سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخدام مهندس بی ام و توسط هیوندای

6 دسامبر 2017

استخدام مهندس بی ام و توسط هیوندای

برنامه های آینده هیوندای

به دنبال اعلام برنامه‌های آینده، قطعات یدکی هیوندای موتور اعلام کرد فایز عبدالرحمان را به عنوان معاون بخش توسعه معماری جنسیس منصوب کرده است.عبدالرحمان پیش از این مسئول توسعه پلتفرم‌های چندین محصول ب‌ام‌و از جمله سری 7، مدل‌های X و همچنین مدل‌های پرفورمنس M بوده است. تمرکز اصلی او روی بهبود عملکرد و کیفیت محصولات جنسیس خواهد بود.

قطعات اصلی هیوندای

 

عبدالرحمان درباره این موضوع می‌گوید:
من از اینکه به عنوان مدیر این برند پویا منصوب شده‌ام بسیار هیجان‌زده بوده و تحت تأثیر عملکرد قابل توجه گروه هیوندای در سال‌های گذشته قرار گرفته‌ام. ما می‌خواهیم معماری انعطاف‌پذیر و آینده‌نگرانه‌ای را توسعه دهیم که خاص گروه هیوندای موتور باشد و رقابت‌پذیری ما بخصوص در بحث پرفورمنس و کیفیت را تضمین کند.

پلتفرم های جدید هیوندای

 

عبدالرحمان در فرایند برنامه‌ریزی و توسعه پلتفرم سری 7 بین در سال 1996 شرکت داشته و بین سال‌های 2001 تا 2008 نقشی پررنگ در توسعه شاسی‌بلندهای X ب‌ام‌و ایفا کرده است. او در سال 2008 مسئول تمامی پلتفرم‌های بخش M و همچنین مدیر ب‌ام‌و در مرکز تست نوربرگ رینگ بوده است. عبدالرحمان در سال 2015 مسئول تجهیزات M، پکیج‌های M اسپورت، محصولات M پرفورمنس و تمامی مدل ها  بوده است.

پرفورمنس هیوندای

 

برنامه‌های آینده جنسیس شامل گسترش سبد محصولات به 6 محصول تا سال 2020 بوده و کراس اوورهایی به این برند ملحق خواهند داشت. عبدالرحمان روی توسعه معماری‌های جدید این برند و گروه هیوندای کار خواهد کرد.آلبرت بیرمن مدیر بخش محصولات پرفورمنس  لوازم یدکی هیوندای می‌گوید:
آقای عبدالرحمان یک مهندس کلاس جهانی بوده که مسئول توسعه معماری چندین محصول لوکس و معماری می‌باشد. تجربه و دانش او به سرعت بخشیدن در توسعه محصولات گروه هیوندای کمک خواهد کرد و نقشی حیاتی در ارتقای تکنولوژی ما به منظور رسیدن به اهداف جهانی خواهد داشت.