سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند دلیل برای اجاره خودرو

چند دلیل برای اجاره خودرو

فیلم عروسی در ماه عسل

پایان فیلم های عروسی با رفتن به ماه عسل با خودرو های لوکس و آخرین مدل نظر همگی ما را در توجه می کند .

 

اصولا یکی از پرطرف دارترین مشتریان مجموعه اجاره خودرو هم از این قشر افراد هستند .

تجربه رانندگی با بهترین برندهای خودرو

بسیاری از افراد توانایی خرید هر ساله خودروی جدید و آخرین مدل را ندارند به همین جهت علاقمندان به بهترین برندهای خودرو با عمری زیر دو سال ، گزینه اجاره ماشین می باشد.

تشریفات مهمانان خارجه

تشریفات جز اصلول اصلی مراسم تمامی ایرانی ها می باشد البته لازم به ذکر است تمام افراد دنیا در پاره ای از موقعیت های برخلاف تصور از ما ایرانی ها بیشتر اهل تشریفات و بلیط کاری می باشند . اجاره خودرو های تشریفاتی و لوکس راهکار همین مراسم می باشد.

رانندگی با خودروهای ظرفیت بالاتر

فرض کنید خودروی شما ظرفیت چهار نفر را داشته باشد حال برای آخر هفته با یکی از دوستان خود که خودروی شخصی ندارد برنامه کمپینگ دارید حال برای از دست ندادن برنامه یکی از راه حل های شما اجاره خودرو با ظرفیت 7 نفر یا بیشتر می باشد که به تازگی برند هیوندایی در خودروهای SUV یا تویوتا لندکروز خود این قابلیت را اضافه کرده .

 

خرابی ماشین شخصی شما و دلیل برای رنت ماشین

شاید آخرین گزینه جهت خراب نشدن برنامه سفر ، رنت ماشین باشد در صورت کامل بدون شرایط رنت ماشین به سفر خود برسید.

تست در اجاره خودرو برای خرید

با توجه به گرانی ماشین در ایران و عدم همکاری فروشندگان خودرو شما توانایی این را دارید که قبل از خرید ، ماشین مورد نظر خود را اجاره خودرو در تهران کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید خودروی خود کنید.

شرکت Carrentalsparsi امروزه در زمینه اجاره خودرو با برندهای ( کیا , هیوندای,مازراتی,تویوتا,لکسوس,بی ام و ) برخوردار است.