سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه رنت ماشین پاسداران

مجموعه رنت ماشین پاسداران

رنت ماشین، یا آژانس کرایه ماشین یک شرکت که خودرو را برای مدت کوتاه یا به صورت بلند مدت به صورت اجاره ساعتی ، روزانه، هفتگی و اجاره ماهیانه می باشد. این است که اغلب با شعبه های محلی متعدد (که اجازه می دهد تا کاربر را به بازگشت یک وسیله نقلیه در مکان های مختلف و در دیگر شهرها) سازمان یافته، و در درجه اول در نزدیکی فرودگاه و یا مناطق شهرهای شلوغ واقع شده و اغلب توسط یک وب سایت ارائه می گردد که به صورت رزرو آنلاین یا حضوری و تلفنی و ترانسفر فرودگاهی می باشد. آژانس های رنت ماشین در درجه اول افرادی که نیاز به یک وسیله نقلیه موقت، برای مثال کسانی که خود اتومبیل ندارد کرایه می کنند.

خودروهای تشریفاتی

مسافران که خارج از شهر هستند و یا دارندگان وسیله نقلیه آسیب دیده یا به انتظار تعمیر و یا از طرف بیمه منتظر جبران خسارت هستند و یا کسانی که به دنبال رنت ماشین و ماشین عروس به صورت موقت هستند. آژانس های کرایه ماشین نیز ممکن است خود در حال حرکت به نیازهای صنعت خدمت می کنند، با اجاره تریلی یا کامیون، و در بازارهای خاص و انواع دیگر از وسایل نقلیه مانند موتور سیکلت و یا اسکوتر نیز ممکن است ارائه شود که در غالب شرکت های حمل ونقل بین المللی مثل شرکت رنت ماشین پاسداران که زیر مجموعه شرکت حمل و نقل بین المللی آوای خزر می باشد به فعالیتهای خود گسترش می دهند.

در کنار رنت یک وسیله نقلیه، آژانس های کرایه ماشین معمولا نیزبا ارائه محصولات اضافی مانند بیمه مکمل ، سیستم های ناوبری پیشرفته برون شهری ، سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS)، وسایل سرگرمی و تفریحی ، وسایل مسافرتی ، اقامتگاه (اجاره ویلا)، تلفن همراه، اینترنت قابل حمل و صندلی ایمنی کودک.

تاریخچه رنت ماشین

اولین نمونه شناخته شده از رنت ماشین بدون راننده برای تاریخ های سال 1904 وارائه یک شرکت آلمانی به نام SixT در سال 1912 با سه خودرو برای اجاره تاسیس شد و شرکت رنت ماشین پاسداران که به تاریخ تاسیس 1352 با شروع به فعالیت در زمینه ترانزیت و حمل و نقل جاده ای داخلی و بین المللی آغاز گردید است. جو ساندرس از اوماها، نبراسکا ابتدا با قرض یک مدل T فورد در سال 1916 آغاز شد اما در سال 1917، اما اوبا افزایش ناوگان خود از کمپانی فورد 18 مدل TS و با اجاره 10 سنت در هر مایل نام شرکت ساندرز سیستم درایو را به ثبت رساند.

و سپس تا سال 1926، ساندرز به 56 شهرستانها گسترش یافته بود شرکت ساندرز توسط آویس در سال 1955 خریداری شد. در شیکاگو اجاره ماشین بدون راننده درسال 1918 با دوازده فورد مدل T باز شد ، این شرکت در سال 1923 توسط جان هرتز خریداری شد. در بریتانیا، رنت ماشین با گادفری دیویس آغاز شد .

تاسیس شرکت اجاره ماشین

وتاسیس در سال 1920، و با EUROPCAR در سال 1981 خریداری شده است. بخش سرعت در ایالات متحده گسترش یافته است ودر سال 1926، انجمن Driveurself آمریکا بیش از 1200 نماینده در شیکاگو دارد. رشد در سفر پس از جنگ جهانی دوم منجر به ایجاد چند شرکت بین المللی شناخته شده گردید از جمله کرایه ماشین ملی 1947 EUROPCAR (1949)، شرکت Enterprise Rent-A-Car محصولات (1957)، و کرایه خودرو صرفه جو در سال 1985 و بودجه اجاره ماشین