سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره بهترین ها با اجاره ماشین عروس رنیکا

هنگامی که رنیکااولین بار در کمبریج، ماسا،  اجاره ماشین عروس در سال 2000 راه اندازی شد، تلفن های هوشمند اختراع نشده بودند و سایت های رسانه های اجتماعی وجود نداشت. به گفته این شرکت، وسایل نقلیه رنیکادر بیش از 470 شهر و شهر و بیش از 400 پردیس کالج در نقاط مختلف رزرو شده است.

برای جشن تولدش، زیپرب قصد دارد در سال  اجاره خودرو 2015، تبلیغات، رویدادها و احزاب را در جوامع و شهرهای سراسر جهان برگزار کند.
 از اولین ماشینش رشد کرده است – یک رنیکاBug به نام بیلبو، که از طریق کلیدی پنهان شده در زیر سنگ دیده می شود، به یک کسب و کار بین المللی پیشرفته پیشرفته تبدیل شده است. شرکت فیلیپس می گوید: با استفاده از گزینه های مختلف خدماتی و بیش از 30 نوع خودرو که از آن انتخاب می شود، رنیکاهمچنان به رشد خودرو در شبکه خود می پردازد.

در طی 15 سال آینده، رنیکاادامه خواهد داد به اشتراک گذاری خودرو به افراد اجاره ماشین بیشتری در نقاط مختلف جهان، از جمله در اروپا، خاورمیانه و مناطق آسیا و اقیانوس آرام.
“رنیکااز یک راه اندازی کوچک رشد کرده است تا کسب و کار اصلی کسب و کار بین المللی سودآور باشد که تاثیر قابل توجهی بر شهرها در سراسر جهان دارد”، کای سیل، رئیس جمهور زیپک، گفت. “ما افتخار می کنیم راه را برای نوآوری های دیگر در حمل و نقل شهری هموار کرده و لذت بردن از تحولات در حال حرکت در تحرک شهری است؛ زیرا مردم بیشتر و بیشتر به دسترسی به مالکیت دست می یابند. ما به دنیای ما نزدیک تر می شویم. هر روز تعداد خودروهایی که در اختیار دارند، بیش از صاحبان خودرو هستند و این کار را انجام می دهد. ”

با توجه به اسکریپ، در اینجا برخی از آمار در خدمات آن است:
یک رنیکاتنها می تواند از نیازهای رانندگی تقریبا 40 عضو پشتیبانی کند.
اعضای رنیکاگزارش می کنند که در مقایسه با مالکیت ماشین، به مبلغ 600 دلار رنت ماشین  در هر ماه صرف می شود، پولی که اغلب به کسب و کارهای محلی، رستوران ها و سرگرمی ها باز می گردد.
بیش از 1?3 میلیارد مایل توسط اعضای رنیکادر 15 سال رانده شده است – این معادل یک سفر گذشته زحل است.
رنیکاهر شش ثانیه نگهداری می شود.
محبوب ترین غلاف رنیکادر محله دانشگاه شمال شرقی دانشگاه بوستون است که بیش از 64،500 رزرو از آنجا که اتومبیل ها برای اولین بار به محل اضافه شده است.
در 15 سال گذشته، رنیکاتقریبا 250 مدل مختلف ماشین را ارائه داده است، از جمله هیبریدی، وسایل نقلیه الکتریکی، SUV ها، مینی بوس ها، کامیون ها و وسایل نقلیه لوکس.