستاره? کیفیت قرار گرفته است.