سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو در بروکلین

اجاره خودرو در بروکلین آلامو اعلام کرده است که ادامه خود را به منطقه نیویورک با راه اندازی ناوبری نقره ای آئودی A4 خود را در فرودگاه بین المللی نیوآر لیبرتی و در بروکلین اعلام کرد.در 25 آوریل، نیوآرک و بروکلین در مکان های 13 و 14 برای سیلورکار، برنامه اجاره ماشین بر اساس برنامه ملی، موثر خواهند بود.اجاره خودرو در بروکلین لوک اشنایدر، مدیر عامل شرکت آلامو، گفت: “گسترش از موقعیت ما در حال حاضر موفقیت آمیز منهتن، ما در حال ارائه ما ظریف و آسان برای استفاده از تجربه اجاره ماشین به منطقه بزرگ شهر نیویورک است.

نیویورک ها تقاضای یک محصول برتر می کنند و ما خدمات اجاره اتومبیل را به همان شیوه ای ارائه می دهیم؛ با یکرویکرد کامل خدماتی که به تکنولوژی قدرتمند و آسان برای استفاده ما متصل است.

هر کس تجربه ای عالی با آئودی A4 دارد. ، همه با یک قیمت رقابتی. “مشتریان می توانند از 25 سپتامبر شروع به رزرو خود را از اجاره خودرو در فرودگاه نیوآرک و بروکلین (در هتل و استخر اجاره خودرو ) شروع کنند.

اجاره اتومبیل

آلامو یک پلتفرم به اشتراک گذاری ماشین ایجاد کرده که شرکت های اجاره اتومبیل را فرصتی برای تست سرویس به اشتراک گذاری خودرو بدون نیاز به تنظیم سیستم خود می داند.به گفته شرکت، این پلت فرم ارائه خدمات خودمختار را برای مشتریان کرایه اتومبیل ارائه می دهد، و این امکان را برای ارزیابی نحوه اصلاح سیستم عملیاتی سنتی ارائه می دهد.اجاره خودرو در بروکلین با استفاده از برنامه تلفن همراه آلامو ، مشتریان می توانند ماشین های موجود را در زمان واقعی بر روی گوشی های هوشمند خود ببینند. پس از ورود به خودرو، مشتریان می توانند وسایل نقلیه خود را از طریق برنامه باز کنند و از خدمات استفاده کنند.

به گفته آلامو ، شرکت کرایه ماشین تعیین سطح و نوع هزینه ها – در هر کیلومتر و پارکینگ یا در هر دقیقه است. سیستم اجاره خودرو از پرداخت کارت اعتباری مشتری و هزینه آن را به شرکت اجاره می دهد.

رنت ماشین نیو آرک

اجاره خودرو در بروکلین با استفاده از پلت فرم به اشتراک گذاری ماشین، شرکت کرایه خودرو می تواند مکان فعلی وسیله نقلیه خود را در زمان واقعی را مشاهده کند – از جمله مسافت پیموده شده و طول سفر – و می تواند درب ها، موتور و پارامترهای دیگر را کنترل کند. با توجه به اجاره خودرو ، شرکت اجاره همچنین می تواند تعیین کند که آیا مشتری می تواند به طور سنتی در یک پارکینگ شرکت یا آزادانه در داخل شهر خودرو را انتخاب کند.این پلت فرم پشتیبانی از بیش از 400 اصلاح مدل و وسایل رنت ماشین نقلیه خودرو است.

به گفته این شرکت، برای استفاده از سرویس، یک شرکت اجاره فقط باید تجهیزات اجاره خودرو را از اجاره خودرو سفارش دهد. اولین واحد به صورت رایگان ارسال می شود. و بر اساس دستورالعمل، تکنسین های هشدار دهنده سیستم را به وسیله وسیله نقلیه اجاره نصب می کنند. با توجه به این شرکت، این خودرو در برنامه موبایل اجاره خودرو بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.

اجاره خودرو ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اجاره خودرو گفت:” تحقیقات اخیر نشان می دهد که کسب و کار اجاره سنتی با استفاده از سرویس خودکار به ماشین تقاضای تقاضای ماشین یا ماشین تبدیل شده است. “نسل Z (جوانان جاری) درک می کنند که داشتن یک ماشین به عنوان یک خدمت به جای مالکیت؛ بنابراین، شرکت های اجاره ای بزرگ مانند سازمانی یا حتی تولید کنندگان ماشین های مستقیم اجاره خودرو در حال حاضر این راه حل ها را ارائه می دهند. “