سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ماشین ارزان در تهران

اجاره ماشین ارزان در تهران

اجاره ماشین ارزان در تهران در 12 سپتامبر خدمات اتومبیلرانی اجاره خودرو در تهران، انزلی در دسترس خواهد بود.خدمات خودرو از مارک های اجاره ماشین ارزان در تهران ، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی، برای استفاده در لیسبون قرار خواهد گرفت. به گفته این شرکت، سرویس رایگان تلفن رایگان با شناور اجازه می دهد تا مشتریان را ترک یا جمع آوری ماشین در هر نقطه در منطقه عملیاتی.

در لیسبون، منطقه عملیاتی در ابتدا 48 کیلومتر مربع را پوشش می دهد و از شرق به غرب و شمال و جنوب شهر می رسد. این شرکت می گوید: بلند کردن و رها کردن در فرودگاه در آینده در دسترس خواهد بوددر طول مبارزات پیش از راه اندازی، ثبت نام رایگان است و شامل یک پیشنهاد رانندگی رایگان 20 دقیقه ای است.اجاره خودرو ، یک آژانس مسافرتی آنلاین در بیش از 145 کشور، اخیرا از طریق سایت های سیست، کدی و مکزیک اجاره خودروی خود را به مقصد اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین تبدیل کرده است.

علاوه بر این اجاره خودرو ارزان در تهران ردیوم اجاره اتومبیل را در وب سایت خود اضافه کرده است.در حال حاضر مشتریان اجاره خودرو دارای 323 فروشگاه اضافی برای اجاره اتومبیل هستند.فرانسیسکو میلچر، مدیر اجرایی رنت ماشین ارزان در تهران گفت: “گسترش اهداف ما نشان می دهد که ما بیش از همه متعهد به داشتن بهترین گزینه های اجاره اتومبیل در دسترس مشتریان خود در سراسر جهان هستیم.

از طریق وب سایت ما می توانیم قیمت ها را با قیمت های مناسب مقایسه کنیم و خدمات رزرو بلیط اجاره اتومبیل را در یک سیستم انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی مقایسه کنیم.”

مکان های جدید کرایه ماشین عبارتند از:

کرایه ماشین ارزان در تهران ایالات متحده، کانادا، گواتمالا، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، سنت مارتن و پاناما
– کرید ماشین کرایه: ایتالیا
رنت ماشین اروگوئه، پرو، پاراگوئه، جمهوری دومینیکن، پاناما، آروبا، ترینیداد و توباگو، جزایر ترکس و کایکوس، نیکاراگوئه و گرانادا
– اجاره اتومبیل رودیوم: تهران، مشهد ، قزوین ، یزد ، انزلی ، رشت ، گیلان ، شیراز