سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی

اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی

اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی بر اساس گزارشی از تایمز سان دیگو، مرکز کرایه خودرو فرودگاه بین المللی سن دیگو، نصب مجدد دیجیتال 1600 پایی را نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این پکیج شامل 2،100 پانل کاغذی الکترونیکی است که به نمایندگی مرکز خودرو اجاره می شود. هر پنل از نوع خورشیدی و کامپیوتر کنترل می شود.

این پانلها مجموعا بیش از 15 انیمیشن طراحی شده را شامل می شوند، اجاره خودرو ارزان از جمله ریزش های آب و برف های برف، به گزارش این گزارش. آثار هنری به خاطر استتار خیره کننده، نوعی استتار برای کشتی های مورد استفاده در جنگ جهانی اول نامگذاری شده است. خطوط کشتی ها می توانند از طریق استفاده از نوارها و الگوها دستگیر شوند.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی کیمبرلی جیک بکر، رییس و مدیر عامل شرکت اجاره خودرو در تهران فرودگاه بینالمللی سن دیگو، به این نتیجه رسیده است: “هیچ چیز مثل این نیست – از لحاظ مقیاس و استفاده هنری از این فن آوری پایدار در هنر – در هر نقطه از جهان” به تایمز سان دیگو گفت. “ما یک ساختمان کاربردی را گرفته ایم و آن را به یک آثار هنری پر جنب و جوش تبدیل کرده ایم.”

براساس گزارش، این پروژه 875000 دلار با هزینه 2 درصدی توزیع مصارف ساختمانی مرکز اجاره، تحت برنامه هنر عمومی فرودگاه بود.

اجاره خودرو بدون راننده

با بارندگی های سنگین هنوز هم پایین می آید، هیچ راهی برای ورود و خروج از فرودگاه فرودگاه ون اجاره خودرو در نزدیکی فرودگاه بین المللی هوستون وجود دارد.

اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی سزار لایوا، معاون رئیس جمهور از عملیات ناوگان رنت خودرو می گوید: “خروج به محل هوستون ما بسته است و خیابان که محل سکونت نشسته است سیل است.” “هر دو فرودگاه در هوستون بسته شده اند و تمام بزرگراه ها بسته شده یا غیرقابل عبور هستند.”

در این مرحله، یاز ایرانى، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اجاره خودرو بدون راننده ، میزان سیلاب به محل در هوستون را نمی داند. در هیچ کجا و یا خارج، فروشگاه در این زمان باز نمی شود.

ایران می گوید: “در خارج از فرودگاه بین المللی کرایه خودرو بدون چک هوستون، محل ما کمی بالاتر است بنابراین ما امیدواریم که این محل سیل نزده باشد.”