سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو آفرود برای آخرهفته

اجاره خودرو آفرود برای آخرهفته

اجاره ماشین

فروش خودرو به ناوگان تجاری از تولید هشت 25.7 ? به 51,112 در ماه سپتامبر با فروش قوی در رده کامیون با توجه به داده های ناوگان خودرو افزایش یافت.
در طول ماه، فروش وانت، کامیون ها و suv ها 32.5% به 44,864 نسبت به سپتامبر سال 2016 افزایش می یابد. خرید و فروش اتومبیل 8.2% به 6,248 کرد.

اجاره اتومبیل

برای سال تا به امروز ناوگان به تجاری فروش 1.6% به 519,081 تضعیف است. در حالی که فروش ماشین 16.9% به 65,923 کاهش یافته مبتنی بر کامیون فروش 5% به 453,158، افزایش یافته است.

اجاره خودرو در ایران

فروش به ناوگان دولت از تولید کنندگان پنج 4% به 19,633 ماه با فروش کامیون صاف در منهای 0.9% به 15,400 و ماشین فروش افزایش 26.7% به 4,233 کرد. برای سال, فروش دولت در تخت به همراه 0.3% به 220,737 با فروش ماشین تا 2/2 درصد به 41,485 واحد و مبتنی بر کامیون فروشی مسطح با کاهش اندکی از 0.1 ? به 179,390 بود.

رنت ماشین

فروش اجاره روزانه از تولید کنندگان نه 1.8% به واحد 130,264 با 9.5 درصد افزایش به 65,954 واحد در فروش خودرو و 5 درصد کاهش به 64,310 واحد فروش مبتنی بر کامیون کرد. سال به تاریخ فروش 0.2% به وسایل نقلیه 1.43 میلیون با 0.8 درصد کاهش به 730,476 در فروش خودرو و 0.5 درصد کاهش به 706,337 واحد فروش مبتنی بر کامیون کرد.

کرایه ماشین

برای تمام سه بخش ناوگان فروش در ماه سپتامبر افزایش 7.2% به 201,009 واحد با 8.6% افزایش به 76,435 در فروش خودرو و 6.4 درصد افزایش به 124,574 واحد فروش مبتنی بر کامیون. سال، به سه بخش ناوگان 10.2 ? به 1.94 میلیون با 18.8 درصد کاهش در فروش خودرو به 686,161 و 4.7 درصد کاهش به 1.25 میلیون فروش کامیون کاهش یافته است.


رنو کیفت محصولات پارس خودرو را تایید کرد

رنو کیفت محصولات پارس خودرو را تایید کرد

قطعات یدکی رنو

 

عصر خودرو- قائم مقام ارشد مهندسی رنو: هیاتی بلند پایه از مدیران رنو با حضور در شرکت پارس خودرو, از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.
« رنو» کیفیت بالای محصولات پارس خودرو را تایید کرد

قطعات رنو

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تصویر روز، گاسپر گاسکن-قائم مقام ارشد کل مهندسی گروه رنو و رامتین اسماعیلی-قائم مقام اجرائی مدیرعامل رنو پارس به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از خطوط تولید تندر90 و ساندرو بازدید کردند.

لوازم یدکی رنو

دراین بازدید گاسپرگاکن با تحسین خطوط تولید پارس خودرو به لحاظ بهره مندی از استانداردهای پیشرفته, بر اولویت این شرکت در تولید محصولات با کیفیت تاکید کرد.
وی گفت:کیفیت اولویت اول ماست و رضایت مشتریان در گرو نظارت دقیق در تولید و بکارگیری از قطعات و تجهیزات پیشرفته است.

لوازم رنو

قائم مقام ارشد مهندسی رنو افزود: مدیران پارس خودرو متعهد به تولید بهتر هستند و رنو به طور کامل متعهد به حمایت از رشد تولید است. وی تصریح کرد: با ورود محصولات جدید رنو به ایران شاهد بهترین کیفیت و استاندارهای اجرایی در بازار ایران خواهیم بود


اطلاعاتی در مورد کروز کنترل و لیمیتر رنو

اطلاعاتی در مورد کروز کنترل و لیمیتر رنو

لوازم یدکی رنو

 

کروز کنترل  سیستمی است که برای آسودگی و برخورداری از امکان تنظیم سرعت مناسب با در نظر داشتن حداکثر سرعت مجاز در مسیرهای طولانی به کار می رود. در این سیستم امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز فراهم شده  را به عهده خواهد داشت و راننده میتواند پای خود را از روی پدال گاز بردارد. لوازم رنو

قطعات یدکی رنو

همچنین راننده می تواند از طریق کلید های روی سوییچ فرمان، سرعت خودرو را افزایش یا کاهش دهد. در صورتیکه راننده پدال ترمز یا کلاچ را فشار دهد، سیستم کروز قطع شده و بلافاصله کنترل سرعت خودرو در اختیار او قرار می گیرد و مشابه با شرایط عادی امکان رانندگی و هدایت خودرو مقدور می گردد. قطعات رنو


مجموعه رنت ماشین پاسداران

مجموعه رنت ماشین پاسداران

رنت ماشین، یا آژانس کرایه ماشین یک شرکت که خودرو را برای مدت کوتاه یا به صورت بلند مدت به صورت اجاره ساعتی ، روزانه، هفتگی و اجاره ماهیانه می باشد. این است که اغلب با شعبه های محلی متعدد (که اجازه می دهد تا کاربر را به بازگشت یک وسیله نقلیه در مکان های مختلف و در دیگر شهرها) سازمان یافته، و در درجه اول در نزدیکی فرودگاه و یا مناطق شهرهای شلوغ واقع شده و اغلب توسط یک وب سایت ارائه می گردد که به صورت رزرو آنلاین یا حضوری و تلفنی و ترانسفر فرودگاهی می باشد. آژانس های رنت ماشین در درجه اول افرادی که نیاز به یک وسیله نقلیه موقت، برای مثال کسانی که خود اتومبیل ندارد کرایه می کنند.

خودروهای تشریفاتی

مسافران که خارج از شهر هستند و یا دارندگان وسیله نقلیه آسیب دیده یا به انتظار تعمیر و یا از طرف بیمه منتظر جبران خسارت هستند و یا کسانی که به دنبال رنت ماشین و ماشین عروس به صورت موقت هستند. آژانس های کرایه ماشین نیز ممکن است خود در حال حرکت به نیازهای صنعت خدمت می کنند، با اجاره تریلی یا کامیون، و در بازارهای خاص و انواع دیگر از وسایل نقلیه مانند موتور سیکلت و یا اسکوتر نیز ممکن است ارائه شود که در غالب شرکت های حمل ونقل بین المللی مثل شرکت رنت ماشین پاسداران که زیر مجموعه شرکت حمل و نقل بین المللی آوای خزر می باشد به فعالیتهای خود گسترش می دهند.

در کنار رنت یک وسیله نقلیه، آژانس های کرایه ماشین معمولا نیزبا ارائه محصولات اضافی مانند بیمه مکمل ، سیستم های ناوبری پیشرفته برون شهری ، سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS)، وسایل سرگرمی و تفریحی ، وسایل مسافرتی ، اقامتگاه (اجاره ویلا)، تلفن همراه، اینترنت قابل حمل و صندلی ایمنی کودک.

تاریخچه رنت ماشین

اولین نمونه شناخته شده از رنت ماشین بدون راننده برای تاریخ های سال 1904 وارائه یک شرکت آلمانی به نام SixT در سال 1912 با سه خودرو برای اجاره تاسیس شد و شرکت رنت ماشین پاسداران که به تاریخ تاسیس 1352 با شروع به فعالیت در زمینه ترانزیت و حمل و نقل جاده ای داخلی و بین المللی آغاز گردید است. جو ساندرس از اوماها، نبراسکا ابتدا با قرض یک مدل T فورد در سال 1916 آغاز شد اما در سال 1917، اما اوبا افزایش ناوگان خود از کمپانی فورد 18 مدل TS و با اجاره 10 سنت در هر مایل نام شرکت ساندرز سیستم درایو را به ثبت رساند.

و سپس تا سال 1926، ساندرز به 56 شهرستانها گسترش یافته بود شرکت ساندرز توسط آویس در سال 1955 خریداری شد. در شیکاگو اجاره ماشین بدون راننده درسال 1918 با دوازده فورد مدل T باز شد ، این شرکت در سال 1923 توسط جان هرتز خریداری شد. در بریتانیا، رنت ماشین با گادفری دیویس آغاز شد .

تاسیس شرکت اجاره ماشین

وتاسیس در سال 1920، و با EUROPCAR در سال 1981 خریداری شده است. بخش سرعت در ایالات متحده گسترش یافته است ودر سال 1926، انجمن Driveurself آمریکا بیش از 1200 نماینده در شیکاگو دارد. رشد در سفر پس از جنگ جهانی دوم منجر به ایجاد چند شرکت بین المللی شناخته شده گردید از جمله کرایه ماشین ملی 1947 EUROPCAR (1949)، شرکت Enterprise Rent-A-Car محصولات (1957)، و کرایه خودرو صرفه جو در سال 1985 و بودجه اجاره ماشین


درمان ریزش مو

کاشت موی بانوان

آیا به علت بانک موی کم پیوند مو برای شما مناسب نیست؟
آیا ریزش آندروژنیک موی سر شما ادامه دارد؟
آیا روش های رایجه کاشت مو برای شما پسندیده نیست؟
این مرکز افتخار این را دارد با بیش از پانزده سال سابقه با تکنیکهای جدید ترمیم مو و
دارا بودن بانک موی صد در صد طبیعی و بدون نیاز به بانک موی شخص ترمیم مو را
یا ظاهر و خط رویش بسیار طبیعی چنانکه حتی ارایشگرانتان هم متوجه ترمیم بودن موهای
شما نشوند در یک جلسه انجام دهد
ترمیم مو  با کنکاش در بین روشهایی که در نهایت به مودار شدن فرد منتهی میشود روش ترمیم مو را به دلایل زیر مورد توجه قرار داده است
1-ترمیم مو هزینه کمتری دارد نسبت به جراحی هایی که احتمال انها 50% است
2-ترمیم مو بدونه هیچگونه درد و یا خونریزی و یا نقاهت های بعد از عمل میباشد
3-ترمیم مو در محیط های ارایشگاهی زیره نظره اساتید کار ازموده این کار انجام میپذیرد
4-ترمیم مو در یک جسه انجام میپذیرد که فرد مراجعه کننده بعد از اتمام جلسه 100% به خواسته مورد نظرش دست میابد
و هزاران دلیله دیگر همچون استرس و یا اگاهی نداشتن از اتمام جراحی و حجم نا مناسب که در انواع روشهای کاشت مو افراد را آزرده خاطر میکند

این روش برای خانم ها و آقایان قابل اجرا می باشد
امتیازات روش ترمیم نسبت به سایر روش ها چیست؟
1- خیلی سریع در یک جلسه عملیات ترمیم انجام می شود.
2- هزینه آن نسبت به سایر روش ها خیلی پایین تر است.
3- از نظر بهداشتی 100% تضمین شده می باشد و هیچ عارضه برای پوست و مو ندارد.
ترمیم مو کاشت مو در تهران
4- هر کاری با موهای طبیعی میشه انجام داد با این مو هم عینا قابل اجراست
5- چنانچه پدیده ی جدیدی در پزشکی انجام شود به آسانی قابل جایگزین شدن می باشد.
6- خانم ها هم می توانند از این روش استفاده کنند.

کاشت ریش آقایان

ترمیم مو در دهه اخیر با وارد کردن متریال و تکنیکهای جدیدی از ترمیم مو که اختصاصا مختص به این مجموعه میباشد قصد دارد تا شیوه جدیدی از ترمیم مو را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد
پیش از این روشهایی مرسوم بوده از جمله کلیپس یا بافتهایی که در همه این روشها نقصهایی از جمله دایمی نبودن آنها و طبیعی نبودن آنها که باعث میشد افرادی که از بیرون این موها را نظاره میکنند به راحتی تشخیص دهند که این موها مصنوعی بوده و تا حد زیادی برای استفاده کنندگان از این موها مشکلاتی را به همراه داشته است ولی این مجموعه با وارد کردن پروتزهایی از جنس نانو و نانو ارگانیک که حاوی
یک صفحه از جنس نانو بوده که شباهت و خاصیت بسیار زیادی به پوست سر دارد که موهای طبیعی با گره های خاص و محکمی به این صفحه دوخته شده است که هم از نظر عمره این موها به دلیل طبیعی بودن آنو هم از نظر مقدار ریزش این موها تا حده زیادی به این روش کمک میکند تا فرد استفاده کننده به بهترین نحو ممکن از این موها استفاده کند.

کاشت ابرو بانوان و آقایان

این روش به عنوان یکی از بهترین و محبوبترین روشهایی که در حال حاضر در کشورهای اروپایی و امریکایی مورد استفاده قرار میگیرد به دلیله دارا بودن در صد ضمانت بالا از نظر ظاهری که شخص بعد از استفاده از این پروتزها در کمترین زمان ممکن به بهترین ظاهری که در
هیچکدام از روشهایی که منتهی به مودار شدن میشود میرسد پر استفاده ترین شناخته شده است کاشت ابرو در تهران
در این روش موها از روی صفحه نانو طوری نمایان است که گویی از روی پوست سر شما روییده است که حتی آرایشگران هم متوجه این نمیشوند حتی در مواردی نزدیکترین افراد به شخص استفاده کننده متوجه این موضوعع نخواهند شد زیرا به قدری این موها استادانه روی این صفحه قرار داده شده است که هیچ تفاوتی با کف سر ندارد این مجموعه با نمایندگانی که در خارج از کشور دارد توانسته این پروتزها را به صورت اورجینال و از مرغوبترین و سازگارترین متریال موجود در جهان تهیه کرده و بدست مشتریان محترم برساند