سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو ارزان پارسی

اجاره خودرو ارزان پارسی

اجاره خودرو ارزان پارسی اجاره خودرو پارسی یک خانواده از صندوق های سرمایه گذاری خصوصی که رشد و گسترش سرمایه را فراهم می کنند، سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری را در شرکت فاکس اجاره خودرو در مشارکت با اجاره خودرو و کرایه خودرو سرمایه گذاری کرده است.

درآمد حاصل از معامله به منظور کمک به بازپرداخت بدهی های موجود فاکس استفاده می شود.

رنت خودرو ارزان

فاکس، که مقر آن در لس آنجلس مستقر است، اجاره خودرو ارزان یک ناوگان با بیش از 16،000 وسیله نقلیه در 19 محل در هشت ایالت دارد. همه مکانها در داخل فرودگاهها یا فرودگاههای نزدیک هستند.

اجاره خودرو ارزان پارسی آن واسکز، رنت خودرو گفت: “داشتن یک موقعیت قوی و قابل دفاع در بازار، فاکس در حال حاضر در هفت منبع از 10 فرودگاه برتر از نظر درآمد اجاره است.” “این شرکت با پشتیبانی مداوم از تیم مدیریت، با تجربه اثبات شده در صنعت، این شرکت برای رشد مداوم موقعیت خوبی دارد.”

صنعت خودرو سازی

آلن رضاپور، یکی از بنیانگذاران فاکس، گفت: “ما منتظر هستیم تا با آن و تیم ایران خودرو در حال همکاری با آن باشیم تا به ارائه خدمات ارزشمند و برتر برای مشتریانمان ادامه دهیم.” “رویکرد بلند مدت صنعت خودرو سازی را با انعطافپذیری که باید در فرصت های جدید و هیجان انگیز اجرا کنیم، فراهم می کند.

مکزیک اجاره خودرو در مقدونیه در فرودگاه اسکوپه راه اندازی شده است. با استفاده از این مکان جدید، اجاره خودرو در حال حاضر وابسته به سه کشور در اروپا است: رومانی، ایسلند و در حال حاضر مقدونیه.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو ارزان پارسی گفت: “به عنوان یک شرکت با جاه طلبی های اجاره خودرو در تهران منطقه، هدف ما این است که با شرکت ها و شبکه هایی که حضور گسترده تر در بازار جهانی خودرو را داشته باشند، کار کند.” “این امر ضروری است که ما تجربه و تجربه خود را در تلاش برای ارائه خدمات بزرگ و رضایت بخش که می توانیم به طیف وسیعی از مشتریان ارائه دهیم، ضروری است.”

برنامه وابستگی مکزیک همچنان برای باز کردن در کشورهای اروپایی، کارائیب و آمریکای جنوبی باز است.

کرایه خودرو

اجاره خودرو ارزان پارسی جوردی ریورو، افسر ارشد محصولات خودرو ، گفت: “برنامه وابسته به شرکت هایی است که مایل به رشد و توسعه کسب و کار خود با استفاده از آنچه کرایه خودرو ماشین می تواند ارائه دهد، در کشورهای مختلف جستجو می شود.”