سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شمارنده های اجاره ماشین عروس رنیکا

فصل بازاریابی 2015، تلاش و منابع بیشتری را نسبت به سالهای گذشته انجام خواهد داد. اجاره ماشین عروس  فروش آسان و بازده بزرگ 2011 تا 2013 ناپدید شده است. و هنوز، ما هنوز هم نیاز به فروش اتومبیل.از زمان رکود، فرستنده های اجاره اتومبیل مدل دیرپای مدل ماشین مورد استفاده خود را عملا به خود اختصاص دادند، اما این تغییر می کند.

در سال 2014، بعضی از تولیدکنندگان شروع به افزایش برنامه های بازپرداخت (یا برنامه اجاره خودرو  های کاهش ارزش افزوده، تولید ناخالص داخلی) به عنوان افزایش تولید کردند. شرکت های اجاره اتومبیل کاهش ناوگان “خطر” خود را به نفع تولید ناخالص داخلی، از 20? تا 50? از خرید ناوگان خود را کاهش می دهد. این مدل دیرپا، واحدهای تولید ناخالص داخلی مسافت پیموده شده در سال آینده به کانال های عمده فروشی خواهد رسید که در مدت زمان طولانی دیده نمی شود. کسانی که در واحدهای اجاره مسافت پیموده شده قرار دارند، در برابر سرریز وسایل نقلیه خارج از فروپاشی که به بازار عرضه می شوند، به فروش می رسند.تولید خودرو در تمام زمان ها بالا است، و فروش ماشین جدید در آینده نزدیک نزدیک رنت ماشین  به آمار فروش با حجم بالا از وسط دهه گذشته است. اعتبار ارزان و تقاضای قوی سبب جلوگیری از سقوط و گرسنگی می شود؛ با این حال، تولید کنندگان دوباره به هزینه های انگیزشی که رقابت در بازار پیش از رکود است.

واحدهای اجاره ای یک ساله و دو ساله برای رقابت با اتومبیل های جدید که می توانند برای بازپرداخت نقدی بزرگ و یا تأمین مالی 0? بیش از 72 ماه به رقابت بپردازند، سخت است. علاوه بر این، خریداران خودروهای عقب مانده نیز گزینه های بیشتری دارند.

چگونه انگیزه ها بر بازاریابی تاثیر می گذارد

در اینجا یک مثال زندگی واقعی است که چگونه انگیزه ها روی پتانسیل فروش یک واحد کرایه ماشین  اجاره ای معمول تاثیر می گذارد:
از ابتدای هفته اول ماه دسامبر، یک تولید کننده داخلی یک خودروی کم حجم جدید (2014) را برای 14،400 دلار پس از یک تخفیف خرده فروشی 4،000 دلاری تبلیغ کرد. در آغاز سال 2014 مدل، 16،500 دلار برای همین خودرو پرداخت کردم.

در حال حاضر، با 10 ماه تخفیف در 2? در ماه (یا حدود 3300 دلار)، من ماشین خود را برای 13،200 دلار اختصاص میدهم. چه مقدار می توانم برای این ماشین از طرف یک فروشنده که در اطراف فرو رفته و فروش آن را به فروش برساند، عمده فروشی کنم؟ در سال های اخیر، داشتن این ماشین با 13000 دلار تا 13،300 دلار، خوب بود. امروز، شما خوش شانس هستید که 11000 دلار به 11،500 دلار دریافت کنید. با استفاده از این سطوح پایینی جدید، شما باید میزان استهلاک خود را به 3? در هر ماه تغییر دهید – چه چیزی باعث می شود هزینه های اجاره خودرو و نرخ اجاره بهای خودرو را بپوشانید؟

در اوایل ماه دسامبر، نفت به 67 دلار در هر بشکه کاهش یافته است، در حالیکه میانگین هزینه گالن بنزین از 3?70 دلار به 2?80 دلار در سطح ملی کاهش یافته است و هنوز هم در حال کاهش است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که ما نفت را با قیمت 100 دلار در هر بشکه برای چهار یا چند سال نخواهیم دید. چه تاثیری بر مدل های اقتصادی و هیبریدی خواهد داشت؟ در حالی که کامیون ها و قیمت های SUV قوی باقی خواهند ماند، گاز ارزان تر ممکن است خریداران را به وسایل نقلیه بزرگتر هدایت کند.

این عوامل باعث ایجاد یک واقعیت جدید در بازار خودروهای مورد استفاده می شود. اما این زمان برای دست دادن نیست. برعکس، زمان خوبی برای اصلاح و تجدید نظر در استراتژی بازاریابی خود و ایجاد بازار جدید برای شما است.